Skocz do zawartości

demoneczek

użytkownik
  • Liczba zawartości

    2 325
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

5 obserwujących

O demoneczek

  • Urodziny 21.03.1975

Retained

  • depeszowiec

Profile Information

  • Imię
    Kamil
  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Częstochowa
  • Zainteresowania
    Depeche Mode
  • Samochód
    Rapid , Boxer, Berlingo Expert Megane

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

demoneczek's Achievements

kierowca

kierowca (12/20)

543

Reputacja

  1. stare berlingo partner
  2. GM korzysta tez z ilosci zalogowanych tel na dany BTS. Wystarczy ze bedzie po drodze jakas knajpa a w niej impreza i pokazuje korek .
  3. Kolizyjny , ogólnie od okraglego korka oleju. Wczesniej jak był taki kwadratowy to był bezkolizyjny. Ja miałem taki i był bezkolizyjny w tym podobno juz jest kolizyjny
  4. Tez dorzuce 3 grosze. Tyle ze temat z 2019r. Przez tel milusio. Na miejscu dramat , kupe godzin w plecy . ich cena ostateczna nizsza o jakies 20% od moich wymagan. I jeszcze mi wpierali ze jest to dobra cena. Z racji ze auto miałem od nowosci i było nawet bez szkód parkingowych, wysmiałem ich.
  5. Hmmm wiesz co do korków ciezko polemizowac. Mamy zamknieta oś Pn-Pd czyli gierkówke. Wylot na Opole rozgrzebany i teraz zrobili wahadło na Kielce. Ale to nie jest tematem przewodnim
  6. Motula , ale jakiego to sprawdze
  7. Jak kupowałem Rapida z tym silnikiem to miałem obawy. Teraz mamy plany albo Karoq lub T- cross to tylko z tym silnikiem. Najfajniejsze jest spalanie. Zona sie musi niezle wysilic aby zobaczyc 7mke z przodu. Teraz po miescie z klima to maks 6.2. Co do przebiegu , znam wartosci powyzej 300k km i nic . Jedynie trzeba pilnowac oleju tj wymiany. Niby w/g specyfikacji co 30k km ja wymieniam maks co 15k km .
  8. Ja mam Aguri juz 4 lata. Z racji ze syn jezdzi "zawodowo" to juz kupe kilometrów zrobilismy . Przekładam tylko tablice rej w zaleznosci kórym autem jedziemy. Ale do rzeczy. Aguri jest toporne brzydki wrecz w stosunku do Thule. Ale jak ktos ma smykałke mozna fanie poprzerabiac zeby 4 rowery weszły z tzw Boostem . Szosowki przełaje problemu nie ma, ale zapiac 4 rowery mtb ze sztywnymi osiami juz jest problem.
  9. Zgadza sie , bo mam obecnie EURO 6.2 z tym cholernym AdBlue.
  10. Puma padała tylko powyzej 120KM . W wersjach słabych nic sie nie działo . O pompie oleju pierwszy raz słysze. Poczytaj fora Fordowskie. Bo Puma wiadomo Forda. Ja znam przypadki lania wtrysków . Szczególnie 4 cylinder obrywał. Denko tłoka sie przegrzewało , tłok puchł i zacierało w cylindrze tak ze korby wylatywały bokiem. Uzytkowałem Transita i Ducato w wersji 100KM i miały nalatane ponad 400kkm i silniki jak dzwon .
  11. ok wyedytowałem swoje wypociny
  12. Nie bede odpisywał kazdemu ale trzeba troche porzadku wprowadzic . @Danielpoz. napisz jakie masz trojaczki bo to mega wazne. Od 2006 r trojaczki miały 3 silniki z czego ten 2.2 ( 1998cm Puma ) byl w Ducato 100KM a w Jumper Boxer od 120KM . Dodatkowo w Ducato 2.3 z Iveco . 3litrówke kojarze tylko z Ducato. Nie pamietam od kiedy (chyba 2015r ale moge sie mylic) z trojaczków wywalono Pume i Ducato miało własny 2.0 115KM a Jumper Boxer wprowadził własny znany z 607 2.0 HDI . Nie sledze jak obecnie wyglada sytuacja w Ducato ale Boxer i Jumper ma od 2019 r przeszlifowany silnik 2.0 na 2.2 a dokładnie 2179 cm3 HDI
  13. To jest tylko ogranicznik otwarcia . Pokaz jakie masz zawiasy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.