polleck Napisano 21 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2014 Witajcie. E60 2006 stało od 04.2013 do dziś pod chmurką. Aku rozładowany do 5V. Aktualnie ładuję, mam nadzieję że się uda Teraz tak, wlałem 10l świeżego diesela, jest około pół baku paliwa. Auto ma przycisk Start-Stop. Kluczyk w formie plastikowego prostokąta wkładanego w "stacyjkę". Skrzynia automat. Jak odpalać takie BMW? Począwszy od włożenia kluczyka... Nigdy nie odpalałem czegoś takiego, czy rozrusznik sam kręci aż zapali, czy trzeba trzymać przycisk? Na jakim biegu odpala się takie auto? Trzymać trzeba hamulec? Chodzi mi głównie o procedurę odpalania Dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 21 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2014 Naładować (albo lepiej dać nowe akku), przytrzymać hamulec na P i wcisnąć raz start stop i powinien zapalić. Rozrusznik ma czujnik, i będzie kręcił aż zapali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polleck Napisano 21 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2014 > Naładować (albo lepiej dać nowe akku), przytrzymać hamulec na P i wcisnąć raz start stop i powinien > zapalić. Rozrusznik ma czujnik, i będzie kręcił aż zapali. wot technika. Podziękował, jutro popróbuję i zdam relację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polleck Napisano 23 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2014 > wot technika. Podziękował, jutro popróbuję i zdam relację Musiałem kupić nowy akumulator. Auto odpaliło od razu. Nic kręcił tak jakbym go zgasił przed chwilą, pół sekundy i odpalony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 23 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2014 Pamietaj, ze wstawiając nowe akku należy skasować IBS (Internal battery sensor) - odlicza cykle ładowania, i koryguje pod to prądy ładowania, żeby przedłużyć życie akku. Zrobisz to INPA, GT1, samodzielnie (o ile masz wersje pod d-can) albo serwis. Jak tego nie zrobisz, to mogą sie dziać "cuda" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polleck Napisano 23 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2014 > Pamietaj, ze wstawiając nowe akku należy skasować IBS (Internal battery sensor) - odlicza cykle > ładowania, i koryguje pod to prądy ładowania, żeby przedłużyć życie akku. Zrobisz to INPA, > GT1, samodzielnie (o ile masz wersje pod d-can) albo serwis. > Jak tego nie zrobisz, to mogą sie dziać "cuda" Nie wiesz czy mamy na AK jakiegoś speca we Wrocku co mi to skasuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 23 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2014 > Nie wiesz czy mamy na AK jakiegoś speca we Wrocku co mi to skasuje? Na AK raczej nie, popatrz na BKP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 23 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2014 > Nie wiesz czy mamy na AK jakiegoś speca we Wrocku co mi to skasuje? Wal do kolegi CCinek może da radę Ci pomóc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.