Skocz do zawartości

przy wysokich obrotach przełącza na PB


bydluck

Rekomendowane odpowiedzi

Przy wysokich obrotach automatycznie przełącza się na PB. Po zejściu z obrotów wszystko wraca do normy aż do moment kolejnego depnięcia.

Pacjent: Astra G 1.8 16V x18xe1 115KM

Reduktor: Tomasetto AT09

Sterownik: STAG4 ECO

Wtryskiwacze: z tego co pamiętam AC W01

Drugie pytanie to czy Waszym zdaniem nie spada za wolno z obrotów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przy wysokich obrotach automatycznie przełącza się na PB. Po zejściu z obrotów wszystko wraca do

> normy aż do moment kolejnego depnięcia.

> Pacjent: Astra G 1.8 16V x18xe1 115KM

> Reduktor: Tomasetto AT09

> Sterownik: STAG4 ECO

> Wtryskiwacze: z tego co pamiętam AC W01

> Drugie pytanie to czy Waszym zdaniem nie spada za wolno z obrotów?

podepnij sie fejsem zobaczysz co sie dzieje,moze masz ustawione max obroty na lpg na poziomie 4 tys i dlatego przerzuca na pb

reduktor za slaby przy okjazji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Alaska nie ogarnie tego auta więc Ci ustawili przełączanie na benzynę powyżej pewnego zakresu

> obrotów. Dosyć powszechna praktyka.

też mi się tak wydaje, natomiast gazownik idzie w zaparte i twierdzi że do 140KM Alaska pociągnie.

Fejsa nie podpinam z racji tego że sprzęt na gwarancji i nie chce żeby w logach był ślad po podpięciu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> też mi się tak wydaje, natomiast gazownik idzie w zaparte i twierdzi że do 140KM Alaska pociągnie.

> Fejsa nie podpinam z racji tego że sprzęt na gwarancji i nie chce żeby w logach był ślad po

> podpięciu.

To wydrukuj mu stronę. Tam jest do 90 KM zlosnik.gif

Zawsze też możesz przy nim zadzwonić do AC. Tam mu wyjaśnią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W czwartek jestem umowiony na wizyte i bedzie zmiana parownika najprawdopodobnie na ac-r01

> Wczesniej na takim jezdzilem w Lagunie 115KM i nie bylo problemow

Mechanior wykazał się pro podejściem. Dziś rano zawiozłem swoje auto, dostałem na czas prac samochód zastępczy. Po pracy auto było juz do odbioru, nowy parownik oraz większe dysze zamontowane przy wtryskiwaczach. Przy okazji wymiana filtra itd.

Nowy parownik to AC-R01. Przy pełnym bucie na postoju objaw podobny jak na filmie, natomiast w trasie, trzymając nawet wysokie obroty przy odcince nic się nie dzieje zlosnik.gif

Podsumowując po montażu LPG było parę problemów ale na dzień dzisiejszy wszystko zostało zrobione jak należy.

Lokowanie produktu: Tomasz Grund

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.