Skocz do zawartości

BRC sequent 24 Chevrolet orlando


kamilek

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam taki problem w autku:

podczas jazdy przy dużej prędkości obrotowej przechodzi na benzynę i piszczy jakby nie było gazu....

czytałem po forach i wiele ludzi ma ten sam problem ale nie znalazłem jakiś konkretnych informacji co z tym zrobić.

ciśnienie gazu na wolnych obrotach 1.5bar

map- OEM

temperatury wszystkie w porządku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a w którym miejscu to znaleźć w programie sequent P&D?

jeszcze mi sie przypomniało że czasem sie przełączy na postoju jak gwałtownie wcisnę pedał gazu oraz jak jadę np. na 3 biegu i obroty są ok 5000-5500obr/min i zdejmę nogę z gazu i po chwili dodam do podłogi to za każdym razem wyrzuca gaz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało Ci się zmusić mnie do przejścia się do samochodu.

> a w którym miejscu to znaleźć w programie sequent P&D?

Ustawienia > Przełącznik > Zaawansowane.

> jeszcze mi sie przypomniało że czasem sie przełączy na postoju jak gwałtownie wcisnę pedał gazu

> oraz jak jadę np. na 3 biegu i obroty są ok 5000-5500obr/min i zdejmę nogę z gazu i po chwili

> dodam do podłogi to za każdym razem wyrzuca gaz.

Skąd brany sygnał obrotów?

Pozdrawiam BAS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> sygnał obrotów w programie jest ustawiony: "sygnał cewki"

Podłącz komputer (P&D) i zobacz czy przy opisywanej przegazówce i/lub przy schodzeniu z wysokich obrotów, nie gubi obrotów.

W Stilo miałem podobne jaja, gubił sygnał obrotów i potrafił zgasnąć, okazało się, że branie sygnału z cewki, było kiepskim pomysłem, trzeba brać z Czujnika Położenia Wału.

Albo jest to urok Stilo albo tej instalacji, wydaje mi się, że podczas cut-off Stilo nie podaje iskry, więc nie ma sygnału, możliwe, że u Ciebie jest podobnie.

Pozdrawiam BAS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to akurat patrzyłem i obroty widzi tylko przy schodzeniu z obrotów zatrzymuje się i tak stopniowo z

> takim opóźnieniem spadają te obroty ale nie spadają do zera nigdy

Czy tempo schodzenia z obrotów jest identyczne w oprogramowaniu i w rzeczywistości?

Pozdrawiam BAS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie w rzeczywistości no to poprostu schodzą normalnie a w programie zatrzymują sie po drodze przykładowo przy dodaniu gazu do podłogi i puszczeniu obroty silnika są już ok 1000obr/min a w programie przez chwilkę ok np 3tys obr/min tak jak pisałem nie schodzą te obroty w programie płynnie tylko tak "skokowo"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie w rzeczywistości no to poprostu schodzą normalnie a w programie zatrzymują sie po drodze

> przykładowo przy dodaniu gazu do podłogi i puszczeniu obroty silnika są już ok 1000obr/min a w

> programie przez chwilkę ok np 3tys obr/min tak jak pisałem nie schodzą te obroty w programie

> płynnie tylko tak "skokowo"

To zacznij od tego, ja bym przepiął się w CPW a następnie zmienił ustawienia w P&D.

Pozdrawiam BAS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no więc tak:

okazało się że czujnik miał dobrze wpięty tylko źle wprogramowany przeprogramowanie nic nie dało;/

ponadto sprawdziłem ciśnienia delta podczas jazdy no i nie spada poniżej tych 700mbar

no i rozkładam ręce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no więc tak:

> okazało się że czujnik miał dobrze wpięty tylko źle wprogramowany przeprogramowanie nic nie dało;/

> ponadto sprawdziłem ciśnienia delta podczas jazdy no i nie spada poniżej tych 700mbar

> no i rozkładam ręce

Czy wciąż obroty w rzeczywistości spadają szybciej niż P&D pokazuje?

Jeśli tak to przepiąć się w CPW i dostosować ustawienia.

Pozdrawiam BAS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> powiem Ci tak:

> podczas hamowania silnikiem obroty wcale nie spadają dopuki nie dotknę pedału gazu wtedy pokazuje

> już rzeczywiste

10 minut roboty i masz przełączone, nie ma o czym deliberować, trzeba sprawdzić.

Pozdrawiam BAS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no ale właśnie patrzyłem po schemacie no i czujnik od położenia wału idzie do sterownika silnika

> biało- czarnym kablem no i w ten jest wpięty szary od gazu

Gdyby był wpięty CPW a w sterowniku od LPG ustawiony jako cewka to pokazywałby wartości z czapy.

Pozdrawiam BAS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no ale właśnie patrzyłem po schemacie no i czujnik od położenia wału idzie do sterownika silnika

> biało- czarnym kablem no i w ten jest wpięty szary od gazu

Zmień ustawienia w P&D na CPW, a następnie dokonaj kalibracji sygnału w Ustawienia/RPM/automatyczna kalibracja. Potwierdź wszystkie komendy, które wyskoczą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.