koNik Napisano 13 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2014 jak wiadomo w w/w BMW czujnik prędkości jest umieszczony w tylnym moście. Jego sygnał jest przekazywany do zegarów które to go jakoś przetwarzają a następnie wysyłają kolejny sygnał do ECU. Jeśli sygnał ten nie jest podpięty to ECU pracuje w trybie awaryjnym (np w M42 objawia się to tym że wkręca się tylko do okolic 5500 obr, w M70 zaś tylko do 4000). Rozwiązaniem jest zmasowanie czarno-białego kabla nr 14 w złączu X20 (duża okrągła wtyczka łącząca wiązkę auta z wiązką silnika - nie mówię o złączu diagnostycznym) co powoduje że komputerowi wydaje się że widzi zegary i pracuje w normalnym trybie Tak dla potomnych jakby ktoś chciał wsadzać silnik z tych BMW do czegoś innego. W silnikach nowszych BMW, gdzie do liczenia prędkości wykorzystywane są czujki ABS pewnie nie jest już tak kolorowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.