SieneK Napisano 3 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2014 > Bywam regularnie > Nowa przyczepa > Coś takiego chce zobaczyć jak to jest wykonane i czy w ogolę warto tym sobie głowę zaprzątać, > rejestracja jest pod klienta więc nawet na 1000kg może zarejestrować miękki dach - konie się bardziej stresują w transporcie przy łopoczącym dachu wysoko - trap pod dużym kątem wysoko - próg trapu wysoki ale ... ludzie debonami wożą i się nie boją więc zwróć uwagę jaki jest uciąg /mocowanie/ i jaki jest układ jezdny /producent/ nie widzę też tylnej blokady więc koń może wyjść razem z trapem a trap na dwóch zawiasach ... w tej cenie można kupić używaną w dobrym stanie "bukmankę" sprowadzoną z D, A, CH lub NL a od Poznania do granicy niedaleko i tam powinno być tego sporo aukcja się kończy ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciejkubi Napisano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2014 > miękki dach - konie się bardziej stresują w transporcie przy łopoczącym dachu > wysoko - trap pod dużym kątem > wysoko - próg trapu wysoki > ale ... ludzie debonami wożą i się nie boją więc > zwróć uwagę jaki jest uciąg /mocowanie/ i jaki jest układ jezdny /producent/ > nie widzę też tylnej blokady więc koń może wyjść razem z trapem > a trap na dwóch zawiasach ... > w tej cenie można kupić używaną w dobrym stanie "bukmankę" sprowadzoną z D, A, CH lub NL > a od Poznania do granicy niedaleko i tam powinno być tego sporo > aukcja się kończy ... No właśnie mam podobne zastrzeżenia, do tego gościa mam 100km, więc z ciekawości chyba się przejadę zobaczyć. Ja na oku mam 2 inne: Pierwsza Druga, ale w sumie już dośc droga... U mnie barierą jest DMC 1300kg, nie mogę tego przekroczyć ze względu na auto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SieneK Napisano 3 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2014 > No właśnie mam podobne zastrzeżenia, do tego gościa mam 100km, więc z ciekawości chyba się przejadę > zobaczyć. > Ja na oku mam 2 inne: > Pierwsza > Druga, ale w sumie już dośc droga... > U mnie barierą jest DMC 1300kg, nie mogę tego przekroczyć ze względu na auto. pierwsza jest fajna, jasna, konie takie lubią tylko to okrągłe okienka, uszczelki z 1998 roku pewnikiem do wymiany bo poparciałe trapik pierwsza klasa, niziutki i mały kąt to to co zwierzaki lubią ta druga jest do roboty, to Ci gwarantuję 1. trzeba zdjąć uszczelkę z aluminiowego profilu łączącego burty ze skorupą. Woda tam na 100% podcieka i poprzez śruby dostaje się do środka "zmiękczając" mocowania wewnętrzne. Zresztą widać, że już blachą łatali poszycie od wewnątrz. 2. trzeba zasilikonować wszystkie połączenia ramy z płytą i nadkolem, tam też woda robi spustoszenia. 3. zaciągnęty ręczny a najazdowy "schowany"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.