stilak Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 Wymieniam olej w skrzyni biegów. Mam do wyboru dwa: http://www.skrzynie.com.pl/olej-opel-gm-1940004.html lub: http://www.skrzynie.com.pl/fuchs-sae-75w-80.html Jeden oplowski - serwisowy, drugi, jak czytam, podobno lepszy. Nie mogę się zdecydować, który wybrać? To tak, jak "osiołkowi w żłoby dano........." Pomóżcie w podjęciu decyzji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prezo Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 Bierz pierwszy, oryginalny. Przynajmniej masz pewność co lejesz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 A czemu nie 1940182? W końcu jest do skrzyni M20... Przy okazji, żeby nie było pytań ile wchodzi...około 2,4 litra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisb Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 > Wymieniam olej w skrzyni biegów. Mam do wyboru dwa: > http://www.skrzynie.com.pl/olej-opel-gm-1940004.html a skąd pomysł żeby wlać 1940004? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stilak Napisano 30 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 > a skąd pomysł żeby wlać 1940004? Bo to jest następca 1940182. Leją go od 2012roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stilak Napisano 30 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 > A czemu nie 1940182? W końcu jest do skrzyni M20... > Przy okazji, żeby nie było pytań ile wchodzi...około 2,4 litra. Fuchs też jest zalecany do M20. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 > Bo to jest następca 1940182. Leją go od 2012roku. Na pewno? Nie śledzę tego dokładnie ale ten który podałeś to jest BOT303, ten co podałem ja to BOT402, o pierwszym pisali że pojawił się w 2011, a o drugim że w 2012... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisb Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 > Bo to jest następca 1940182. Leją go od 2012roku. Zmiany olejów to normalna rzecz ale dlaczego: 1940182: ok 1500 litrów na stanie GM PL. Na maju 2014. 1940004: ok 150 litrów. I to mnie zastanawia. 1940182 ciągle przychodzi i z PL i z EU. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stilak Napisano 30 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 > Zmiany olejów to normalna rzecz ale dlaczego: > 1940182: ok 1500 litrów na stanie GM PL. > 1940004: ok 150 litrów. > I to mnie zastanawia. Podejrzewam, że 182 już tak nie schodzi, bo auta od 2012 roku mają już 004, i ten jest teraz zalewany przy wymianach. A zapasy 182 zostały(może jeszcze go leją do wyczerpania zapasów?). Odnośnie ich jakości to tyle wyczytałem w necie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 W takim razie lej oryginał zamiast kombinować z zamiennikiem, lepszy czy gorszy - nie wiadomo jak skrzynia zareaguje na zmianę, ale jak chcesz kombinować to i Mannol ma 75w85, tylko zważ na to że ten Fuchs to GL5, a z tego co Opel pisze to oryginalny jest GL4. Mannol jest klasy GL4. Osobiście jeśli chodzi o skrzynię biegów to jestem zwolennikiem oryginalnych lubrykantów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilek Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 > Podejrzewam, że 182 już tak nie schodzi, bo auta od 2012 roku mają już 004, i ten jest teraz > zalewany przy wymianach. A zapasy 182 zostały(może jeszcze go leją do wyczerpania zapasów?). > Odnośnie ich jakości to tyle wyczytałem w necie. a u nas w serwisie dostalismi kiedyś e-maila z GM-u że mamy lać olej 004 do skrzyń m32 po naprawie łożysk, i z tego co wiem to ten olej jest tylko w skrzyniach M32 w f40 nigdy go jeszcze nie widziałem. a zmiana była spowodowana uszkodzeniami łożysk i stwierdzili że trzeba lać inny olej. co do 182 to jak może go nie być jak on idzie tak jak pisałem do skrzyć f13, f17, f40 to musi być dostępny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stilak Napisano 30 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 > W takim razie lej oryginał zamiast kombinować z zamiennikiem, lepszy czy gorszy - nie wiadomo jak > skrzynia zareaguje na zmianę. Chyba mnie przekonałeś. Kupię ten GM 1940004. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prezo Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 > A czemu nie 1940182? W końcu jest do skrzyni M20... > Przy okazji, żeby nie było pytań ile wchodzi...około 2,4 litra. GM twierdzi, że 1940004 to "poprawiona wersja"... i teraz należy stosować właśnie ten na gwarancji... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisb Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 > GM twierdzi, że 1940004 to "poprawiona wersja"... i teraz należy stosować właśnie ten na > gwarancji... czyli to co z getragiem - TYLKO Omegi i jeśli Omegi to TYLKO a potem Dexron II (TYLKO), III (TYLKO), VI... (TYLKO)... albo filtry paliwa "z waty" do 1,3/1,9: TYLKO z waty ... a teraz bibuła, normalny filtr... M-A-R-K-E-T-I-N-G Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.