Skocz do zawartości

Paccar PX czy MX a moze D26?


Antoine

Rekomendowane odpowiedzi

Paccar PR czy MX - wiadomo mocy nigdy za malo ale zalozenie jest takie

PR 360KM z manualna 6 biegowa skrzynia GO-170 SGS

MX 410KM z 12 biegowym AS Tronic'iem ZF'a (rpm przy 100ce 1150)

DMC 18000kg, 2 osie, Vmax 100km/h

ewentualnie MAN D26 440KM z manualna skrzynia 6 biegowa merca (rpm przy 100ce 1350)

ale DMC 24000kg 3osie, Vmax 100km/h

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Paccar PR czy MX - wiadomo mocy nigdy za malo ale zalozenie jest takie

> PR 360KM z manualna 6 biegowa skrzynia GO-170 SGS

> MX 410KM z 12 biegowym AS Tronic'iem ZF'a (rpm przy 100ce 1150)

> DMC 18000kg, 2 osie, Vmax 100km/h

> ewentualnie MAN D26 440KM z manualna skrzynia 6 biegowa merca (rpm przy 100ce 1350)

> ale DMC 24000kg 3osie, Vmax 100km/h

co do obrotów przy 100ce - ciekawe jakie są obroty jadąc 70 - 80 km/h i czy da się włączyć ostatni bieg ( zwłaszcza w automatach ) . takimi prędkościami najczęściej się jeździ po PL .

MAN nie za duży ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> co do obrotów przy 100ce - ciekawe jakie są obroty jadąc 70 - 80 km/h i czy da się włączyć ostatni

> bieg ( zwłaszcza w automatach )

da sie mozna zablokowac 12tke nawet do 800rpm

> . takimi prędkościami najczęściej się jeździ po PL .

no niewiem... ale po autostradach czy Skach jezdzi sie 100ka, po drogach dwujezdniowychy raczej tez za granica tak samo...

do jezdzenia po lodzi to wystarczy niemalze miejski tongue.gif

> MAN nie za duży ?

no na 3 osiach to by sie zdal juz nawet wiekszy - 67+2... bo i tak sie wlecze 3 os...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy to ten silnik co w nowym TGXie euro 6 ale jeżeli tak to polecam. Mamy w firmie dwa EEV, one mają coś koło 11 litrów pojemności. Też 440KM i palą dośc dużo. A własnie wróciłem z tygodniowego testu euro 6. Tj motor 12,5 litra też 440 i z całej trasy wyszło 24,8 wink.gif

Mi przy 85 trzymał 1100 obr. Silnik super elastyczny. Ciągnie od 900.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie wiem czy to ten silnik co w nowym TGXie euro 6 ale jeżeli tak to polecam. Mamy w firmie dwa

> EEV, one mają coś koło 11 litrów pojemności. Też 440KM i palą dośc dużo.

Euro 5EEV bez adblue

> A własnie wróciłem z

> tygodniowego testu euro 6. Tj motor 12,5 litra też 440 i z całej trasy wyszło 24,8

a ile moczu do tego?

> Mi przy 85 trzymał 1100 obr. Silnik super elastyczny. Ciągnie od 900.

no do 900 to i MXy jezdza...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Euro 5EEV bez adblue

EEV mamy w firmie i to są te mniejsze i podobno palą dużo chociaż ja nie jeździłem.

> a ile moczu do tego?

Spaliłem niecałą 1/3 zbiornika ale nie wiem ile ma zbiornik. Może gdzieś udostępniają tą informację.

> no do 900 to i MXy jezdza...

Ja się przesiadłem ze Stralisa 450 E 5 do renówki DXI 460 EEV i byłem mega zadowolony z elastyczności. Iveco idzie jak Honda - wysokie obroty i pompuje turbo=jedziesz.Renówka jedzie bardzo ładnie ale jak wsiadłem teraz w mana i zobaczyłem jak te silniki jadą od samego dołu - wow. Mówię oczywiście o tych 12,5 ltr euro 6 bo eev nie jeździłem. Jeździłem po okolicach Paryża landówkami i na 12 biegu mogłem się sprawnie rozpędzać od 60km/h. Ja jestem zachwycony. Ale jak wstrzymasz się dwa tygodnie to zobaczę jak jedzie ten zupełnie nowy silnik Renault 480 w seriii T.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.