wodzu Napisano 31 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2014 Czy obecnie produkowany silnik 1.5 dci od Renault jest nadal awaryjny ? Czy to już nowa konstrukcja ze starym oznaczeniem ? Szczególnie chodzi mi o ten silnik w Nissanie jak się sprawuje, Dpf, dwumasa, wtryski ? Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
widaw Napisano 1 Września 2014 Udostępnij Napisano 1 Września 2014 > Szczególnie chodzi mi o ten silnik w Nissanie jak się sprawuje, Dpf, dwumasa, wtryski ? To nie one były problemem tego silnika - a zmieniona konstrukcja zamków panewek wału korbowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 1 Września 2014 Udostępnij Napisano 1 Września 2014 > jak się sprawuje, Dpf, dwumasa, wtryski ? Tego nie wiem, ale w dotychczasowej produkcji w najmocniejszych wersjach podobno padają panweki wału głównego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wodzu Napisano 1 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 1 Września 2014 Wiem, ale czy to jest poprawione ? > To nie one były problemem tego silnika - a zmieniona konstrukcja zamków panewek wału korbowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johnson Napisano 1 Września 2014 Udostępnij Napisano 1 Września 2014 zamków dalej nie ma ale jakoś się teraz mniej słyszy o tych problemach a silnik wkładaja nawet do MB teraz, podobno zmiana panewke wychodzi około 1 tys pln więc też nie jakiś mega wydatek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 1 Września 2014 Udostępnij Napisano 1 Września 2014 > zamków dalej nie ma ale jakoś się teraz mniej słyszy o tych problemach a silnik wkładaja nawet do > MB teraz, podobno zmiana panewke wychodzi około 1 tys pln więc też nie jakiś mega wydatek Ale ta zmiana panewek to jeszcze przy działającym silniku czy już po uszkodzeniu Jak korba wyjdzie bokiem to 1000 raczej nie starczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johnson Napisano 1 Września 2014 Udostępnij Napisano 1 Września 2014 > Ale ta zmiana panewek to jeszcze przy działającym silniku czy już po uszkodzeniu > Jak korba wyjdzie bokiem to 1000 raczej nie starczy profilaktycznie raczej, 100 tys i robisz, albo nie. Ja mam 1.5 dci i jest spoko. Pali od 6 do 7l. Na autostradzie z tempomatem przy 140 zamyka sie w 7.5 Zrobilem tez rekord 3.8 litra wiec sie da jak ktos lubi zamulac. Gwarancja jest 5 lat/100 tyskm wiec trzeba sprzedac przy koncu i juz. Uzywki bez gwarancji bym nie kupil, za duzo juz wpakowalem kasy w dieslowskie wynalazki. Tutaj jest fajna gwarancja wiec smigam. PS. z dpfem tez nie ma zadnych problemow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.