wujek Napisano 31 Marca 2014 Udostępnij Napisano 31 Marca 2014 Pierwszy raz ma twardy pedal sprzegla Zawsze objawem zuzycia bylo slizganie. Pacjent Kila, sprzeglo hydrauliczne. Pare pytan? 1. Ile wytrzyma? I czy mozna jezdzic? 2. Czy jak stanie to na amen? 3. Co polecialo wysprzeglik czy doscisk? A moze inny czort? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 31 Marca 2014 Udostępnij Napisano 31 Marca 2014 > Pierwszy raz ma twardy pedal sprzegla Zawsze objawem zuzycia bylo slizganie. Pacjent Kila, > sprzeglo hydrauliczne. > Pare pytan? > 1. Ile wytrzyma? I czy mozna jezdzic? tyle ile wytrzyma/można jeździć póki się nie zepsuje. Jak sie zepsuje można biegi bez sprzęgła zmieniać. > 2. Czy jak stanie to na amen? Tak lub nie > 3. Co polecialo wysprzeglik czy doscisk? A moze inny czort? łożysko oporowe. Jak przeciągniesz temat to wymienisz komplet sprzęgła. jeśli nie przeciągnąłeś jeszcze to masz szanse na wymianę samego łożyska. Edit: przy wywalonym wysprzęgliku i/lub pompce miałbyś miękki pedał i brak wysprzęglania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 31 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 31 Marca 2014 > łożysko oporowe. O tym nie pomyslalem. > Jak przeciągniesz temat to wymienisz komplet sprzęgła. > jeśli nie przeciągnąłeś jeszcze to masz szanse na wymianę samego łożyska. Ale jest sens robic samo lozysko? Przebieg ponad 120kkm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 31 Marca 2014 Udostępnij Napisano 31 Marca 2014 > O tym nie pomyslalem. > Ale jest sens robic samo lozysko? Przebieg ponad 120kkm. A nie wiem czy jest sens. To można ocenić dopiero po zwaleniu skrzyni. U mnie wymieniłem samo łożysko i docisk. Tarczę zostawiłem bo była praktycznie nowa. Niestety ja przeciągnąłem wymianę (popiskiwało sobie) aż łożysko całkiem stanęło i wyryło ładne artefakty w "słoneczku". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 31 Marca 2014 Udostępnij Napisano 31 Marca 2014 > Ale jest sens robic samo lozysko? Nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 31 Marca 2014 Udostępnij Napisano 31 Marca 2014 > O tym nie pomyslalem. > Ale jest sens robic samo lozysko? Przebieg ponad 120kkm. A to dyszel z dwumasą czy "normalne" sprzęgło? Bo przy rozsądnych kosztach lepiej zrobić całość i mieć z bańki na następne kilkadziesiąt tkm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 31 Marca 2014 Udostępnij Napisano 31 Marca 2014 > Nie Dlaczego nie? U mnie przy przebiegu 170kkm sprzęgło było jak nówka (chyba ktoś wcześniej wymieniał i założył wadliwe łożysko). Od tamtego momentu przejechałem jakieś 40kkm i wszystko jest ok Po co wyrzucać sprzęgło jak jest prawie nowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 31 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 31 Marca 2014 > A nie wiem czy jest sens. To można ocenić dopiero po zwaleniu skrzyni. > U mnie wymieniłem samo łożysko i docisk. Tarczę zostawiłem bo była praktycznie nowa. > Niestety ja przeciągnąłem wymianę (popiskiwało sobie) aż łożysko całkiem stanęło i wyryło ładne > artefakty w "słoneczku". Sam nie bede robil a zostawic auta na podnosniku i samemu jechac po czesci to troche srednio. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 31 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 31 Marca 2014 > A to dyszel z dwumasą czy "normalne" sprzęgło? > Bo przy rozsądnych kosztach lepiej zrobić całość i mieć z bańki na następne kilkadziesiąt tkm. Bez dwumasy komplet 500zl ale robota pewnie drugie tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 31 Marca 2014 Udostępnij Napisano 31 Marca 2014 > Bez dwumasy komplet 500zl ale robota pewnie drugie tyle. To robiłbym całość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 31 Marca 2014 Udostępnij Napisano 31 Marca 2014 > Sam nie bede robil a zostawic auta na podnosniku i samemu jechac po czesci to troche srednio. Mechanik kupuje wszystkie części pojedynczo, wymienia co trzeba, następnego dnia zwraca to co nie było potrzebne. Przecież to standardowa procedura. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 31 Marca 2014 Udostępnij Napisano 31 Marca 2014 > A to dyszel z dwumasą czy "normalne" sprzęgło? Ja mam dwumas i nie wymieniałem tarczy. Jeździ jak najbardziej w porządku. > Bo przy rozsądnych kosztach lepiej zrobić całość i mieć z bańki na następne kilkadziesiąt tkm. To zależy czy ma zamiar tym jeździć tak długo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 31 Marca 2014 Udostępnij Napisano 31 Marca 2014 > Bez dwumasy komplet 500zl ale robota pewnie drugie tyle. Nie wiem jak z dostępem ale 500zł za robotę sprzęgła to dość sporo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 31 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 31 Marca 2014 > Mechanik kupuje wszystkie części pojedynczo, wymienia co trzeba, następnego dnia zwraca to co nie > było potrzebne. > Przecież to standardowa procedura. Ja sam kupuje czesci bo mam znizke taka sama jak warsztaty w sklepie motoryzacyjnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 31 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 31 Marca 2014 > Nie wiem jak z dostępem ale 500zł za robotę sprzęgła to dość sporo. Musze sie dowiedziec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 31 Marca 2014 Udostępnij Napisano 31 Marca 2014 > Ja sam kupuje czesci bo mam znizke taka sama jak warsztaty w sklepie motoryzacyjnym. Nie masz. Nie masz działalności więc kupujesz brutto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 31 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 31 Marca 2014 > Nie masz. > Nie masz działalności więc kupujesz brutto. Ja nie mam ale kto inny ma. i ja z tego korzystam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 31 Marca 2014 Udostępnij Napisano 31 Marca 2014 > Ja nie mam ale kto inny ma. i ja z tego korzystam. Wiesz co? Poza tym "w komplecie" z usługą może wyjść fajniej cenowo. Zapytaj najpierw o różnicę w cenie przy swoich gratach Edit: Miałem kiedyś sytuację, że mechanik zamówił i wymienił kompletną półoś z przegubem. Zaraz po wyjeździe z serwisu przegub się urwał. Oczywiście mechanik zajął się reklamacją wadliwej części i powtórną wymianą. Mnie nic nie interesowało. przy swoich gratach jeszcze bym drugi raz za wymianę zapłacił pewnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 31 Marca 2014 Udostępnij Napisano 31 Marca 2014 > Dlaczego nie? U mnie przy przebiegu 170kkm sprzęgło było jak nówka (chyba ktoś wcześniej wymieniał > i założył wadliwe łożysko). Od tamtego momentu przejechałem jakieś 40kkm i wszystko jest ok Po > co wyrzucać sprzęgło jak jest prawie nowe? Założyłem że sprzęgło ma przebieg 120kkm a nie cały samochód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 31 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 31 Marca 2014 > Wiesz co? ASO KIA 1600zl Czesci i robocizna. FSO 1200zl. Ciekawe ile u Henka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.