karax Napisano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2014 > wklep sobie na YT albo w google GrandCherokee SRT8 podpowiem, moc ponad 500KM i przyspieszenie > ponizej 6s no, tylko takiego potwora szkoda w teren przerabiac za to jest wielu którzy wyciskają z nich jeszcze więcej np robi się 800 koni mechanicznych - LINK ewentualnie jeszcze więcej i ćwiarteczkę po niecałych 11 sekundach - LINK ale to jednak trochę inny cel i inny budżet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2014 > wklep sobie na YT albo w google GrandCherokee SRT8 podpowiem, moc ponad 500KM i przyspieszenie > ponizej 6s no, tylko takiego potwora szkoda w teren przerabiac > dlatego zamiast zmoty kupujesz coś z V8 co ma ponad 250KM i robi i w terenie i na płaskim z resztą > nawet moj 4.0 ma 195KM .. tzn mial.. 22 lata temu widzisz... na temat takich aut wiem mało... > od tego masz reduktor aby wybrac rodzaj napedu 4x4 .. i jest tez wersja ktora smigasz po asfalcie ... nie ja o nic o nich nie wiem nie wiedziałem, że są w np. jeepie takie 4x4, którymi na asfalcie się śmiga... u mnie wg. instrukcji 4x4 używamy na terenie piaszczystym, śniegu... etc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2014 > przez 4 lata zrobiłem 40 kkm Grandem WJ/WG > używałem do jazdy na każdy dzień, do tego trasy zarówno PL jak i zagranica, zima i laty, góry i > morze > do tego dźwięk V8 - czysta poezja > sprzedałem, ale była to najgłupsza rzecz jaką zrobiłem > to tyle w tym temacie > ps: tyle że u mnie raczej była jazda jako daily car plus turystyk a nie topienie go po klamki no dobra, a spalanie? ja raczej ekonimicznie - do 15l/100km w miescie LPG z moim studenckim budżetem na więcej się nie rzucam.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2014 > no dobra, a spalanie? spalanie benzyny, nie gazu, w Warszawie miałem w zależności od tego czy się starałem jechać oszczędnie czy też nie jak się starałem to spalanie wychodziło mi w granicach 20 litrów noPb jak się nie starałem i nie myślałem o tym żeby jechać o kropelce to udawało mi się zejść poniżej 18 litrów w trasie przy 130 km/h na tempomacie to wychodziło koło 12 litrów poniżej dyszki dawało się zejść, ale jak pusta równa droga i jazda poniżej 90 km/h > ja raczej ekonimicznie - do 15l/100km w miescie LPG > z moim studenckim budżetem na więcej się nie rzucam.... więc dla Ciebie gaz na dzień dzisiejszy jakbym mógł się cofnąć w czasie założył bym gaz i nadal Jeepkiem jeździł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2014 > Będę niezmiernie wdzięczny za wszystkie ZA i PRZECIW Czuję się zignorowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2014 > Czuję się zignorowany bo masz alfę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > Subaru Forester 2.5 (rozum) vs. Jeep GC V8 WJ (serce) jak dobrze kupisz to i z jednego i drugiego będziesz zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > Jeep odpada... za dużo złych opinii słyszałem o > tym aucie. kurcze to mam pecha jest w "domu" juz 5 lat i pewnie ze 70 kkm i wymienilem jedna tuleje w wahaczu, laczniki staba, i tarcze hamulcowe wiec awarii do zarabania aaa i jeszcze gaz zalozylem i od momentu zalozenia tylko filterki wymieniane okresowo wiec sypie sie na potege i przysparza cala mase klopotow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > bo masz alfę? Akurat najmniej mi zależało na opinii użytkownika auta marki Kia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > jak dobrze kupisz to i z jednego i drugiego będziesz zadowolony Ale to chyba dotyczy prawie wszystkich aut. Bardziej chodzi mi o to czy nie będę się męczył jeżdżąc smokiem V8 (koszty i zachowanie na drodze) albo Forkiem (lepsze zachowanie na normalnych drogach ale czy tańsze w użytkowaniu?). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > Ale to chyba dotyczy prawie wszystkich aut. Bardziej chodzi mi o to czy nie będę się męczył jeżdżąc > smokiem V8 (koszty i zachowanie na drodze) albo Forkiem (lepsze zachowanie na normalnych > drogach ale czy tańsze w użytkowaniu?). co do zachowania na drodze to zarówno i Jeepem jak i Subaru udało mi się w zimie zrobić coś, co spowodowało, że mało w gacie nie narobiłem ale wtedy młody i głupi byłem w każdym razie ja nie narzekałem na Jeep'a mimo pewnych wad - jazda w koleinach była uciążliwa - jazda w koleinach w czasie deszczu byłą porażką - krótki zwis przedni i szerokie koło powodowały, że mnóstwo wody wychlapywało spod kół do przodu i do góry przez co w deszczu i koleinach fontanny wody lądowały na przedniej szybie - powyżej 160 kmh było trzeba mocno pilnować toru jazdy ze względu na spory profil opon ale: - ze świateł prawie zawsze byłem pierwszy - mogłem spokojnie cisnąć najbardziej dziurawymi prawymi pasami - jak robili mi drogą pod domem tylko ja parkowałem sobie pod oknem - w zimę jedynym problemem z miejscem do parkowania było czy pod spodem zaspy nie ma jakiegoś słupka - progi zwalniające nie istniały - jeździło się wysoko i było sporo widać co do kosztów eksploatacji jak trafisz na dobry egzemplarz to będziesz miał jak przy powiedzeniu: "jak dbasz tak masz" ja pomijając jedną awarię praktycznie na własną prośbę robiłem tylko eksploatację i porównując jej koszty do aut typu np VW, Audi, BMW płaciłem podobnie a przy pewnych rzeczach nawet mniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > Akurat najmniej mi zależało na opinii użytkownika auta marki Kia tak też myślałem ja się nie znam... ja to fiaciarzyk jestem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > co do zachowania na drodze to zarówno i Jeepem jak i Subaru udało mi się w zimie zrobić coś, co > spowodowało, że mało w gacie nie narobiłem > ale wtedy młody i głupi byłem Jazda szybka ale bezpieczna? > w każdym razie ja nie narzekałem na Jeep'a mimo pewnych wad > - jazda w koleinach była uciążliwa Na 18" felgach w zwykłej osobówce też rewelacji nie ma. > - jazda w koleinach w czasie deszczu byłą porażką - krótki zwis przedni i szerokie koło > powodowały, że mnóstwo wody wychlapywało spod kół do przodu i do góry przez co w deszczu i > koleinach fontanny wody lądowały na przedniej szybie A to ciekawostka > - powyżej 160 kmh było trzeba mocno pilnować toru jazdy ze względu na spory profil opon Szybciej raczej nie jeżdżę > ale: > - ze świateł prawie zawsze byłem pierwszy > - mogłem spokojnie cisnąć najbardziej dziurawymi prawymi pasami > - jak robili mi drogą pod domem tylko ja parkowałem sobie pod oknem > - w zimę jedynym problemem z miejscem do parkowania było czy pod spodem zaspy nie ma jakiegoś > słupka > - progi zwalniające nie istniały > - jeździło się wysoko i było sporo widać No i właśnie dla tych argumentów chciałbym mieć takiego potwora > co do kosztów eksploatacji jak trafisz na dobry egzemplarz to będziesz miał jak przy powiedzeniu: > "jak dbasz tak masz" Ile trzeba zapłacić za dobry egzemplarz? > ja pomijając jedną awarię praktycznie na własną prośbę robiłem tylko eksploatację > i porównując jej koszty do aut typu np VW, Audi, BMW płaciłem podobnie a przy pewnych rzeczach > nawet mniej Dzięki serdeczne za ciekawe informacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 19 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2014 > Jazda szybka ale bezpieczna? raczej wolna, ale to był pierwszy raz w górach pod śniegiem się okazało, że trochę lodu było ... > Na 18" felgach w zwykłej osobówce też rewelacji nie ma. to bardziej kwestia szerokości opony > Ile trzeba zapłacić za dobry egzemplarz? różnie, imho od 20k do 30k pln warto szukać według mnie auta EU pilnować giełdy na forum.jeep.org.pl przeglądać allegro, olx, gratkę trochę tego się pojawia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2014 > różnie, imho od 20k do 30k pln > warto szukać według mnie auta EU > pilnować giełdy na forum.jeep.org.pl > przeglądać allegro, olx, gratkę > trochę tego się pojawia Zerknąłem na autotrader, ceny od 1000 do 2000 funtów, gdzie sam silnik w Polsce to koszt około 4000 zł Gdybam sobie, może zacząć od angola a w przyszłości zostawić go jako magazynek części. Jeżeli życie potoczy się w obranym kierunku to następnym moim autem będzie na 99% Jeep V8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2014 > Zerknąłem na autotrader, ceny od 1000 do 2000 funtów, gdzie sam silnik w Polsce to koszt około 4000 > zł to są realia angielskie vs polskie tam samochody sprzedają dużo taniej nawet wliczając koszty sprowadzenia anglika, to szlachtując go na części możesz zgarnąć nawet 100% zysku > Gdybam sobie, może zacząć od angola a w przyszłości zostawić go jako magazynek części. na pewno odpada przekładak, bo to imho niezbyt opłacalne > Jeżeli życie potoczy się w obranym kierunku to następnym moim autem będzie na 99% Jeep V8 ja wrócę na pewno, tylko jeszcze nie wiadomo kiedy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2014 > to są realia angielskie vs polskie > tam samochody sprzedają dużo taniej > nawet wliczając koszty sprowadzenia anglika, to szlachtując go na części możesz zgarnąć nawet 100% Mam kuzyna w Anglii. Pracuje w branży motoryzacyjnej. Będę męczył temat > zysku > na pewno odpada przekładak, bo to imho niezbyt opłacalne W żadne przekładki nie bawiłbym się. Jeździłem trochę po Polsce anglikiem - Rover 214. Super sprawa > ja wrócę na pewno, tylko jeszcze nie wiadomo kiedy Mam nadzieję, że ja zacznę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.