Planck Napisano 11 Maja 2014 Udostępnij Napisano 11 Maja 2014 Cześć, jakie jest Wasze zdanie o E61 530i z roczników 2007-2009 ewentualnie jakiś odchył ? Posiada to jakieś typowe bolączki na które należy zwrócić uwagę bądź są trudne do sprawdzenia a baaardzo kosztowne w usunięciu ? 530i z tego względu iż zakładam że będzie to potencjalnie bardziej bezproblemowe niż odpowiednik w dieslu - czy się mylę ? Z góry dzięki za wszelkie uwagi i sugestie. Ewentualne namiary na znajome auta które akurat ktoś sprzedaje również mile widziane Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 25 Maja 2014 Udostępnij Napisano 25 Maja 2014 Jesli mowa o starym M54 231km, to sprawdzic trzeba wycieki z pod pokrywy zaworów i podstawy filtra oleju. Sprawdzic tez "na ucho" vanosa. Nowsze M54 z blokiem z siluminow i bezposrednim wtryskiem, poza tym ze są fajne i mocne, nie nadaja sie zupelnie do gazu i sa wrażliwe na przegrzanie. Reszta standardowo jak przy innych silnikach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zdeniu Napisano 28 Maja 2014 Udostępnij Napisano 28 Maja 2014 1. 272KM - wymieniali pompę paliwa za ok 1000zł. Wcześniej na gwarancji. Silnik wpadał w tryb awaryjny. Nie wiem czy to typowa usterka. 2. Nawigacja nie czyta płyty - pozostawione jak na razie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.