Pipper Napisano 22 Września 2014 Udostępnij Napisano 22 Września 2014 Witam! Potrzebujemy do domu takie coś małego, z opcjonalnym napędem na 4 koła i większym prześwitem niż typowi przedstawiciele segmentu B. Jak sprawują się napędy w tych pojazdach? Jak silniki znoszą lpg, jakie mają bolączki? Rozrząd mimo, że na łańcuchu, kiedy zmienić? Jak z eksploatacją napędów - oleje jakie i co ile? Jak buda znosi rudą? Jak z elektroniką, sypie się? Silnik 1,3 czy 1,5 bena? mocowo nie ma dużej różnicy i momentem też jakoś 1,5 nie szaleje? Pozdrawiam jako zadowolony użyszkodnik Fiatów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 24 Września 2014 Udostępnij Napisano 24 Września 2014 na mk był temat odnośnie ignisa 2WD... poczytaj sobie co do samego 4WD, to jest to napęd dołączany automatycznie (sprzęgło wiskotyczne) ps. silnik tylko 1.5 w przypadku tej budy ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 24 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 24 Września 2014 > na mk był temat odnośnie ignisa 2WD... poczytaj sobie był, ale to chodziło o 1 gen, a nie po 2003r > co do samego 4WD, to jest to napęd dołączany automatycznie (sprzęgło wiskotyczne) wiem, z serwisówki sobie już poczytałem, o szklanka przy luzie zaworowym też i świecach irydowych również > ps. silnik tylko 1.5 w przypadku tej budy ;p czemu, na papierze nie ma różnic zbyt wielkich? szukamy 4wd, 2005-2008 jak z blachami w produkcji u Węgrów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NovyRafal Napisano 25 Września 2014 Udostępnij Napisano 25 Września 2014 > jak z blachami w produkcji u Węgrów? swift ojca robiony na wegrzech.. rok 99 do dzisiaj bez sladu korozji... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 25 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 25 Września 2014 > swift ojca robiony na wegrzech.. > rok 99 do dzisiaj bez sladu korozji... czyli lepiej, niż z kraju kwitnącej wiśni? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NovyRafal Napisano 25 Września 2014 Udostępnij Napisano 25 Września 2014 > czyli lepiej, niż z kraju kwitnącej wiśni? nie wiem jak japonce a to auto kupione nowe z salonu..konserwowane i nigdy nie bite... nie ma rdzy..to takie dziwne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 25 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 25 Września 2014 > nie wiem jak japonce wystarczy Hondy obejrzeć z podobnych roczników > a to auto kupione nowe z salonu..konserwowane i nigdy nie bite... czyli kluczowo - konserwacja zrobiona > nie ma rdzy..to takie dziwne? tak, w przypadku Japończyków to dziwne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matikfm Napisano 25 Września 2014 Udostępnij Napisano 25 Września 2014 Witam, od niedawna mam Subaru g3x justy 2006 1.3 w tej budzie ze stalym 4wd szalu nie robi, wiekszy szał robiło cc z 1.2 16v wiec polecam 1.5 jesli szukac. Co do gazu raczej problemu nie ma, gazuja i gazowac to beda (sam mam zamiar) Rdzy nie znalazlem ale auto nie bite itp. w kazdym badz razie krajowe nie jest. o rorzad i eksploatacje sie nie wypowiem bo przedemna. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 26 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 26 Września 2014 > Witam, od niedawna mam Subaru g3x justy 2006 > 1.3 w tej budzie ze stalym 4wd szalu nie robi, wiekszy szał robiło cc z 1.2 16v Spoko tu ma być lepiej niż 1,2 8v 60KM w Punto2fl > wiec polecam 1.5 jesli szukac. > Co do gazu raczej problemu nie ma, gazuja i gazowac to beda (sam mam zamiar) Rdzy nie znalazlem ale > auto nie bite itp. w kazdym badz razie krajowe nie jest. regulacja zaworów szklankami mnie martwi troszku > o rorzad i eksploatacje sie nie wypowiem bo przedemna. pzdr rozrząd na łąńcuchu + 2 paski osprzętu + rolka prowadząca do osprzętu, koło 110pln + komplet łańcucha ze ślizgami około 350-390pln A jak z rodzajami olejów silnik/skrzynia/napędy? Co tam się leje i co ile wymienia, bo instrukcją nie dysponuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 26 Września 2014 Udostępnij Napisano 26 Września 2014 > nie ma rdzy..to takie dziwne? W przypadku Suzuki - owszem. Nawet więcej - niewiarygodne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 26 Września 2014 Udostępnij Napisano 26 Września 2014 > wystarczy Hondy obejrzeć z podobnych roczników Akurat w tej kwestii porównanie z Hondą jest nie na miejscu - Honda jest wyśmienicie zabezpieczona antykorozyjnie w porównaniu do Suzuki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 26 Września 2014 Udostępnij Napisano 26 Września 2014 > swift ojca robiony na wegrzech.. > rok 99 do dzisiaj bez sladu korozji... nawet nie wiesz jak bardzo sie mylisz ale fakt czego oczy nie widza tego nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.