Michaswawa Napisano 29 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2014 Panowie i panie od czego mozna dopasowac wieksze serwo i pompe hamulcowa aby pasowało p&p do seicento pod 257 ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 29 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2014 > Panowie i panie od czego mozna dopasowac wieksze serwo i pompe hamulcowa aby pasowało p&p do > seicento pod 257 ?? a po co? sprawdzałeś objętość układu na tłoczkach pod tarcze 257 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 30 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2014 Komplet pkt czyli serwo i pompa. Ewentualnie serwo p1 i pompa p2. Miałem i polecam, różnica bardzo duża Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaswawa Napisano 30 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 30 Lipca 2014 > Komplet pkt czyli serwo i pompa. Ewentualnie serwo p1 i pompa p2. > Miałem i polecam, różnica bardzo duża Z jakiego sinika pompa i serwo ? wchodz to p&p ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 30 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2014 > Z jakiego sinika pompa i serwo ? > wchodz to p&p ?? Punto GT 1,4 turbo obojętnie jaki bo wszystkie roczniki miały takie same pompy. Pasuje prawie P&p tylko trzeba nową dziurkę w trzpieniu wywiercic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.