kris19901 Napisano 15 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2014 witam, zanotowałem ostatnio błąd 1671 (błąd regulatora ciśnienia paliwa na szynie CR) po odkręceniu regulatora zauważyłem opiłki metalu na sitku tegoż regulatora. I teraz moje pytanie jest następujące: oznacza to kończącą swój żywot pompę wysokiego ciśnienia? czy może umierająca pompę paliwa w zbiorniku? czy może coś innego? Moje auto to stilo 1.9 JTD 59kW rok 2002 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MirekD Napisano 15 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2014 > witam, > zanotowałem ostatnio błąd 1671 (błąd regulatora ciśnienia paliwa na szynie CR) po odkręceniu > regulatora zauważyłem opiłki metalu na sitku tegoż regulatora. I teraz moje pytanie jest > następujące: oznacza to kończącą swój żywot pompę wysokiego ciśnienia? czy może umierająca > pompę paliwa w zbiorniku? czy może coś innego? > Moje auto to stilo 1.9 JTD 59kW rok 2002 na pewno świadczy o słabyn smarowaniu pompy wys. ciśnienia(na nia stawiam) 2T się kłania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hipo Napisano 16 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2014 > witam, > zanotowałem ostatnio błąd 1671 (błąd regulatora ciśnienia paliwa na szynie CR) po odkręceniu > regulatora zauważyłem opiłki metalu na sitku tegoż regulatora. I teraz moje pytanie jest > następujące: oznacza to kończącą swój żywot pompę wysokiego ciśnienia? czy może umierająca > pompę paliwa w zbiorniku? czy może coś innego? > Moje auto to stilo 1.9 JTD 59kW rok 2002 Jak duze te opiłki są, jeśli mikro to pompa wysokiego ciśnienia zaczeła się łuszczyć. Proponuje nie czekać bo jak bedą opiłki w paliwie to w krótkim czasie wtryski załatwisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZbychuM Napisano 16 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2014 > regulatora zauważyłem opiłki metalu na sitku tegoż regulatora. Które do urządzonko i jak się do niego dobrać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ABM Napisano 16 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2014 > Jak duze te opiłki są, jeśli mikro to pompa wysokiego ciśnienia zaczeła się łuszczyć. Proponuje nie > czekać bo jak bedą opiłki w paliwie to w krótkim czasie wtryski załatwisz. łuszczenie się pomp wysokiego ciśnienia w JTD, to wręcz jednostkowe przypadki. Zmienić stację benzynową, filtr paliwa i obserwować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 16 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2014 sprawdź na allegro jak wygląda pompa i będziesz wiedział czego szukać, a sama pompa znajduje się przy ścianie grodziowej z lewej strony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris19901 Napisano 17 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Lutego 2014 > łuszczenie się pomp wysokiego ciśnienia w JTD, to wręcz jednostkowe przypadki. Zmienić stację > benzynową, filtr paliwa i obserwować. czyli narazie nie panikować? tylko zdarza mi się że auto zgaśnie podczas jazdy, przekręcę stacyjkę poczekam z 10 s i auto zapala mi normalnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.