Skocz do zawartości

gdzie to jest w spi sonda lambda


sckot

Rekomendowane odpowiedzi

w 1.1mpi sonda lambda jest za kolektorem bo kolektor ma w sobie kat. gdzie w takim razie jest sonda w spi ? tak z ciekawosci pytam. i ile przebiegu wytrzymuje kat w mpi ? po jakim przebiegu nalezy spodziewac sie problemow z dzialaniem w/w ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> w 1.1mpi sonda lambda jest za kolektorem bo kolektor ma w sobie kat.

> gdzie w takim razie jest sonda w spi ? tak z ciekawosci pytam. i

> ile przebiegu wytrzymuje kat w mpi ? po jakim przebiegu nalezy

> spodziewac sie problemow z dzialaniem w/w ?

W mpi masz 2 sondy - pierwsza przed katalizatorem druga za (obie sa w kolektorze). W spi sonda jest tylko jedna - montowana w kolektorze wydechowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W mpi masz 2 sondy - pierwsza przed katalizatorem druga za (obie sa w

> kolektorze). W spi sonda jest tylko jedna - montowana w

> kolektorze wydechowym.

ok rozumiem. a mozna zrobic taki motyw ze zamiast kolektora od mpi wsadzic kolektor od spi i co w takim wypadku robic z sondami ?

no i pozostaje pyt ile wytrzymuje tak srednio kat ?

i drugie pyt. komp z aso wylapie blad jednej albo drugiej sondy czy wylapuje tylko ogolnie, ze cos z sondami zle sie dzieje ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ok rozumiem. a mozna zrobic taki motyw ze zamiast kolektora od mpi

> wsadzic kolektor od spi i co w takim wypadku robic z sondami ?

Mozna tak zrobic, jednak lepszy jest kolektor z punto 1.2 75 - ze względu na swoja konstrukcje (4-2-1). Trzeba w niego wspawać gniazdo które umożliwi montaż drugiej sondy.

> no i pozostaje pyt ile wytrzymuje tak srednio kat ?

NIe mam pojecia, ale powinien ok 100 kkm wytrzymac

> i drugie pyt. komp z aso wylapie blad jednej albo drugiej sondy czy

> wylapuje tylko ogolnie, ze cos z sondami zle sie dzieje ?

Wylapuje osobno bledy dla kazdej sondy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mozna tak zrobic, jednak lepszy jest kolektor z punto 1.2 75 - ze

> względu na swoja konstrukcje (4-2-1). Trzeba w niego wspawać

> gniazdo które umożliwi montaż drugiej sondy.

to pierwszy sposob, a drugi sposob to poprostu powiesic na kabelku w komorze silnika hmm.gif

ale ktora metoda skuteczniejsza, tzn. w ktorej metodzie nie zapali nam sie check engine niewiem.gif

a i ktos kiedys probowal zrobic emulator drugiej sady hmm.gif i co dziala, udalo sie?

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.