Skocz do zawartości

Regulator ciśnienia paliwa


kris19901

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

zanotowałem ostatnio błąd 1671 (błąd regulatora ciśnienia paliwa na szynie CR) po odkręceniu regulatora zauważyłem opiłki metalu na sitku tegoż regulatora. I teraz moje pytanie jest następujące: oznacza to kończącą swój żywot pompę wysokiego ciśnienia? czy może umierająca pompę paliwa w zbiorniku? czy może coś innego?

Moje auto to stilo 1.9 JTD 59kW rok 2002

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witam,

> zanotowałem ostatnio błąd 1671 (błąd regulatora ciśnienia paliwa na szynie CR) po odkręceniu

> regulatora zauważyłem opiłki metalu na sitku tegoż regulatora. I teraz moje pytanie jest

> następujące: oznacza to kończącą swój żywot pompę wysokiego ciśnienia? czy może umierająca

> pompę paliwa w zbiorniku? czy może coś innego?

> Moje auto to stilo 1.9 JTD 59kW rok 2002

na pewno świadczy o słabyn smarowaniu pompy wys. ciśnienia(na nia stawiam) 2T się kłania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witam,

> zanotowałem ostatnio błąd 1671 (błąd regulatora ciśnienia paliwa na szynie CR) po odkręceniu

> regulatora zauważyłem opiłki metalu na sitku tegoż regulatora. I teraz moje pytanie jest

> następujące: oznacza to kończącą swój żywot pompę wysokiego ciśnienia? czy może umierająca

> pompę paliwa w zbiorniku? czy może coś innego?

> Moje auto to stilo 1.9 JTD 59kW rok 2002

Jak duze te opiłki są, jeśli mikro to pompa wysokiego ciśnienia zaczeła się łuszczyć. Proponuje nie czekać bo jak bedą opiłki w paliwie to w krótkim czasie wtryski załatwisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak duze te opiłki są, jeśli mikro to pompa wysokiego ciśnienia zaczeła się łuszczyć. Proponuje nie

> czekać bo jak bedą opiłki w paliwie to w krótkim czasie wtryski załatwisz.

łuszczenie się pomp wysokiego ciśnienia w JTD, to wręcz jednostkowe przypadki. Zmienić stację benzynową, filtr paliwa i obserwować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> łuszczenie się pomp wysokiego ciśnienia w JTD, to wręcz jednostkowe przypadki. Zmienić stację

> benzynową, filtr paliwa i obserwować.

czyli narazie nie panikować? tylko zdarza mi się że auto zgaśnie podczas jazdy, przekręcę stacyjkę poczekam z 10 s i auto zapala mi normalnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.