themark Napisano 11 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2014 Witam Szanownych Kolegów i Koleżanki Kupiłem nie dawno Kropka II 1,2 8V z 2001 roku. Spalanie jakie mi pokazuje głównie w mieście (95% to miasto) to 12,8-13 km/l. (ten przelicznik fiatowski :> ) I dzisiaj FESem zrobiłem wykresy sond lambda. Wg mnie druga sonda ma za małą oscylację (a może się mylę :?: ) Zrobiłem dwa zrzuty ekranu. Pierwszy to praca silnika wyłącznie na biegu jałowym a drugi wykres z lekkim zwiększeniem obrotów (przygazowanie) Tu załącznik na zwiększonych obrotach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
themark Napisano 11 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2014 I drugi załącznik - obroty jałowe silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
themark Napisano 12 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2014 Panowie, nikt nie potrafi mi powiedzieć, czy druga sonda pracuje poprawnie w stosunku do pierwszej ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmark2 Napisano 12 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2014 Druga sonda monitoruje tylko katalizator i ma się nijak do spalania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
themark Napisano 12 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2014 > Druga sonda monitoruje tylko katalizator i ma się nijak do spalania. Acha, czyli, jeżeli jej oscylacja jest dużo mniejsza od sondy nr 1 to jest to dobry objaw. Nie sugeruje on usterki sondy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmark2 Napisano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2014 > Acha, czyli, jeżeli jej oscylacja jest dużo mniejsza od sondy nr 1 to jest to dobry objaw. Nie > sugeruje on usterki sondy ? Błąd drugiej sondy w systemie jest zapisywany jako błąd katalizatora. Ta sonda tylko monitoruje stan tlenu za katalizatorem i nic więcej. Zostaw ją w spokoju i przyczyny dużego spalania szukaj w pierwszej sondzie, czujniku temperatury, przepływomierzu/map sensorze itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
themark Napisano 14 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2014 Dzięki Panowie Za odpowiedź A tak drugie pytanie, poza konkursem : Czy ewentualnie, podmieniając sondę to trzeba wymienić obie na takie same czy jedna może być inna i druga też ?? Pytanie może i bez sensu! Ale nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmark2 Napisano 15 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2014 Jeśli te same wtyczki to możesz zamienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piohol Napisano 16 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2014 > Dzięki Panowie Za odpowiedź > A tak drugie pytanie, poza konkursem : Czy ewentualnie, podmieniając sondę to trzeba wymienić > obie na takie same czy jedna może być inna i druga też ?? Pytanie może i bez sensu! Nie wymieniałem sondy ale z tego co można wyczytać na forach fiata warto zainwestować w oryginalną sondę (nawet używkę) aby uniknąć palącego się check-a w przypadku stosowania zamienników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BartoSMK Napisano 17 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2014 G.... prawda ja mam boscha i nic sie nie swieci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmark2 Napisano 17 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2014 Bo oryginalna to przecież Bosch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.