kamilek Napisano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2014 witam mam taki problem w autku: podczas jazdy przy dużej prędkości obrotowej przechodzi na benzynę i piszczy jakby nie było gazu.... czytałem po forach i wiele ludzi ma ten sam problem ale nie znalazłem jakiś konkretnych informacji co z tym zrobić. ciśnienie gazu na wolnych obrotach 1.5bar map- OEM temperatury wszystkie w porządku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2014 > ciśnienie gazu na wolnych obrotach 1.5bar A sprawdziłeś coś tak prozaicznego jak max obroty? Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilek Napisano 2 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2014 a w którym miejscu to znaleźć w programie sequent P&D? jeszcze mi sie przypomniało że czasem sie przełączy na postoju jak gwałtownie wcisnę pedał gazu oraz jak jadę np. na 3 biegu i obroty są ok 5000-5500obr/min i zdejmę nogę z gazu i po chwili dodam do podłogi to za każdym razem wyrzuca gaz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2014 Udało Ci się zmusić mnie do przejścia się do samochodu. > a w którym miejscu to znaleźć w programie sequent P&D? Ustawienia > Przełącznik > Zaawansowane. > jeszcze mi sie przypomniało że czasem sie przełączy na postoju jak gwałtownie wcisnę pedał gazu > oraz jak jadę np. na 3 biegu i obroty są ok 5000-5500obr/min i zdejmę nogę z gazu i po chwili > dodam do podłogi to za każdym razem wyrzuca gaz. Skąd brany sygnał obrotów? Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilek Napisano 2 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2014 AUTO to chevrolet Orlando silnik 1.8 140KM taki sam jak w oplu Z18XER sygnał obrotów w programie jest ustawiony: "sygnał cewki" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2014 > sygnał obrotów w programie jest ustawiony: "sygnał cewki" Podłącz komputer (P&D) i zobacz czy przy opisywanej przegazówce i/lub przy schodzeniu z wysokich obrotów, nie gubi obrotów. W Stilo miałem podobne jaja, gubił sygnał obrotów i potrafił zgasnąć, okazało się, że branie sygnału z cewki, było kiepskim pomysłem, trzeba brać z Czujnika Położenia Wału. Albo jest to urok Stilo albo tej instalacji, wydaje mi się, że podczas cut-off Stilo nie podaje iskry, więc nie ma sygnału, możliwe, że u Ciebie jest podobnie. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilek Napisano 2 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2014 to akurat patrzyłem i obroty widzi tylko przy schodzeniu z obrotów zatrzymuje się i tak stopniowo z takim opóźnieniem spadają te obroty ale nie spadają do zera nigdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2014 > to akurat patrzyłem i obroty widzi tylko przy schodzeniu z obrotów zatrzymuje się i tak stopniowo z > takim opóźnieniem spadają te obroty ale nie spadają do zera nigdy Czy tempo schodzenia z obrotów jest identyczne w oprogramowaniu i w rzeczywistości? Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilek Napisano 2 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2014 nie w rzeczywistości no to poprostu schodzą normalnie a w programie zatrzymują sie po drodze przykładowo przy dodaniu gazu do podłogi i puszczeniu obroty silnika są już ok 1000obr/min a w programie przez chwilkę ok np 3tys obr/min tak jak pisałem nie schodzą te obroty w programie płynnie tylko tak "skokowo" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2014 > nie w rzeczywistości no to poprostu schodzą normalnie a w programie zatrzymują sie po drodze > przykładowo przy dodaniu gazu do podłogi i puszczeniu obroty silnika są już ok 1000obr/min a w > programie przez chwilkę ok np 3tys obr/min tak jak pisałem nie schodzą te obroty w programie > płynnie tylko tak "skokowo" To zacznij od tego, ja bym przepiął się w CPW a następnie zmienił ustawienia w P&D. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilek Napisano 2 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2014 jutro podepne sie do CRUZA i zobacze z czego on ma obroty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilek Napisano 5 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2014 no podpiołem dzisiaj cruza i ten w którym nie ma problemów sygnał obrotów na z czujnika położenia wału Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2014 > no podpiołem dzisiaj cruza i ten w którym nie ma problemów sygnał obrotów na z czujnika położenia > wału Dobry wybór. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilek Napisano 6 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2014 no więc tak: okazało się że czujnik miał dobrze wpięty tylko źle wprogramowany przeprogramowanie nic nie dało;/ ponadto sprawdziłem ciśnienia delta podczas jazdy no i nie spada poniżej tych 700mbar no i rozkładam ręce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2014 > no więc tak: > okazało się że czujnik miał dobrze wpięty tylko źle wprogramowany przeprogramowanie nic nie dało;/ > ponadto sprawdziłem ciśnienia delta podczas jazdy no i nie spada poniżej tych 700mbar > no i rozkładam ręce Czy wciąż obroty w rzeczywistości spadają szybciej niż P&D pokazuje? Jeśli tak to przepiąć się w CPW i dostosować ustawienia. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilek Napisano 6 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2014 powiem Ci tak: podczas hamowania silnikiem obroty wcale nie spadają dopuki nie dotknę pedału gazu wtedy pokazuje już rzeczywiste Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2014 > powiem Ci tak: > podczas hamowania silnikiem obroty wcale nie spadają dopuki nie dotknę pedału gazu wtedy pokazuje > już rzeczywiste 10 minut roboty i masz przełączone, nie ma o czym deliberować, trzeba sprawdzić. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilek Napisano 6 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2014 no ale właśnie patrzyłem po schemacie no i czujnik od położenia wału idzie do sterownika silnika biało- czarnym kablem no i w ten jest wpięty szary od gazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2014 > no ale właśnie patrzyłem po schemacie no i czujnik od położenia wału idzie do sterownika silnika > biało- czarnym kablem no i w ten jest wpięty szary od gazu Gdyby był wpięty CPW a w sterowniku od LPG ustawiony jako cewka to pokazywałby wartości z czapy. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sztywny13 Napisano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2014 > no ale właśnie patrzyłem po schemacie no i czujnik od położenia wału idzie do sterownika silnika > biało- czarnym kablem no i w ten jest wpięty szary od gazu Zmień ustawienia w P&D na CPW, a następnie dokonaj kalibracji sygnału w Ustawienia/RPM/automatyczna kalibracja. Potwierdź wszystkie komendy, które wyskoczą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.