sckot Napisano 25 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2005 w 1.1mpi sonda lambda jest za kolektorem bo kolektor ma w sobie kat. gdzie w takim razie jest sonda w spi ? tak z ciekawosci pytam. i ile przebiegu wytrzymuje kat w mpi ? po jakim przebiegu nalezy spodziewac sie problemow z dzialaniem w/w ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 25 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2005 > w 1.1mpi sonda lambda jest za kolektorem bo kolektor ma w sobie kat. > gdzie w takim razie jest sonda w spi ? tak z ciekawosci pytam. i > ile przebiegu wytrzymuje kat w mpi ? po jakim przebiegu nalezy > spodziewac sie problemow z dzialaniem w/w ? W mpi masz 2 sondy - pierwsza przed katalizatorem druga za (obie sa w kolektorze). W spi sonda jest tylko jedna - montowana w kolektorze wydechowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sckot Napisano 25 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 25 Lutego 2005 > W mpi masz 2 sondy - pierwsza przed katalizatorem druga za (obie sa w > kolektorze). W spi sonda jest tylko jedna - montowana w > kolektorze wydechowym. ok rozumiem. a mozna zrobic taki motyw ze zamiast kolektora od mpi wsadzic kolektor od spi i co w takim wypadku robic z sondami ? no i pozostaje pyt ile wytrzymuje tak srednio kat ? i drugie pyt. komp z aso wylapie blad jednej albo drugiej sondy czy wylapuje tylko ogolnie, ze cos z sondami zle sie dzieje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 25 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2005 > ok rozumiem. a mozna zrobic taki motyw ze zamiast kolektora od mpi > wsadzic kolektor od spi i co w takim wypadku robic z sondami ? Mozna tak zrobic, jednak lepszy jest kolektor z punto 1.2 75 - ze względu na swoja konstrukcje (4-2-1). Trzeba w niego wspawać gniazdo które umożliwi montaż drugiej sondy. > no i pozostaje pyt ile wytrzymuje tak srednio kat ? NIe mam pojecia, ale powinien ok 100 kkm wytrzymac > i drugie pyt. komp z aso wylapie blad jednej albo drugiej sondy czy > wylapuje tylko ogolnie, ze cos z sondami zle sie dzieje ? Wylapuje osobno bledy dla kazdej sondy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
baartt Napisano 25 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2005 mam pytanie odnosnie sond w mpi: czy obie sa identyczne czy kazda inna i gdzie najlepiej kupic sonde; ile powinna wytrzymac sonda w mpi i czy mozna wsadzic nieorginalna typu uniwerslanego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 25 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2005 > czy mozna wsadzic nieorginalna typu uniwerslanego? musi byc czteroprzewodowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
baartt Napisano 25 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2005 to wiem ale chodzi mi o to czy taka moze byc: l klik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leszcz Napisano 25 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2005 > Mozna tak zrobic, jednak lepszy jest kolektor z punto 1.2 75 - ze > względu na swoja konstrukcje (4-2-1). Trzeba w niego wspawać > gniazdo które umożliwi montaż drugiej sondy. to pierwszy sposob, a drugi sposob to poprostu powiesic na kabelku w komorze silnika ale ktora metoda skuteczniejsza, tzn. w ktorej metodzie nie zapali nam sie check engine a i ktos kiedys probowal zrobic emulator drugiej sady i co dziala, udalo sie? pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.