analyzer64 Napisano 19 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2014 Mam oryginalne felgi Citroena w swoim C4 i śruby mam do nich takie: Mam drugi komplet śrub takich: które ponoć są do stalówek. Mam koła stalowe też. Dziś dowiedziałem się że przy alusach powinienem mieć takie: To w końcu, które są do alu a które do STALU? bo trochę zgłupiałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 19 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2014 > Mam oryginalne felgi Citroena w swoim C4 i śruby mam do nich takie: > Mam drugi komplet śrub takich: > które ponoć są do stalówek. Mam koła stalowe też. > Dziś dowiedziałem się że przy alusach powinienem mieć takie: > To w końcu, które są do alu a które do STALU? bo trochę zgłupiałem Te ostatnie są do oryginalnych ALU, a zarazem do stalowego zapasu Fragment instrukcji do samochodów Citroen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 19 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2014 Czyli do aluminiowych kupić sobie te trzecie z płaskimi podkładkami a do stalówek (jako zapas mam pełnowymiarowe koło) używać tych z drugiego obrazka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 19 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2014 > Czyli do aluminiowych kupić sobie te trzecie z płaskimi podkładkami a do stalówek (jako zapas mam > pełnowymiarowe koło) używać tych z drugiego obrazka? NIE, jak będziesz miał ALU i śruby z ostatniego z podkładką, to masz wszystko co Ci potrzeba 2in1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 19 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2014 O no to super. Kupię sobie te śrubki, żeby nie mieć kilku kompletów, te opylę komuś Bo teraz alusy (oryginalne) mam przykręcone tymi pierwszymi i dziś mi powiedziano że nie są do aluminiowych oryginalnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 19 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2014 > O no to super. Kupię sobie te śrubki, żeby nie mieć kilku kompletów, te opylę komuś > Bo teraz alusy (oryginalne) mam przykręcone tymi pierwszymi i dziś mi powiedziano że nie są do > aluminiowych oryginalnych. popatrz w gniazdo to się dowiesz citroen miał różne rodzaje felg do różnych modeli z różnym sposobem montażu może masz oryginalne felgi citroena ale nie od C4 i są na stożek śruby z pierwszej fotki powinny przelecieć przez otwór pod śruby z podkładką, a jeśli trzymają to na piczny włos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 19 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2014 Jutro zrobię zdjęcie. Nigdy nie byłem zwolennikiem felg aluminiowych... W Oplu był jeden rodzaj śrub do stalowych i do oryginalnych aluminiowych, tu widzę że jest inaczej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 19 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2014 > Czyli do aluminiowych kupić sobie te trzecie z płaskimi podkładkami a do stalówek (jako zapas mam > pełnowymiarowe koło) używać tych z drugiego obrazka? Te z podkladkami to o ori alu, zobacz w gniazda są płaskie na dnie. Taki dziwny patent przez to musze się bujać z dwoma kompletami śrub lato / zima. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 19 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2014 > Te z podkladkami to o ori alu, zobacz w gniazda są płaskie na dnie. Taki dziwny patent przez to > musze się bujać z dwoma kompletami śrub lato / zima. Mi się coś wydaje że gniazda mam stożkowe, ale nie jestem pewny na tą chwilę, a już nie chce mi się lecieć na parking i odkręcać po ciemku. Chyba że normalnie były płaskie a ktoś zastosował niewłaściwe śruby i zniszczył gniazda, choć tu wątpię bo mam fakturę na zakup felg w ASO Citroena, więc nie sądzę, żeby sprzedali z niewłaściwymi śrubami, szkoda by było felg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 19 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2014 Nie zniszczysz tak aby nie bylo widać, że gniazdo jest płaskie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 19 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2014 > Nie zniszczysz tak aby nie bylo widać, że gniazdo jest płaskie. Jutro wklejam foto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2014 > Te z podkladkami to o ori alu, zobacz w gniazda są płaskie na dnie. Taki dziwny patent przez to > musze się bujać z dwoma kompletami śrub lato / zima. nie musisz w zupełności wystarcza mieć TYLKO oryginalny komplet uniwersalny 2in1 z płaską podkładką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2014 > Jutro zrobię zdjęcie. > Nigdy nie byłem zwolennikiem felg aluminiowych... > W Oplu był jeden rodzaj śrub do stalowych i do oryginalnych aluminiowych, tu widzę że jest inaczej. No cóż, ja tam w żadnym aucie nie mam stalowych, zawsze 2 komplety ALU Co do śrub to jeśli auto wyjeżdżą z fabryki na stalowych ma śruby TYLKO do stalowych. Jeśli wyjeżdża na ALU, ma śruby uniwersalne podkładka / stożek, bo w 90% zapas jest stalowy. W dawnych czasach (citroen CX i XM) stalowa felga na zapasie w aucie z fabrycznymi ALU miała inne gniazda śrub - jakby wspawane tuleje żeby mogła być mocowana oryginalną śrubą do ALU - kiedyś taka śruba miała tylko podkładkę, nie miała tego stożka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2014 > Mi się coś wydaje że gniazda mam stożkowe, ale nie jestem pewny na tą chwilę, a już nie chce mi się > lecieć na parking i odkręcać po ciemku. Chyba że normalnie były płaskie a ktoś zastosował > niewłaściwe śruby i zniszczył gniazda, choć tu wątpię bo mam fakturę na zakup felg w ASO > Citroena, więc nie sądzę, żeby sprzedali z niewłaściwymi śrubami, szkoda by było felg. Tak jak pisałem wcześniej, Citroen miał różne mocowania ALU. Przykładowo w C8 oryginalne felgi ALU miały śruby stożkowe z ruchomą podkładką (jak na foto 2) po to żeby nie uszkadzać gniazda felgi podczas dokręcania. Łeb śruby przy dociąganiu obraca się na stalowej podkładce (która zatrzymuje się w gnieździe), a nie rzeźbi w aluminium. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2014 > nie musisz w zupełności wystarcza mieć TYLKO oryginalny komplet uniwersalny 2in1 z płaską > podkładką. Myślisz, że mogę zamontować te śruby do felgi z gniazdem stożkowym (czy jak to zwał) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2014 > Myślisz, że mogę zamontować te śruby do felgi z gniazdem stożkowym (czy jak to zwał) ? Aluminiowej ? ze stożkiem ? NIE! z prostej przyczyny podkładka nie wejdzie w otwór na śrubę stożkową, wcześniej się podkładka zablokuje niż stożek dojdzie do felgi ale jeśli masz stalowe felgi to tak możesz tym jednym kompletem obskoczyć i letnie ALU i zimowe stalowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald0 Napisano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2014 > Myślisz, że mogę zamontować te śruby do felgi z gniazdem stożkowym (czy jak to zwał) ? Kolega Jedrocha nieco zbyt optymistycznie podchodzi do tematu. Te śruby z płaską podkładką nie nadają się do alufelg z gniazdem stożkowym. Są przeznaczone do alufelg z gniazdem płaskim. Taki wynalazek PSA. Mając płaską podkładkę mają też jednocześnie (niewielki i nieruchomy) stożek, więc od biedy nadają się do stalówek (np dojazdówka) ale szczerze, to latające luźno podkładki nie dałyby mi spokoju na dłuższą metę Do alufelg stożkowych absolutnie nie nadają się nawet na krótko. Zawsze trzeba zobaczyć jakie jest gniazdo i do alufelg w przypadku stożka najlepiej dać śruby z ruchomą podkładką stożkową, a jak jednolite, to żeby stożek nie był za mały. Do tego włożyć śrubę w felgę i upewnić się ile wystaje gwintu poza płaszczyznę. I wtedy będzie wszystko GIT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald0 Napisano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2014 > Aluminiowej ? ze stożkiem ? NIE! No właśnie, sorry, ale ja też tak zrozumiałem Twoje wypowiedzi, że one takie uniwersalne niemal do wszystkiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2014 > Kolega Jedrocha nieco zbyt optymistycznie podchodzi do tematu. > Te śruby z płaską podkładką nie nadają się do alufelg z gniazdem stożkowym. Są przeznaczone do > alufelg z gniazdem płaskim. Taki wynalazek PSA. > Mając płaską podkładkę mają też jednocześnie (niewielki i nieruchomy) stożek, więc od biedy nadają > się do stalówek (np dojazdówka) ale szczerze, to latające luźno podkładki nie dałyby mi > spokoju na dłuższą metę > Do alufelg stożkowych absolutnie nie nadają się nawet na krótko. > Zawsze trzeba zobaczyć jakie jest gniazdo i do alufelg w przypadku stożka najlepiej dać śruby z > ruchomą podkładką stożkową, a jak jednolite, to żeby stożek nie był za mały. > Do tego włożyć śrubę w felgę i upewnić się ile wystaje gwintu poza płaszczyznę. I wtedy będzie > wszystko GIT. Kolega Jedrocha nie podchodzi zbyt optymistycznie, tylko wie co mówi Czy ja gdziekolwiek napisałem o mocowaniu tymi śrubami stożkowych ALU felg ??!! jest to nawet fizycznie niemożliwe, co opisałem wyżej. 90% pojazdów fabrycznie wychodzących z fabryki na felgach ALUMINIOWYCH pod podkładkę, ma w bagażniku (jeśli ma w ogóle) koło zapasowe na feldze stalowej. I żeby użytkownik nie musiał (jak w innych znamienitych markach) wozić przynajmniej jednego kompletu innych śrub, zrobił taka śrubę. Felgi aluminiowe pod śrubę z podkładka mają otwory większej średnicy, żeby część tej śruby ze stożkiem przechodziła i żeby felga była dociskana podkładką. Przy zastosowaniu felgi stalowej tradycyjnej jest ona dociskana stożkiem, podkładka jest luźna. Z tego też powodu producent nakazuje sprawdzenie czystości podkładki przed montażem ponownym felgi ALU. Nie jest to możliwość mocowania "od bidy", tylko przemyślany "patent" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2014 > No właśnie, sorry, ale ja też tak zrozumiałem Twoje wypowiedzi, że one takie uniwersalne niemal do > wszystkiego Nigdzie nie odnosiłem się do felg ALU ze stożkiem Jedynie podałem przykład z C8 gdzie jest stożkowa podkładka i podałem dlaczego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald0 Napisano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2014 > Kolega Jedrocha nie podchodzi zbyt optymistycznie, tylko wie co mówi Tak, już pisałem, że tak to tylko zrozumiałem. > Nie jest to możliwość mocowania "od bidy", tylko przemyślany "patent" Wg mnie "od bidy" właśnie dla dojazdówki, żeby nie wozić śrub specjalnie dla niej. Trzymać by trzymały cacy ale to nawet nie wygląda ciekawie i te luźne podkładki :/ Ojciec ma takie alufelgi w Peżocie i jak kupowane były stalówki na zimę to nawet nam do głowy nie przyszło inne rozwiązanie niż kupno osobnych śrub. Choć masz rację, że dałoby radę i to w sumie rzecz gustu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marus Napisano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2014 >.... latające luźno podkładki nie dałyby mi spokoju na dłuższą metę ...... Kilka miesięcy jeździłem na stalówkach z takimi luźnymi podkładkami. Efektów dźwiękowych nie dawały. I nie raziły wyglądem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2014 > Aluminiowej ? ze stożkiem ? NIE! z prostej przyczyny podkładka nie wejdzie w otwór na śrubę > stożkową, wcześniej się podkładka zablokuje niż stożek dojdzie do felgi > ale jeśli masz stalowe felgi to tak możesz tym jednym kompletem obskoczyć i letnie ALU i zimowe > stalowe. Myslałem, że o alu rozmawiamy Stalówki na zimę, a to dlaczego tak? fujjjjjj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 20 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2014 Czyli mam jak w C8, bo gniazdo mojej aluminiowej felgi jest ewidentnie stożkowe. Obecnie założone mam z pierwszego zdjęcia, a z tego co napisałeś jak oryginalna aluminiowa felga ma stożkowe gniazdo to powinna być przykręcona śrubą z drugiego zdjęcia, takie śruby dostałem w komplecie, rozumiem więc że DO MOICH ALU idą śruby z drugiej fotki, a do stalowych te z pierwszej. Widocznie ktoś to zamienił i stąd niewłaściwe śruby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2014 > Czyli mam jak w C8, bo gniazdo mojej aluminiowej felgi jest ewidentnie stożkowe. Obecnie założone > mam z pierwszego zdjęcia, a z tego co napisałeś jak oryginalna aluminiowa felga ma stożkowe > gniazdo to powinna być przykręcona śrubą z drugiego zdjęcia, takie śruby dostałem w komplecie, > rozumiem więc że DO MOICH ALU idą śruby z drugiej fotki, a do stalowych te z pierwszej. > Widocznie ktoś to zamienił i stąd niewłaściwe śruby. TAK PS Jakie ty masz felgi do tego C4 założone ?? Bo na w takim układzie to nie masz oryginalnych felg C4 Jakieś FOTO ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2014 tu masz moje felgi ta górna ma stozek, ta dolna płaskie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2014 > tu masz moje felgi ta górna ma stozek, ta dolna płaskie Bo dolne to oryginał PSA - te konkretne Peugeot 5008 - model QUARK A górne Ch... G.... W... jakiś aftermarket Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2014 > Bo dolne to oryginał PSA - te konkretne Peugeot 5008 - model QUARK No przeciez wiem, nanich wyjechał z fabryki > A górne Ch... G.... W... jakiś aftermarket MAK ZENITH Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 20 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2014 > TAK > PS > Jakie ty masz felgi do tego C4 założone ?? Bo na w takim układzie to nie masz oryginalnych felg C4 > Jakieś FOTO ? Załącznik Facet to kupował w Citroenie na pewno, dał za to ponad 1500zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald0 Napisano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2014 > Bo dolne to oryginał PSA - te konkretne Peugeot 5008 - model QUARK > A górne Ch... G.... W... jakiś aftermarket Szwagier ma C4 i alufelgi na stożkach. Dałbym sobie palec uciąć, że oryginały. Citroenowe logo, napisy na deklach itp. A z płaskimi się spotkałem w P306 - a pewnie też nie w każdym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2014 > Szwagier ma C4 i alufelgi na stożkach. > Dałbym sobie palec uciąć, że oryginały. > Citroenowe logo, napisy na deklach itp. > A z płaskimi się spotkałem w P306 - a pewnie też nie w każdym? W C4 NIEMOŻLIWE stożki dla oryginalnych felg od C4 od innego citroena np. Xsary owszem P306 - oczywiście że podkładki do ALU, ale ze śrubami bez stośków do stali, tam felga stal zapasu miała tuleje do płaskich śrub. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2014 > Załącznik > Facet to kupował w Citroenie na pewno, dał za to ponad 1500zł Hahahahahaaaaa no tak KUPOWAŁ w citroenie dlatego wyglądają jak takie co leżały przy citroenie Dobra uśmiałem się, ale do rzeczy to NIE jest felga Citroena, dlatego może mieć śruby "niewiadomojakie" Primo - ciroen NIE ma felg z deklem na śrubkę (kiedyś były 13" do AX na 3 śruby) Secundo - emblemat, lepsze są dostępne na Alle... żadna oryginalne felga ALU nie ma płaskiego logo, na dodatek zawsze daszki są srebrne, co najwyżej czarne tło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 20 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2014 > Hahahahahaaaaa no tak KUPOWAŁ w citroenie dlatego wyglądają jak takie co leżały przy citroenie > Dobra uśmiałem się, ale do rzeczy to NIE jest felga Citroena, dlatego może mieć śruby > "niewiadomojakie" Znaczek jest, fakturę na zakup w ASO mam to uznałem że to fela z Citroena jakiegoś, po wewnętrznej stronie nie ma producenta typu ATS czy inne takie więc uznałem że to oryginalna felga. Brzydkie nie są Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2014 > Znaczek jest, fakturę na zakup w ASO mam to uznałem że to fela z Citroena jakiegoś, po wewnętrznej > stronie nie ma producenta typu ATS czy inne takie więc uznałem że to oryginalna felga. > Brzydkie nie są Tiaaa, ale o gustach się nie dyskutuje To najtańszy chłam jaki dealerzy kupowali "gdzieś tam" aby "dać w standardzie" klientowi samochód na Alufelgach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald0 Napisano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2014 > W C4 NIEMOŻLIWE stożki dla oryginalnych felg od C4 od innego citroena np. Xsary owszem Racja, przypomniałem sobie że te alu były na zimę - zresztą wtedy to widziałem, no i miał osobne sruby na zimę Cóż, straciłbym palucha > P306 - oczywiście że podkładki do ALU, ale ze śrubami bez stośków do stali, tam felga stal zapasu > miała tuleje do płaskich śrub. Odświeżyłeś mi pamięć i w tym przypadku - masz rację, dojazdówka miała specyficzne gniazda, takie z wypłaszczeniami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 20 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2014 > Tiaaa, ale o gustach się nie dyskutuje > To najtańszy chłam jaki dealerzy kupowali "gdzieś tam" aby "dać w standardzie" klientowi samochód > na Alufelgach Znaczy się w serii to ten samochód wyszedł na stalówkach z kołpakami, poprzednik to dokupił i taki zestaw otrzymałem. Nie wnikałem za mocno przy zakupie samochodu co to za felgi, czy oryginał itd., na takich stał, FV była, sądziłem że to oryginalna felga Citroena (pomijam już to czy "modelowa C4"). Ja dopiero ten samochód poznaję, bo od zawsze siedziałem we Fiacie i w Oplu. Sprawy mechaniczne (silnik, zawieszenie, hamulce) ogarniam sobie sam. Felgami w kwestii dopasowania, wzorów etc. nigdy się nie interesowałem, stąd moje pytania, stosunkowo proste dla wielu osób. Grunt że są proste Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2014 > Znaczy się w serii to ten samochód wyszedł na stalówkach z kołpakami, poprzednik to dokupił i taki > zestaw otrzymałem. Nie wnikałem za mocno przy zakupie samochodu co to za felgi, czy oryginał > itd., na takich stał, FV była, sądziłem że to oryginalna felga Citroena (pomijam już to czy > "modelowa C4"). > Ja dopiero ten samochód poznaję, bo od zawsze siedziałem we Fiacie i w Oplu. > Sprawy mechaniczne (silnik, zawieszenie, hamulce) ogarniam sobie sam. Felgami w kwestii > dopasowania, wzorów etc. nigdy się nie interesowałem, stąd moje pytania, stosunkowo proste dla > wielu osób. > Grunt że są proste Przyjedź w któryś wtorek na SPOT klubowy na Wola Park to się dowiesz wszystkiego o aucie może zaboleć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 20 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2014 > Przyjedź w któryś wtorek na SPOT klubowy na Wola Park to się dowiesz wszystkiego o aucie może > zaboleć Na pewno zaboli to, że dowiem się o słabym kanale olejowym w 1.4 16v i słabym sprzęgle, ale jak się dowiedziałem to łożysko oporowe we francuzach jest śmiesznej wielkości i stąd jego szybsze zużycie, ale zaryzykuje i któregoś razu podjadę Szyman oglądał auto i trochę mnie uspokoił, a od tamtego momentu troszkę się zmieniło, wymieniłem tylny zacisk bo stał, to najważniejsze było, żeby szybko zrobić, bo szkoda klocków i tarczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2014 > Na pewno zaboli to, że dowiem się o słabym kanale olejowym w 1.4 16v i słabym sprzęgle, ale jak się > dowiedziałem to łożysko oporowe we francuzach jest śmiesznej wielkości i stąd jego szybsze > zużycie, ale zaryzykuje i któregoś razu podjadę Myślę że nie wiesz nawet jakie informacje Cię mogą zaboleć o tym aucie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 20 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2014 > Myślę że nie wiesz nawet jakie informacje Cię mogą zaboleć o tym aucie Jakie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2014 > Jakie? Nie widziałem auta przyjedziesz to się zobaczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 20 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2014 > Nie widziałem auta przyjedziesz to się zobaczy Co najwyżej mogę się Jak będę to wezmę aparat, może od razu będzie pakiet allegro+olx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 22 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2014 BTW znalazłem co to są za felgi, firma ATT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.