smithski Napisano 2 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2014 Witam. Pacjent Seat Leon 1.6. Podczas jazdy w zakresie predkosci 50-80 slychac jakby cos wpadalo w wibracje. Dzwiek nie jest rownomierny. Przy delikatnym skreceniu w prawo pod lekkim obciazeniem slychac bardziej rowny ciagly dzwiek buczenia. Lozyska z przodu zmieniane 2x przegub wewnetrzny jeden zmieniony drugi zadnych luzow wyczuwalnych poduszki silnika uszkodzen nie widac olej ze skrzyni brak opilkow metali z mechanizmu roznicowego. Po podniesieniu auta nic nie slychac. Ma ktos jakis pomysl? :-) ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bizz Napisano 2 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2014 Przełóż opony przód - tył. Powinno ustąpić jeśli zawieszenie masz sprawne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teg Napisano 2 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2014 Czy znika kiedy wciskasz sprzęgło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
smithski Napisano 2 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2014 Na luzie slychac tak samo z wcisnietym sprzeglem tez. Co do opon na zimowych tez mialem ten problem ale sa to uzywki to nie mam gwarancji jakosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
COffin Napisano 2 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2014 > Na luzie slychac tak samo z wcisnietym sprzeglem tez. Co do opon na zimowych tez mialem ten problem > ale sa to uzywki to nie mam gwarancji jakosci. to pożycz dobre koła ew. te zamontuj na innym aucie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 2 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2014 Czy częstotliwość jest zbieżna z prędkością jazdy lub obrotami silnika? Czy jest zależna od biegu? Jest różnica między lekkim przyspieszaniem a odpuszczeniem gazu? Czy dźwięk się chociaż trochę wtedy zmienia? Bo to mi wygląda bardziej na dyfer albo trybiki w skrzyni. Wcale nie muszą być opiłki w oleju... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 2 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2014 A moim zdaniem to sie posypaly lozyska z tylu dla odmiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 2 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2014 > A moim zdaniem to sie posypaly lozyska z tylu dla odmiany. Też możliwe. Za mało danych jeszcze aby ocenić. W jednym i drugim przypadku dźwięk znika przy większych prędkościach bo jest zagłuszany silnikiem i wiatrem. Gdyby się przejechał ktoś doświadczony od razu wiedziałby czego się czepiać bo dźwięk łożysk i trybów jest inny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
smithski Napisano 2 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2014 Dzwiek nie zmienia sie z obrotami silnika. Co do samej skrzyni przy luzie tez slychac wiec bieg nie ma znaczenia.Co do dodawiania gazu raczej caly czas slychac. Mam wrazenie ze dzwiek jakby rezonans przenosi mi sie delikatnie na pedaly. Powyzej 80-140 calkowita cisza pod tym wzgledem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 2 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2014 Jeśli w żadnym stopniu nie nasila się przy przyspieszaniu lub hamowaniu hamulcami na biegu (nie hamowaniu silnikiem tylko normalnie hamulcem roboczym ale ze spiętym układem napędowym, na biegu, bez wciśniętego sprzęgła) to dyfer i skrzynię raczej można wykluczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.