nismo99 Napisano 8 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2014 Witam ,ostatnio borykam sie z przyspieszeniem w mojej asce. przykładowo na trzecim biegu od 60 do 100 zawsze przyjemnie się odpychał, w tej chwili przyspiesza nie równo, od 2.5 tys do 3tys czuć dziurę od 3tys do 3.5 ciągnie normalnie aby wyżej znowu złapać dziurę i im wyżej tym słabiej. wcześniej od 2.5 do 4.5 zawsze przyspieszał równo i dość normalnie jak na ten silnik. jest tak na benzynie i na gazie. zdarzają się takie momenty ze to nie występuje.wymieniałem już świece na ngk i chce wymienić tez cewkę zapłonowa.tylko jaka kupić oryginał używkę czy nowa a jeśli nowa to jakiej marki? miał ktoś podobny przypadek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 9 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2014 O wysokim napięciu jest specjalny wątek. Link w FAQ. Jak wciśniesz gaz od razu do dechy to też muli w tych zakresach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nismo99 Napisano 9 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2014 na postoju jak mu gazuje to silnik normalnie reaguje. dziś odpaliłem samochód i obwicie pryskałem po przewodach i cewce woda i żadnej reakcji. silnik chodził bardzo równo i nic nie falował.na jałowym biegu silnik zawsze pracuje równo i normalnie.tylko przy przespieszaniu powyzej 2.5tys zaczyna mulic na kazdym biegu i im wyzszy tym gorzej. wszystko co podstawowe juz zrobiełem czyli czyszczenie przepustnicy,krokowca przewody podcisnienia. po zatkaniu wlotu powietrza silnik gasnie.silnik poza tym przyspieszaniem powyzej 2.5tys chodzi naprawde dobrze. oczywiscie nie ma zadnych błedów. EGR juz od dawna był zaslepiony.nie mam pomysłu co jescze moze byc za to podowiedzialne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.