veganfamily Napisano 18 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2014 Jako że 90 tyś po polskich drogach właśnie wybiło to zawieszenie też wydaje się już wybite i to dość mocno, potrzebuję jakiś sensowny zestaw do regeneracji zawiasu, może być z lekkim minusem. Wahacze dostaną poli + sworzeń - u mnie już są z wymiennym więc bez kombinacji. Jaki zestaw sprężyn + amortyzator. Co przy okazji ? Łożyska amortyzatora przód? Tuleje belki tył? Świeżo wymienione są łączniki stabilizatora więc jedno mniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cacum3 Napisano 18 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2014 Ja po 118 tyś zamontowałem amortyzatory i sprężyny Kyab z przodu. Uważaj - auto podniesie się tak, że pomiędzy oponę a błotnik włożysz półtorej dłoni na sztorc.. Światła do regulacji będą. Robisz przód i tył? I czy da radę same silnetblocki wymienic w wahaczach przednich? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
veganfamily Napisano 18 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 18 Lipca 2014 > Ja po 118 tyś zamontowałem amortyzatory i sprężyny Kyab z przodu. Uważaj - auto podniesie się tak, > że pomiędzy oponę a błotnik włożysz półtorej dłoni na sztorc.. > Światła do regulacji będą. > Robisz przód i tył? I czy da radę same silnetblocki wymienic w wahaczach przednich? Właśnie chciałbym troszkę w dół. Ja mam już wahacze z bravo II więc można wymienić sworzeń i tuleje bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cacum3 Napisano 18 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2014 > Właśnie chciałbym troszkę w dół. rrany, podziwiam. Mnie irytowało szorowanie osłoną nierówności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.