BeeM Napisano 18 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2014 Witam. Proszę o potwierdzenie czy dobrze kombinuję. W moim Z14XEP rodzaj filtra oleju (wkładu) zależy od numeru silnika: opcja 1: do 19MA9234 jest np. Filtron OE 648, opcja 2: od numeru 19MA9235 jest OE 648/6. źródło Filtron Czyli jeśli mój ma numer 19GBxxxx to opcja 1? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prezo Napisano 18 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2014 Podaj cały VIN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisb Napisano 18 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2014 > Czyli jeśli mój ma numer 19GBxxxx to opcja 1? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BeeM Napisano 18 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 18 Lutego 2014 > Podaj cały VIN. W0L0TGF486G036149 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 18 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2014 Potwierdzam: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisb Napisano 18 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2014 > Potwierdzam: ...zakładając, że silnik z fabryki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 18 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2014 > ...zakładając, że silnik z fabryki Wg vinu wychodzi: 56 50 309, czyli opcja I Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prezo Napisano 18 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2014 > Wg vinu wychodzi: 56 50 309, czyli opcja I 5650309 - to cała obudowa z podstawą, a sam wkład oleju to 650307.. jeśli już.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisb Napisano 18 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2014 > Wg vinu wychodzi: 56 50 309, czyli opcja I czego bijesz i prezo ma rację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BeeM Napisano 18 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 18 Lutego 2014 > ...zakładając, że silnik z fabryki to na pewno Dzięki wszystkim za odpowiedzi. Moje pytanie dlatego, że magik który kiedyś przykładał łapy do Aśki przy okazji wymienił oleum i włożył filtr opcja 2, na siłę, aż się pogiął (różnica w długości jakieś 15 mm, minimalnie inne średnice). Odkryłem to teraz przy następnej wymianie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prezo Napisano 18 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2014 > Moje pytanie dlatego, że magik który kiedyś przykładał łapy do Aśki przy okazji wymienił oleum i > włożył filtr opcja 2, na siłę, aż się pogiął (różnica w długości jakieś 15 mm, minimalnie inne > średnice). Odkryłem to teraz przy następnej wymianie... Pogratulować "Mechanikowi"... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 19 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2014 > 5650309 - to cała obudowa z podstawą, > a sam wkład oleju to 650307.. jeśli już.. A kiedy jest inny filtr? kiedy jest inna obudowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prezo Napisano 19 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2014 > A kiedy jest inny filtr? kiedy jest inna obudowa Sprawa oczywista, ale Kolega pytał o filtr.... a nie o obudowę.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisb Napisano 19 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2014 > A kiedy jest inny filtr? kiedy jest inna obudowa ... no i qrna co klasa to klasa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.