timpa Napisano 24 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2005 Pozwole sie zacytowac jeden z postów mini ktora pisze " teraz kiedy pokonuje odcinek do pracy dlugosci 2,5 km podnosi sie do polowy" wskaznik temperatury na poziomie 1/2 po 2km zastanawiam sie nad moim przypadkiem:>U mnie po przejechaniu ok 70-80 Km wskaznik jest na poziomie 1-2 kreski i ani myslec drgnąc:>nie podnosi sie wyzej :> co moze byc przyczyną?czytalem inne posty ale nic nie znalazłem Pomozcie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bravooo Napisano 24 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2005 U mnie po przejechaniu ok 70-80 Km > wskaznik jest na poziomie 1-2 kreski i ani myslec drgnąc:>nie > podnosi sie wyzej :> co moze byc przyczyną?czytalem inne posty u mnie jest podobnie 1-2 kreski do gory i ani odrobinki dalej tylko ze umnie duzo szybciej sie nagrzewa 10 km i juz mam te 2 kreski > ale nic nie znalazłem Pomozcie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
timpa Napisano 24 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2005 kurcze no bo pytam bo znajomy mechanik powiedział mi ze fakt iz silnik sie nie nagrzewa moze swiadczyc o ilości spalania ....jak ktos cos bedzie wiedział co jest przyczyną chetnie przeczytam Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chevy Napisano 24 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2005 > Pozwole sie zacytowac jeden z postów mini ktora pisze " > teraz kiedy pokonuje odcinek do pracy dlugosci 2,5 km podnosi sie do > polowy" wskaznik temperatury na poziomie 1/2 po 2km zastanawiam > sie nad moim przypadkiem:>U mnie po przejechaniu ok 70-80 Km > wskaznik jest na poziomie 1-2 kreski i ani myslec drgnąc:>nie > podnosi sie wyzej :> co moze byc przyczyną?czytalem inne posty > ale nic nie znalazłem Pomozcie:) zdecydowanie obstawiam termostat... mialem tak samo, a sprawdzic to latwo... wystarczy odpalic autko, poczekac ok.5-10min i sprawdzic weze, ktore ida do chlodnic, jesi od razu robia sie letnie to termostat na bank normalnie najpierw silnik powinien sie nagrzac (wskazowka 2-3 kreska) i dopiero wtedy weze do chlodnicy powinny byc cieple. po wymianie termostatu mam 2 kreski ponizej polowy, a nie od odolu i cieplo robie sie po jakis 5km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brachu_ Napisano 25 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2005 Termostat !!! ...na 99% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brachu_ Napisano 25 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2005 Niedogrzany silnik ma wieksze opory - tarcie a na biegu jalowym utrzymuje sie na wyzszych obrotach czyli cos w stylu ssania jednak w silnikach z wtryskiem nie ma juz czegos takiego. Zastepuje go silnik krokowy ustalajacy wychylenie przepustnicy. Auto ma jak najbardziej prawo palic wiecej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
timpa Napisano 25 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 25 Lutego 2005 mowie co następuje: odpalam samochod 10-15 minut i wskazoweczka jest na poziomie 1-2 ponizej połowy czekam jeszcze chwilke i jest jedna kreska ponizej połowy wskaznika, wsiadam jade ok 10KM (srednio kolo 100km/h)i wskazówka znajduje sie na dole::\sprawdzalem wentylator włącza sie ale dopiero jak wskazówka jest ponad polowe:!co robic ?czy to wina termostatu?chłodnica od razu nagrzała sie po ok 2minutach acha a jka nie czekam tylko wsiadam i jade to wskazowka nie drgnie nic a nic :\ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
subArek Napisano 25 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2005 > U mnie po przejechaniu ok 70-80 Km > wskaznik jest na poziomie 1-2 kreski i ani myslec drgnąc:>nie > podnosi sie wyzej :> co moze byc przyczyną?czytalem inne posty > ale nic nie znalazłem Pomozcie:) termostat, w zimniejszym okresie wskazówka ledwo co się podnosiła podczas jazdy zwykłej, a przy szybkiej była jeszcze niżej i jeszcze miesiąc temu tak miałem, po wymianie problem znikł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brachu_ Napisano 25 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2005 Jadac schladzasz ciecz w chlodnicy stad spada temperatura ukladu. Jak stoisz chlodnica nie ma wymiany ciepla i auto nagrzewa sie do zalaczenia wentylatora. To nic innego jak walniety termostat! Mozesz sprawdzic go rozgrzewajac autko. Po ujechaniu ok 3km wysiadz z auta, otworz maske i dotknij grubego weza (ten wyzej) wchodzacego do chlodnicy. Jesli bedzie cieply mimo tak niskiego poziomu wskazowki na wskazniku temperatury oznacza to otwarty termostat czyli bubel - tylko wymiana! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomlom Napisano 25 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2005 witam. czy w aucie zasilanym LPG zmieniają jakoś obieg układu chłodzenia?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotek55 Napisano 25 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2005 > wskaznik jest na poziomie 1-2 kreski i ani myslec drgnąc: > ale nic nie znalazłem Pomozcie:) termostat ja miałem to samo i jeszcze paliła mi sie kontrolka wtrysków wymiana kosztowała mnie 25 zł a termostat chyba 89 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
subArek Napisano 25 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2005 a co miała do termostatu kontrolka wtrysku, po wymianie przestała się zapalać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotek55 Napisano 25 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2005 > a co miała do termostatu kontrolka wtrysku, po wymianie przestała się > zapalać? tak przestała. paliła się dlatego bo silnik był zimny a komp pokazywał błąd po wymianie jest i mniej pali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ogniowy Napisano 25 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2005 > witam. czy w aucie zasilanym LPG zmieniają jakoś obieg układu > chłodzenia?? Nieznacznie...wpinają się w węże od nagrzewnicy i podłączają tam parownik. Jezeli umiejscowią go nisko nie ma problemu, czasami jak jest najwyżej potrafi się zapowietrzyć albo przez węże od parownika można odpowietrzyć układ.Zasadniczo chodzi o to aby parownik był na małym obiegu coby mu szybko ciepło było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
subArek Napisano 25 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2005 > tak przestała. paliła się dlatego bo silnik był zimny a komp > pokazywał błąd po wymianie jest i mniej pali dzięki, pytałem bo mi po wymianie termostatu zaczęła się na lpg od czasu do czasu świecić i zukam jakichś przyczyn i związków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotek55 Napisano 25 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2005 > dzięki, pytałem bo mi po wymianie termostatu zaczęła się na lpg od > czasu do czasu świecić i zukam jakichś przyczyn i związków jak termostat masz nowy i dobry to może komp załapał jakieś błędy musisz jechac na diagnostyke i sprawdzic co sie dzieje. ale jeszcze odłącz akumulator moze to pomoze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomlom Napisano 25 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2005 >piszę bo znajomy mechanik ( raczej mechanik od spawania:)) ) powiedział że przyczyną niedogrzewania a raczej schładzania silnika jest jakis krótki obieg który powstał po założeniu LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chevy Napisano 28 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2005 > >piszę bo znajomy mechanik ( raczej mechanik od spawania:)) ) > powiedział że przyczyną niedogrzewania a raczej schładzania > silnika jest jakis krótki obieg który powstał po założeniu LPG po czesci ma racje bo parnik rozprezajac gaz bardzo sie wychladza (mozna nawet go zamrozic). wiec kiedy ociera tam plyn to go schladza (lepiej od chlodnicy na postoju), ale nie do tego stopnia, aby niedogrzewac silnika. wg. opisywanych problemow na 101% termostat... tylko... kto go dostal za 89zl? jaki silnik? bo cos taniutko... ja dalem 220zl + wymiana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
onufry Napisano 28 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2005 U mnie też kontrolka wtrysku się zapalała po wymianie jest Masz na 99,9% walnięty termostat !!!!!!!!! Najlepszy sposób to sprawdzić węże jak wcześniej ktoś pisał No i ten objaw - jak auto stoi i silnik działa to wszystko ładnie się nagrzewa a ak ruszysz to temp. cieczy spada - typowe. Ja radziłem sobie w ten sposób do czasu kiedy wymieniłem termostat że temperaturę w kabinie dawałem do połowy - w ten sposób zyskałem 2 kreski ale długo to nie trwało - wolę mieć ciepełko w autku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.