-
Liczba zawartości
2 325 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O demoneczek
- Urodziny 21.03.1975
Retained
- depeszowiec
Profile Information
-
Imię
Kamil
-
Płeć
Not Telling
-
Lokalizacja
Częstochowa
-
Zainteresowania
Depeche Mode
-
Samochód
Rapid , Boxer, Berlingo Expert Megane
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
demoneczek's Achievements
kierowca (12/20)
543
Reputacja
-
Nowe auta zaczynają tanieć i to dość grubo....
demoneczek odpowiedział Truecolor na temat - Motokącik
serio -
stare berlingo partner
-
GM korzysta tez z ilosci zalogowanych tel na dany BTS. Wystarczy ze bedzie po drodze jakas knajpa a w niej impreza i pokazuje korek .
-
A tego juz nie wiem
-
Kolizyjny , ogólnie od okraglego korka oleju. Wczesniej jak był taki kwadratowy to był bezkolizyjny. Ja miałem taki i był bezkolizyjny w tym podobno juz jest kolizyjny
-
Tez dorzuce 3 grosze. Tyle ze temat z 2019r. Przez tel milusio. Na miejscu dramat , kupe godzin w plecy . ich cena ostateczna nizsza o jakies 20% od moich wymagan. I jeszcze mi wpierali ze jest to dobra cena. Z racji ze auto miałem od nowosci i było nawet bez szkód parkingowych, wysmiałem ich.
-
Hmmm wiesz co do korków ciezko polemizowac. Mamy zamknieta oś Pn-Pd czyli gierkówke. Wylot na Opole rozgrzebany i teraz zrobili wahadło na Kielce. Ale to nie jest tematem przewodnim
-
Motula , ale jakiego to sprawdze
-
Jak kupowałem Rapida z tym silnikiem to miałem obawy. Teraz mamy plany albo Karoq lub T- cross to tylko z tym silnikiem. Najfajniejsze jest spalanie. Zona sie musi niezle wysilic aby zobaczyc 7mke z przodu. Teraz po miescie z klima to maks 6.2. Co do przebiegu , znam wartosci powyzej 300k km i nic . Jedynie trzeba pilnowac oleju tj wymiany. Niby w/g specyfikacji co 30k km ja wymieniam maks co 15k km .
-
Ja mam Aguri juz 4 lata. Z racji ze syn jezdzi "zawodowo" to juz kupe kilometrów zrobilismy . Przekładam tylko tablice rej w zaleznosci kórym autem jedziemy. Ale do rzeczy. Aguri jest toporne brzydki wrecz w stosunku do Thule. Ale jak ktos ma smykałke mozna fanie poprzerabiac zeby 4 rowery weszły z tzw Boostem . Szosowki przełaje problemu nie ma, ale zapiac 4 rowery mtb ze sztywnymi osiami juz jest problem.
-
timah obserwuje zawartość demoneczek
-
Zgadza sie , bo mam obecnie EURO 6.2 z tym cholernym AdBlue.
-
Puma padała tylko powyzej 120KM . W wersjach słabych nic sie nie działo . O pompie oleju pierwszy raz słysze. Poczytaj fora Fordowskie. Bo Puma wiadomo Forda. Ja znam przypadki lania wtrysków . Szczególnie 4 cylinder obrywał. Denko tłoka sie przegrzewało , tłok puchł i zacierało w cylindrze tak ze korby wylatywały bokiem. Uzytkowałem Transita i Ducato w wersji 100KM i miały nalatane ponad 400kkm i silniki jak dzwon .
-
ok wyedytowałem swoje wypociny
-
Nie bede odpisywał kazdemu ale trzeba troche porzadku wprowadzic . @Danielpoz. napisz jakie masz trojaczki bo to mega wazne. Od 2006 r trojaczki miały 3 silniki z czego ten 2.2 ( 1998cm Puma ) byl w Ducato 100KM a w Jumper Boxer od 120KM . Dodatkowo w Ducato 2.3 z Iveco . 3litrówke kojarze tylko z Ducato. Nie pamietam od kiedy (chyba 2015r ale moge sie mylic) z trojaczków wywalono Pume i Ducato miało własny 2.0 115KM a Jumper Boxer wprowadził własny znany z 607 2.0 HDI . Nie sledze jak obecnie wyglada sytuacja w Ducato ale Boxer i Jumper ma od 2019 r przeszlifowany silnik 2.0 na 2.2 a dokładnie 2179 cm3 HDI
-
Drzwi wejściowe jak zrobić żeby się nie zamykaly
demoneczek odpowiedział PawelWaw na temat - Zrób to sam
To jest tylko ogranicznik otwarcia . Pokaz jakie masz zawiasy