Rejmi Napisano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2014 akurat mam jako zastepczy pande II 2011 1,3 MJ 4x4 i takie oto sa moje pierwsze bardzo subiektywne wrazenia siedzi sie odczuwalnie duzo wyzej niz w zwyklej pandzie i to nie tylko w stosunku do ziemi ale i sam fotel odnosze wrazenie ze jest wyzej montowany w stosunku do podlogi silnik 1,3 MJ - nawiekszy minus tego samochodu, jak zimny jedzie duzo gorzej niz 1,1 w benzynie a czas nagrzewania absurdalnie dlugi - chodzil na postoju dobre 20 minut i pozniej jazda 10 km miasta i wskazowka ledwie doszla do 1/5 skali a w srodku ledwie mozna bylo poczuc cieplo z nawiewow kultura pracy - a wlasciwie odglos pracy zimnego - koszmarnie irytujacy klekot oraz nieprzyjemne drgania calej budy - jak zlapal nieco temperatury wrazenia staly sie mniej irytujace ale dalej nie koniecznie to mile dla tych co w srodku - ok dla mnie zawieszenie calkiem fajnie wybiera nierownosci w sposob calkiem lagodny i cichy, przechylow wiekszych w porownaniu do oski nie zauwazylem naped - tu jest duza roznica na plus dla 4x4 - celowo na parkingu wjechalem na snigo-lodowe podloze i ruszanie tym napedem jest poprostu inne - mimo uslizgu kol samochod ladnie sie odpycha od podloza o niezbyt duzej przyczepnosci a i w zakretach jest duzo mniejsza tendencja do wyjezdzania przodem i taka ciekawostka jeszcze - zastepcza oczywiscie ze wspomaganiem rozniez z f-cja city ale kierownica chodzi ciezej niz w zwyklej pandzie ze wspomaganiem podsumowujac w porownaniu do zwyklej pandy - silnik + zawieszenia + naped +/- pozycja za kierownica kwestia lusterek - bo w zastepczej sa male a w swojej mam "uszy slonia" - mimo znaczaca mniejszej powierzchni lustra w niczym nie przeszkadza to w ich funkcjonalnosci i wygody korzystania - chyba ze ktos lubi widziec samoloty nad soba albo tylne kola - wtedy owszem "uszy slonia" wskazane btw moja wyladowala w serwisie bo gdyz poniewaz dlatego ze..... altek do wymiany - 30 kkm i niespelna 2 lata hehehe - oczywiscie w ramach gwarancji takie moje pierwsze spostrzezenia oto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ABM Napisano 14 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2014 > akurat mam jako zastepczy pande II 2011 1,3 MJ 4x4 i takie oto sa moje pierwsze bardzo subiektywne > wrazenia > siedzi sie odczuwalnie duzo wyzej niz w zwyklej pandzie i to nie tylko w stosunku do ziemi ale i > sam fotel odnosze wrazenie ze jest wyzej montowany w stosunku do podlogi > silnik 1,3 MJ - nawiekszy minus tego samochodu, jak zimny jedzie duzo gorzej niz 1,1 w benzynie a > czas nagrzewania absurdalnie dlugi - chodzil na postoju dobre 20 minut i pozniej jazda 10 km > miasta i wskazowka ledwie doszla do 1/5 skali a w srodku ledwie mozna bylo poczuc cieplo z > nawiewow > kultura pracy - a wlasciwie odglos pracy zimnego - koszmarnie irytujacy klekot oraz nieprzyjemne > drgania calej budy - jak zlapal nieco temperatury wrazenia staly sie mniej irytujace ale dalej > nie koniecznie to mile dla tych co w srodku - ok dla mnie > zawieszenie calkiem fajnie wybiera nierownosci w sposob calkiem lagodny i cichy, przechylow > wiekszych w porownaniu do oski nie zauwazylem > naped - tu jest duza roznica na plus dla 4x4 - celowo na parkingu wjechalem na snigo-lodowe podloze > i ruszanie tym napedem jest poprostu inne - mimo uslizgu kol samochod ladnie sie odpycha od > podloza o niezbyt duzej przyczepnosci a i w zakretach jest duzo mniejsza tendencja do > wyjezdzania przodem > i taka ciekawostka jeszcze - zastepcza oczywiscie ze wspomaganiem rozniez z f-cja city ale > kierownica chodzi ciezej niz w zwyklej pandzie ze wspomaganiem > podsumowujac w porownaniu do zwyklej pandy > - silnik > + zawieszenia > + naped > +/- pozycja za kierownica > kwestia lusterek - bo w zastepczej sa male a w swojej mam "uszy slonia" - mimo znaczaca mniejszej > powierzchni lustra w niczym nie przeszkadza to w ich funkcjonalnosci i wygody korzystania - > chyba ze ktos lubi widziec samoloty nad soba albo tylne kola - wtedy owszem "uszy slonia" > wskazane > btw moja wyladowala w serwisie bo gdyz poniewaz dlatego ze..... altek do wymiany - 30 kkm i > niespelna 2 lata hehehe - oczywiscie w ramach gwarancji > takie moje pierwsze spostrzezenia oto Miałeś zepsuty silnik i tyle w temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 15 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 15 Lutego 2014 > Miałeś zepsuty silnik i tyle w temacie. oczywiscie.... i pewnie dlatego kazdy ropniak jakiego dosiadam daje mi podobne wrazenia i tylko utwierdza w przekonaniu ze diesel to nie jest samochod dla mnie - glownie z powodu koszmarnie dlugiego nagrzewania sie - co w zimie czy tez w chlodne dni jest bardzo dokuczliwe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
demoneczek Napisano 16 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2014 > oczywiscie.... i pewnie dlatego kazdy ropniak jakiego dosiadam daje mi podobne wrazenia i tylko > utwierdza w przekonaniu ze diesel to nie jest samochod dla mnie - glownie z powodu koszmarnie > dlugiego nagrzewania sie - co w zimie czy tez w chlodne dni jest bardzo dokuczliwe Dlatego dziwie się Radku , że do tak "sprawnych" diesli ne dawali grzałem dogrzewających . Dopóki w roboczowozie nie zamontowałem owych grzałek , naprawde jest to problem zimą. Jeszcze jak auto stoi na dworze . W ogóle jest jakis mały diesel który ma wmiare fajną kulturę pracy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarecki88 Napisano 16 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2014 >W ogóle jest jakis mały diesel który ma wmiare fajną kulturę pracy? 1,5 dCi Renault. Nie spotkałem diesla, który by był bardziej kulturalny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 16 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Lutego 2014 > 1,5 dCi Renault. Nie spotkałem diesla, który by był bardziej kulturalny. ojjjj.... w pracy trafia mi sie jazda nim i do kultury to mu troche brakuje - przynajmniej do chwili kiedy nie zlapie temperatury - a to tez mu troche zajmuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 16 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Lutego 2014 > Dlatego dziwie się Radku , że do tak "sprawnych" diesli ne dawali grzałem dogrzewających . Dopóki w > roboczowozie nie zamontowałem owych grzałek , naprawde jest to problem zimą. Jeszcze jak auto > stoi na dworze . W ogóle jest jakis mały diesel który ma wmiare fajną kulturę pracy? szczerze mowiac bardzo mocno zastanawialem sie czy nie zalozyc tego wynalazku do swojej pandzi bo mialem ochote szybciej miec cieplo w srodku - koszt banalny wykonanie tez banalne ale po doswiadczeniach czy z panda diesel czy ze splashem dochodze do wnioski ze panda w benzynie grzeje sie blyskawicznie i owszem mozna to przyspieszyc ale to juz chyba tylko moja fanaberia ktora sobie odpuszcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarecki88 Napisano 16 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2014 > ojjjj.... w pracy trafia mi sie jazda nim i do kultury to mu troche brakuje - przynajmniej do > chwili kiedy nie zlapie temperatury - a to tez mu troche zajmuje W zimie trochę klekocze rano po odpaleniu ale nagrzewa się normalnie. Jak na diesla. Wtedy jest naprawdę dobrze. Mam ten motorek w Scenicu i kultura pracy to jedyne co mu mogę zarzucić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarecki88 Napisano 16 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2014 > dochodze do wnioski ze panda w benzynie > grzeje sie blyskawicznie i owszem mozna to przyspieszyc ale to juz chyba tylko moja fanaberia > ktora sobie odpuszcze Clarkson kiedyś stwierdził, że Panda szybciej rozgrzewa się do 60 stopni niż rozpędza się do 60km/h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 17 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Lutego 2014 > Clarkson kiedyś stwierdził, że Panda szybciej rozgrzewa się do 60 stopni niż rozpędza się do > 60km/h. tez sobie to przypomnialem aklurat - stwierdzil ze juz po 12 sekundach leci cieple z nawiewow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 17 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Lutego 2014 > W zimie trochę klekocze rano po odpaleniu ale nagrzewa się normalnie. Jak na diesla. Wtedy jest > naprawdę dobrze. Mam ten motorek w Scenicu i kultura pracy to jedyne co mu mogę zarzucić. ooo dobrze ze dodales ze jak na diesla - u mnie wpracy sa cliowki z tym motorkiem i czasem tym jade albo za kolkiem albo jako pasazer - ech.... gdyby nie ten silnik to by bylo calkiem spoko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.