mario1979 Napisano 28 Września 2014 Udostępnij Napisano 28 Września 2014 ktoś odgadnie co go boli? ECU ISO Code: 0D 07 8F 19 91 2014-09-28 19:56:27 CONNECTED TO: FIAT PUNTO '99 1.2 8V Magneti Marelli IAW 4AF/4EF/59F/5AF EOBD Injection -------------------------------------------------------------- Kod ISO: 0D 07 8F 19 91 Numer rysunku FIAT: 46808846 Numer sprzętu: IAW59FHW003 Wersja sprzętu: 00 Numer oprogr.: 3502ML2 Wersja oprogr.: 0000 Numer homologacji: 59FM3 Data zaprogramowania: 12/12/2000 READING ERROR CODES: 1: U1601 - Transmisja komunikatów CAN No help available Powodem tego błedu jest fakt, że ECU odebrało nieprawidłowy sygnał z czujnika. Błąd obecnie nie jest aktywny ale został zapisany w pamięci. Skasuj błędy i obserwuj czy nie powrócą. Kontrolka na desce została włączona przez ten błąd. CLEARING ERROR CODES... READING ERROR CODES: Brak kodów błędów READ PARAMETERS: Licznik przebiegu: km READ PARAMETERS: Licznik przebiegu: 80009 km READ PARAMETERS: Licznik przebiegu: 80009 km Stan licznika przy ostatnim programowaniu: km READ PARAMETERS: Licznik przebiegu: 80009 km Stan licznika przy ostatnim programowaniu: 0 km Ilość ponownych zapisów: 1 Obciażenie silnika: Kg/h READ PARAMETERS: Licznik przebiegu: 80009 km Stan licznika przy ostatnim programowaniu: 0 km Ilość ponownych zapisów: 1 Obciażenie silnika: 8,000 Kg/h Wyprzedzenie zapłonu: 12,7 ° Ciśnienie atmosferyczne: 1017 mBar Kontrola lambda 1 przed kat.: Ok Wejście automatycznej skrzyni biegów: Usterka Automatyczna skrzynia biegów: P/N Monitorowanie systemu paliwowego: Ok Wypadające zapłony (uszkodz. emisji): NIE Kod uniwersalny: Nieodebrany Rejestracja danych: Przerwany Stan silnika: W ruchu Czas wtrysku: 3,292 ms Predkość pojazdu: 0 km/h Kąt przepustnicy: 0,0 ° Stan pojazdu: Zatrzymany Otwarcie zaworu EVAP: 0,0 % Wypadające zapłony (uszkodz. katalizatora): NIE Sonda lambda 1 przed kat.: READ PARAMETERS: Licznik przebiegu: 80009 km Stan licznika przy ostatnim programowaniu: 0 km Ilość ponownych zapisów: 1 Obciażenie silnika: 7,875 Kg/h Wyprzedzenie zapłonu: 12,2 ° Ciśnienie atmosferyczne: 1017 mBar Kontrola lambda 1 przed kat.: Ok Wejście automatycznej skrzyni biegów: Usterka Automatyczna skrzynia biegów: P/N Monitorowanie systemu paliwowego: Ok Wypadające zapłony (uszkodz. emisji): NIE Kod uniwersalny: Nieodebrany Rejestracja danych: Przerwany Stan silnika: W ruchu Czas wtrysku: 3,366 ms Predkość pojazdu: 0 km/h Kąt przepustnicy: 0,0 ° Stan pojazdu: Zatrzymany Otwarcie zaworu EVAP: 0,0 % Wypadające zapłony (uszkodz. katalizatora): NIE Sonda lambda 1 przed kat.: Pętla zamknięta Temperatura wody: 66 °C Temperatura powietrza: 20 °C Ciśnienie w dolocie: 323 mBar Obroty silnika: 822 obr/min Monitorowanie katalizatora: Ok Stan lambda 1 za kat.: Ograniczenie dolne Napięcie akumulatora: 12,7 V Sonda lambda 1 za kat.: Pętla otwarta Oczekiwane obroty biegu jałowego: 830 obr/min Kąt przepustnicy: 0,0 % Cylinder 1 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Cylinder 2 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Cylinder 3 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Cylinder 4 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Włączony bieg: 0 Wartość adaptacji składu mieszanki: 1,078250 % Integrator sondy lambda 1: 0,893950 % Napięcie lambda 1 za kat.: 0,078 V Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,083 V Pozycja pedału przyspieszenia: Bieg jałowy Pozycja silnika krokowego: 64 kroków Stan lambda przed kat.: Bogata Rozruch silnika: Niedozwolony Centralka silnika: Niezaprogramowany Kąt wyprzedzenia (obliczony): 10,0 Integrator sondy lambda 2: 1,000000 % Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 1: 2,513 V Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 2: 2,469 V Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 3: 0,117 V Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 4: 0,112 V Czas ładowania cewki 1: 2,514 ms Czas ładowania cewki 2: 2,990 ms Oczekiwane ciśnienie powietrza: 405 mBar Nauczone otwarcie na wolnych obrotach: 0,0 % Otwarcie siln. krok. w pętli zamkniętej: 2,9 % Pozycja silnika krokowego: 12,6 % Stosunek powietrze/paliwo: Napełnienie kanistra: 0,0000 % Warunek adaptacji powietrze/paliwo: Adaptacja koła fonicznego: Ok READ PARAMETERS: Licznik przebiegu: 80009 km Stan licznika przy ostatnim programowaniu: 0 km Ilość ponownych zapisów: 1 Obciażenie silnika: 7,625 Kg/h Wyprzedzenie zapłonu: 12,1 ° Ciśnienie atmosferyczne: 1017 mBar Kontrola lambda 1 przed kat.: Ok Wejście automatycznej skrzyni biegów: Usterka Automatyczna skrzynia biegów: P/N Monitorowanie systemu paliwowego: Ok Wypadające zapłony (uszkodz. emisji): NIE Kod uniwersalny: Nieodebrany Rejestracja danych: Przerwany Stan silnika: W ruchu Czas wtrysku: 3,310 ms Predkość pojazdu: 0 km/h Kąt przepustnicy: 0,0 ° Stan pojazdu: Zatrzymany Otwarcie zaworu EVAP: 0,0 % Wypadające zapłony (uszkodz. katalizatora): NIE Sonda lambda 1 przed kat.: Pętla zamknięta Temperatura wody: 69 °C Temperatura powietrza: 20 °C Ciśnienie w dolocie: 323 mBar Obroty silnika: 801 obr/min Monitorowanie katalizatora: Ok Stan lambda 1 za kat.: Ograniczenie dolne Napięcie akumulatora: 12,7 V Sonda lambda 1 za kat.: Pętla otwarta Oczekiwane obroty biegu jałowego: 813 obr/min Kąt przepustnicy: 0,0 % Cylinder 1 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Cylinder 2 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Cylinder 3 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Cylinder 4 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Włączony bieg: 0 Wartość adaptacji składu mieszanki: 1,088800 % Integrator sondy lambda 1: 0,844250 % Napięcie lambda 1 za kat.: 0,063 V Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,781 V Pozycja pedału przyspieszenia: Bieg jałowy Pozycja silnika krokowego: 63 kroków Stan lambda przed kat.: Ubogi Rozruch silnika: Niedozwolony Centralka silnika: Niezaprogramowany Kąt wyprzedzenia (obliczony): 10,0 Integrator sondy lambda 2: 1,000000 % Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 1: 2,513 V Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 2: 2,469 V Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 3: 0,117 V Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 4: 0,112 V Czas ładowania cewki 1: 2,522 ms Czas ładowania cewki 2: 3,032 ms Oczekiwane ciśnienie powietrza: 409 mBar Nauczone otwarcie na wolnych obrotach: 0,0 % Otwarcie siln. krok. w pętli zamkniętej: 2,7 % Pozycja silnika krokowego: 11,5 % Stosunek powietrze/paliwo: Napełnienie kanistra: 0,0000 % Warunek adaptacji powietrze/paliwo: Adaptacja koła fonicznego: Ok READ PARAMETERS: Licznik przebiegu: 80009 km Stan licznika przy ostatnim programowaniu: 0 km Ilość ponownych zapisów: 1 Obciażenie silnika: 7,625 Kg/h Wyprzedzenie zapłonu: 12,1 ° Ciśnienie atmosferyczne: 1017 mBar Kontrola lambda 1 przed kat.: Ok Wejście automatycznej skrzyni biegów: Usterka Automatyczna skrzynia biegów: P/N Monitorowanie systemu paliwowego: Ok Wypadające zapłony (uszkodz. emisji): NIE Kod uniwersalny: Nieodebrany Rejestracja danych: Przerwany Stan silnika: W ruchu Czas wtrysku: 3,310 ms Predkość pojazdu: 0 km/h Kąt przepustnicy: 0,0 ° Stan pojazdu: Zatrzymany Otwarcie zaworu EVAP: 0,0 % Wypadające zapłony (uszkodz. katalizatora): NIE Sonda lambda 1 przed kat.: Pętla zamknięta Temperatura wody: 71 °C Temperatura powietrza: 20 °C Ciśnienie w dolocie: 331 mBar Obroty silnika: 796 obr/min Monitorowanie katalizatora: Ok Stan lambda 1 za kat.: Ograniczenie dolne Napięcie akumulatora: 12,5 V Sonda lambda 1 za kat.: Pętla otwarta Oczekiwane obroty biegu jałowego: 801 obr/min Kąt przepustnicy: 0,0 % Cylinder 1 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Cylinder 2 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Cylinder 3 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Cylinder 4 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Włączony bieg: 0 Wartość adaptacji składu mieszanki: 1,088075 % Integrator sondy lambda 1: 0,865150 % Napięcie lambda 1 za kat.: 0,073 V Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,097 V Pozycja pedału przyspieszenia: Bieg jałowy Pozycja silnika krokowego: 61 kroków Stan lambda przed kat.: Bogata Rozruch silnika: Niedozwolony Centralka silnika: Niezaprogramowany Kąt wyprzedzenia (obliczony): 10,0 Integrator sondy lambda 2: 1,000000 % Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 1: 2,513 V Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 2: 2,469 V Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 3: 0,117 V Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 4: 0,112 V Czas ładowania cewki 1: 2,664 ms Czas ładowania cewki 2: 3,170 ms Oczekiwane ciśnienie powietrza: 403 mBar Nauczone otwarcie na wolnych obrotach: 0,0 % Otwarcie siln. krok. w pętli zamkniętej: 2,7 % Pozycja silnika krokowego: 11,3 % Stosunek powietrze/paliwo: Napełnienie kanistra: 0,0000 % Warunek adaptacji powietrze/paliwo: Adaptacja koła fonicznego: Ok READ PARAMETERS: Licznik przebiegu: 80009 km Stan licznika przy ostatnim programowaniu: 0 km Ilość ponownych zapisów: 1 Obciażenie silnika: 7,625 Kg/h Wyprzedzenie zapłonu: 12,3 ° Ciśnienie atmosferyczne: 1017 mBar Kontrola lambda 1 przed kat.: Ok Wejście automatycznej skrzyni biegów: Usterka Automatyczna skrzynia biegów: P/N Monitorowanie systemu paliwowego: Ok Wypadające zapłony (uszkodz. emisji): NIE Kod uniwersalny: Nieodebrany Rejestracja danych: Przerwany Stan silnika: W ruchu Czas wtrysku: 3,116 ms Predkość pojazdu: 0 km/h Kąt przepustnicy: 0,0 ° Stan pojazdu: Zatrzymany Otwarcie zaworu EVAP: % Wypadające zapłony (uszkodz. katalizatora): NIE Sonda lambda 1 przed kat.: Pętla zamknięta Temperatura wody: 72 °C Temperatura powietrza: 20 °C Ciśnienie w dolocie: 322 mBar Obroty silnika: 798 obr/min Monitorowanie katalizatora: Ok Stan lambda 1 za kat.: Ograniczenie dolne Napięcie akumulatora: V Sonda lambda 1 za kat.: Pętla otwarta Oczekiwane obroty biegu jałowego: 796 obr/min Kąt przepustnicy: 0,0 % Cylinder 1 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Cylinder 2 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Cylinder 3 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Cylinder 4 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Włączony bieg: 0 Wartość adaptacji składu mieszanki: 1,081275 % Integrator sondy lambda 1: 0,863250 % Napięcie lambda 1 za kat.: 0,073 V Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,693 V Pozycja pedału przyspieszenia: Bieg jałowy Pozycja silnika krokowego: 60 kroków Stan lambda przed kat.: Ubogi Rozruch silnika: Niedozwolony Centralka silnika: Niezaprogramowany Kąt wyprzedzenia (obliczony): 10,0 Integrator sondy lambda 2: 1,000000 % Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 1: 2,513 V Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 2: 2,469 V Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 3: 0,117 V Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 4: 0,112 V Czas ładowania cewki 1: 2,544 ms Czas ładowania cewki 2: 3,064 ms Oczekiwane ciśnienie powietrza: 403 mBar Nauczone otwarcie na wolnych obrotach: 0,0 % Otwarcie siln. krok. w pętli zamkniętej: 3,4 % Pozycja silnika krokowego: 10,8 % Stosunek powietrze/paliwo: Napełnienie kanistra: 0,0000 % Warunek adaptacji powietrze/paliwo: Adaptacja koła fonicznego: Ok READ PARAMETERS: Licznik przebiegu: 80009 km Stan licznika przy ostatnim programowaniu: 0 km Ilość ponownych zapisów: 1 Obciażenie silnika: 7,375 Kg/h Wyprzedzenie zapłonu: 12,5 ° Ciśnienie atmosferyczne: 1017 mBar Kontrola lambda 1 przed kat.: Ok Wejście automatycznej skrzyni biegów: Usterka Automatyczna skrzynia biegów: P/N Monitorowanie systemu paliwowego: Ok Wypadające zapłony (uszkodz. emisji): NIE Kod uniwersalny: Nieodebrany Rejestracja danych: Przerwany Stan silnika: W ruchu Czas wtrysku: 3,228 ms Predkość pojazdu: 0 km/h Kąt przepustnicy: 0,0 ° Stan pojazdu: Zatrzymany Otwarcie zaworu EVAP: 0,0 % Wypadające zapłony (uszkodz. katalizatora): NIE Sonda lambda 1 przed kat.: Pętla zamknięta Temperatura wody: 73 °C Temperatura powietrza: 20 °C Ciśnienie w dolocie: 241 mBar Obroty silnika: 2916 obr/min Monitorowanie katalizatora: Ok Stan lambda 1 za kat.: Ograniczenie dolne Napięcie akumulatora: 12,7 V Sonda lambda 1 za kat.: Pętla otwarta Oczekiwane obroty biegu jałowego: 784 obr/min Kąt przepustnicy: 0,0 % Cylinder 1 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Cylinder 2 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Cylinder 3 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Cylinder 4 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Włączony bieg: 0 Wartość adaptacji składu mieszanki: 1,081850 % Integrator sondy lambda 1: 0,919550 % Napięcie lambda 1 za kat.: 0,107 V Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,053 V Pozycja pedału przyspieszenia: Bieg jałowy Pozycja silnika krokowego: 64 kroków Stan lambda przed kat.: Ubogi Rozruch silnika: Niedozwolony Centralka silnika: Niezaprogramowany Kąt wyprzedzenia (obliczony): 10,0 Integrator sondy lambda 2: 1,000000 % Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 1: 2,513 V Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 2: 2,469 V Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 3: 0,117 V Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 4: 0,112 V Czas ładowania cewki 1: 2,542 ms Czas ładowania cewki 2: 3,042 ms Oczekiwane ciśnienie powietrza: 408 mBar Nauczone otwarcie na wolnych obrotach: 0,0 % Otwarcie siln. krok. w pętli zamkniętej: 3,0 % Pozycja silnika krokowego: 10,8 % Stosunek powietrze/paliwo: Napełnienie kanistra: 0,0000 % Warunek adaptacji powietrze/paliwo: Adaptacja koła fonicznego: Ok READ PARAMETERS: Licznik przebiegu: 80009 km Stan licznika przy ostatnim programowaniu: 0 km Ilość ponownych zapisów: 1 Obciażenie silnika: 7,250 Kg/h Wyprzedzenie zapłonu: 12,6 ° Ciśnienie atmosferyczne: 1017 mBar Kontrola lambda 1 przed kat.: Ok Wejście automatycznej skrzyni biegów: Usterka Automatyczna skrzynia biegów: P/N Monitorowanie systemu paliwowego: Ok Wypadające zapłony (uszkodz. emisji): NIE Kod uniwersalny: Nieodebrany Rejestracja danych: Przerwany Stan silnika: W ruchu Czas wtrysku: 3,326 ms Predkość pojazdu: 0 km/h Kąt przepustnicy: ° Stan pojazdu: Zatrzymany Otwarcie zaworu EVAP: 0,0 % Wypadające zapłony (uszkodz. katalizatora): NIE Sonda lambda 1 przed kat.: Pętla zamknięta Temperatura wody: 74 °C Temperatura powietrza: 21 °C Ciśnienie w dolocie: 319 mBar Obroty silnika: 783 obr/min Monitorowanie katalizatora: Ok Stan lambda 1 za kat.: Ograniczenie dolne Napięcie akumulatora: 12,6 V Sonda lambda 1 za kat.: Pętla otwarta Oczekiwane obroty biegu jałowego: 784 obr/min Kąt przepustnicy: 0,0 % Cylinder 1 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Cylinder 2 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Cylinder 3 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Cylinder 4 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Włączony bieg: 0 Wartość adaptacji składu mieszanki: 1,091025 % Integrator sondy lambda 1: 0,843900 % Napięcie lambda 1 za kat.: 0,087 V Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,766 V Pozycja pedału przyspieszenia: Bieg jałowy Pozycja silnika krokowego: 58 kroków Stan lambda przed kat.: Ubogi Rozruch silnika: Niedozwolony Centralka silnika: Niezaprogramowany Kąt wyprzedzenia (obliczony): 10,0 Integrator sondy lambda 2: 1,000000 % Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 1: 2,513 V Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 2: 2,469 V Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 3: 0,117 V Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 4: 0,112 V Czas ładowania cewki 1: 2,552 ms Czas ładowania cewki 2: 3,192 ms Oczekiwane ciśnienie powietrza: 395 mBar Nauczone otwarcie na wolnych obrotach: 0,0 % Otwarcie siln. krok. w pętli zamkniętej: 2,9 % Pozycja silnika krokowego: 10,2 % Stosunek powietrze/paliwo: Napełnienie kanistra: 0,0000 % Warunek adaptacji powietrze/paliwo: Adaptacja koła fonicznego: Ok READ PARAMETERS: Licznik przebiegu: 80009 km Stan licznika przy ostatnim programowaniu: 0 km Ilość ponownych zapisów: 1 Obciażenie silnika: 7,375 Kg/h Wyprzedzenie zapłonu: 12,5 ° Ciśnienie atmosferyczne: 1017 mBar Kontrola lambda 1 przed kat.: Ok Wejście automatycznej skrzyni biegów: Usterka Automatyczna skrzynia biegów: P/N Monitorowanie systemu paliwowego: Ok Wypadające zapłony (uszkodz. emisji): NIE Kod uniwersalny: Nieodebrany Rejestracja danych: Przerwany Stan silnika: W ruchu Czas wtrysku: 3,338 ms Predkość pojazdu: 0 km/h Kąt przepustnicy: 0,1 ° Stan pojazdu: Zatrzymany Otwarcie zaworu EVAP: 0,0 % Wypadające zapłony (uszkodz. katalizatora): NIE Sonda lambda 1 przed kat.: Pętla zamknięta Temperatura wody: 76 °C Temperatura powietrza: 21 °C Ciśnienie w dolocie: 324 mBar Obroty silnika: 768 obr/min Monitorowanie katalizatora: Ok Stan lambda 1 za kat.: Ograniczenie dolne Napięcie akumulatora: 12,5 V Sonda lambda 1 za kat.: Pętla otwarta Oczekiwane obroty biegu jałowego: 773 obr/min Kąt przepustnicy: 0,0 % Cylinder 1 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Cylinder 2 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Cylinder 3 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Cylinder 4 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Włączony bieg: 0 Wartość adaptacji składu mieszanki: 1,089150 % Integrator sondy lambda 1: 0,882200 % Napięcie lambda 1 za kat.: 0,097 V Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,732 V Pozycja pedału przyspieszenia: Bieg jałowy Pozycja silnika krokowego: 58 kroków Stan lambda przed kat.: Ubogi Rozruch silnika: Niedozwolony Centralka silnika: Niezaprogramowany Kąt wyprzedzenia (obliczony): 10,0 Integrator sondy lambda 2: 1,000000 % Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 1: 2,513 V Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 2: V Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 3: 0,117 V Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 4: 0,112 V Czas ładowania cewki 1: 2,546 ms Czas ładowania cewki 2: 3,168 ms Oczekiwane ciśnienie powietrza: 411 mBar Nauczone otwarcie na wolnych obrotach: 0,0 % Otwarcie siln. krok. w pętli zamkniętej: 3,2 % Pozycja silnika krokowego: 9,8 % Stosunek powietrze/paliwo: Napełnienie kanistra: 0,0000 % Warunek adaptacji powietrze/paliwo: Adaptacja koła fonicznego: Ok READ PARAMETERS: Licznik przebiegu: km Stan licznika przy ostatnim programowaniu: 0 km Ilość ponownych zapisów: 1 Obciażenie silnika: 7,125 Kg/h Wyprzedzenie zapłonu: 12,1 ° Ciśnienie atmosferyczne: 1017 mBar Kontrola lambda 1 przed kat.: Wejście automatycznej skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów: P/N Monitorowanie systemu paliwowego: Ok Wypadające zapłony (uszkodz. emisji): NIE Kod uniwersalny: Nieodebrany Rejestracja danych: Przerwany Stan silnika: W ruchu Czas wtrysku: 3,320 ms Predkość pojazdu: 0 km/h Kąt przepustnicy: 0,1 ° Stan pojazdu: Zatrzymany Otwarcie zaworu EVAP: 0,0 % Wypadające zapłony (uszkodz. katalizatora): NIE Sonda lambda 1 przed kat.: Pętla otwarta Temperatura wody: 77 °C Temperatura powietrza: 21 °C Ciśnienie w dolocie: 330 mBar Obroty silnika: 748 obr/min Monitorowanie katalizatora: Ok Stan lambda 1 za kat.: Ograniczenie dolne Napięcie akumulatora: 12,5 V Sonda lambda 1 za kat.: Pętla otwarta Oczekiwane obroty biegu jałowego: 765 obr/min Kąt przepustnicy: 0,0 % Cylinder 1 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Cylinder 2 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Cylinder 3 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Cylinder 4 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Włączony bieg: 0 Wartość adaptacji składu mieszanki: % Integrator sondy lambda 1: 0,877825 % Napięcie lambda 1 za kat.: 0,058 V Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,229 V Pozycja pedału przyspieszenia: Bieg jałowy Pozycja silnika krokowego: 58 kroków Stan lambda przed kat.: Bogata Rozruch silnika: Niedozwolony Centralka silnika: Niezaprogramowany Kąt wyprzedzenia (obliczony): 10,0 Integrator sondy lambda 2: 1,000000 % Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 1: 2,513 V Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 2: 2,469 V Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 3: 0,117 V Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 4: 0,112 V Czas ładowania cewki 1: 2,652 ms Czas ładowania cewki 2: 3,174 ms Oczekiwane ciśnienie powietrza: 398 mBar Nauczone otwarcie na wolnych obrotach: 0,0 % Otwarcie siln. krok. w pętli zamkniętej: 3,3 % Pozycja silnika krokowego: 9,5 % Stosunek powietrze/paliwo: Napełnienie kanistra: 0,0000 % Warunek adaptacji powietrze/paliwo: Adaptacja koła fonicznego: Ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mazzik Napisano 30 Września 2014 Udostępnij Napisano 30 Września 2014 > ktoś odgadnie co go boli? "Narysuj" taki wykres: - sonda przed kat - sonda za kat - czas wtrysku - obroty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mario1979 Napisano 30 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 30 Września 2014 dziś wcale nie odpalił, po kilku próbach zapalił i takie parametry: ECU ISO Code: 0D 07 8F 19 91 2014-09-30 19:24:04 CONNECTED TO: FIAT PUNTO '99 1.2 8V Magneti Marelli IAW 4AF/4EF/59F/5AF EOBD Injection -------------------------------------------------------------- Kod ISO: 0D 07 8F 19 91 Numer rysunku FIAT: 46808846 Numer sprzętu: IAW59FHW003 Wersja sprzętu: 00 Numer oprogr.: 3502ML2 Wersja oprogr.: 0000 Numer homologacji: 59FM3 Data zaprogramowania: 12/12/2000 READING ERROR CODES: 1: U1601 - Transmisja komunikatów CAN No help available Powodem tego błedu jest fakt, że ECU odebrało nieprawidłowy sygnał z czujnika. Błąd obecnie nie jest aktywny ale został zapisany w pamięci. Skasuj błędy i obserwuj czy nie powrócą. Kontrolka na desce została włączona przez ten błąd. READ PARAMETERS: Licznik przebiegu: km READ PARAMETERS: Licznik przebiegu: 80034 km READ PARAMETERS: Licznik przebiegu: 80034 km Stan licznika przy ostatnim programowaniu: 0 km Ilość ponownych zapisów: 1 Obciażenie silnika: 8,750 Kg/h READ PARAMETERS: Licznik przebiegu: 80034 km Stan licznika przy ostatnim programowaniu: 0 km Ilość ponownych zapisów: 1 Obciażenie silnika: 8,625 Kg/h Kontrola lambda 1 przed kat.: Ok READ PARAMETERS: Licznik przebiegu: 80034 km Stan licznika przy ostatnim programowaniu: 0 km Ilość ponownych zapisów: 1 Obciażenie silnika: 8,500 Kg/h Wyprzedzenie zapłonu: ° Kontrola lambda 1 przed kat.: Ok READ PARAMETERS: Licznik przebiegu: km Stan licznika przy ostatnim programowaniu: 0 km Ilość ponownych zapisów: 1 Obciażenie silnika: 8,500 Kg/h Wyprzedzenie zapłonu: 12,2 ° Ciśnienie atmosferyczne: 1018 mBar Kontrola lambda 1 przed kat.: Ok Wejście automatycznej skrzyni biegów: Usterka Automatyczna skrzynia biegów: P/N Monitorowanie systemu paliwowego: Ok Wypadające zapłony (uszkodz. emisji): NIE Kod uniwersalny: READ PARAMETERS: Licznik przebiegu: 80034 km Stan licznika przy ostatnim programowaniu: 0 km Ilość ponownych zapisów: 1 Obciażenie silnika: 8,750 Kg/h Wyprzedzenie zapłonu: 12,0 ° Ciśnienie atmosferyczne: 1018 mBar Kontrola lambda 1 przed kat.: Ok Wejście automatycznej skrzyni biegów: Usterka Automatyczna skrzynia biegów: P/N Monitorowanie systemu paliwowego: Ok Wypadające zapłony (uszkodz. emisji): NIE Kod uniwersalny: Nieodebrany Rejestracja danych: Przerwany Stan silnika: W ruchu Czas wtrysku: 3,400 ms Predkość pojazdu: 0 km/h Kąt przepustnicy: 0,1 ° Stan pojazdu: Zatrzymany Otwarcie zaworu EVAP: 0,0 % Wypadające zapłony (uszkodz. katalizatora): NIE Sonda lambda 1 przed kat.: Pętla zamknięta Temperatura wody: 60 °C Temperatura powietrza: 20 °C Ciśnienie w dolocie: 324 mBar Obroty silnika: 852 obr/min Napięcie akumulatora: 12,6 V READ PARAMETERS: Licznik przebiegu: 80034 km Stan licznika przy ostatnim programowaniu: 0 km Ilość ponownych zapisów: 1 Obciażenie silnika: 8,375 Kg/h Wyprzedzenie zapłonu: 12,2 ° Ciśnienie atmosferyczne: 1018 mBar Kontrola lambda 1 przed kat.: Ok Wejście automatycznej skrzyni biegów: Usterka Automatyczna skrzynia biegów: P/N Monitorowanie systemu paliwowego: Ok Wypadające zapłony (uszkodz. emisji): NIE Kod uniwersalny: Nieodebrany Rejestracja danych: Przerwany Stan silnika: W ruchu Czas wtrysku: 3,486 ms Predkość pojazdu: 0 km/h Kąt przepustnicy: 0,1 ° Stan pojazdu: Zatrzymany Otwarcie zaworu EVAP: 0,0 % Wypadające zapłony (uszkodz. katalizatora): NIE Sonda lambda 1 przed kat.: Pętla zamknięta Temperatura wody: 61 °C Temperatura powietrza: 20 °C Ciśnienie w dolocie: mBar Obroty silnika: 848 obr/min Monitorowanie katalizatora: Ok Stan lambda 1 za kat.: Ograniczenie dolne Napięcie akumulatora: 12,6 V Sonda lambda 1 za kat.: Pętla otwarta Oczekiwane obroty biegu jałowego: 856 obr/min Kąt przepustnicy: 0,0 % Cylinder 1 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Cylinder 2 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Cylinder 3 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Cylinder 4 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Włączony bieg: 0 Wartość adaptacji składu mieszanki: 1,074550 % Integrator sondy lambda 1: 0,881775 % Napięcie lambda 1 za kat.: 0,078 V Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,205 V Pozycja pedału przyspieszenia: Bieg jałowy Pozycja silnika krokowego: 68 kroków Stan lambda przed kat.: Bogata Rozruch silnika: Niedozwolony Centralka silnika: Niezaprogramowany Kąt wyprzedzenia (obliczony): 10,0 Integrator sondy lambda 2: % Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 1: 0,742 V Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 2: 0,644 V Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 3: 0,605 V Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 4: 0,659 V Czas ładowania cewki 1: 2,550 ms Czas ładowania cewki 2: 3,050 ms Oczekiwane ciśnienie powietrza: 399 mBar Nauczone otwarcie na wolnych obrotach: 1,4 % Otwarcie siln. krok. w pętli zamkniętej: 0,9 % Pozycja silnika krokowego: 14,4 % Stosunek powietrze/paliwo: Napełnienie kanistra: % CLEARING ERROR CODES... READING ERROR CODES: Brak kodów błędów READ PARAMETERS: Licznik przebiegu: 80034 km Stan licznika przy ostatnim programowaniu: 0 km Ilość ponownych zapisów: 1 Obciażenie silnika: 8,500 Kg/h Wyprzedzenie zapłonu: 12,0 ° Ciśnienie atmosferyczne: 1018 mBar Kontrola lambda 1 przed kat.: Ok Wejście automatycznej skrzyni biegów: Usterka Automatyczna skrzynia biegów: P/N Monitorowanie systemu paliwowego: Ok Wypadające zapłony (uszkodz. emisji): NIE Kod uniwersalny: Nieodebrany Rejestracja danych: Stan silnika: W ruchu Czas wtrysku: 3,470 ms Predkość pojazdu: 0 km/h Kąt przepustnicy: ° Stan pojazdu: Zatrzymany Otwarcie zaworu EVAP: 0,0 % Wypadające zapłony (uszkodz. katalizatora): NIE Sonda lambda 1 przed kat.: Pętla zamknięta Temperatura wody: 63 °C Temperatura powietrza: 20 °C Ciśnienie w dolocie: 327 mBar Obroty silnika: 832 obr/min Monitorowanie katalizatora: Ok Stan lambda 1 za kat.: Ograniczenie dolne Napięcie akumulatora: V Sonda lambda 1 za kat.: Pętla otwarta Oczekiwane obroty biegu jałowego: 846 obr/min Kąt przepustnicy: 0,0 % Cylinder 1 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Cylinder 2 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Cylinder 3 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Cylinder 4 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Włączony bieg: Wartość adaptacji składu mieszanki: % Integrator sondy lambda 1: 0,877975 % Napięcie lambda 1 za kat.: 0,097 V Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,737 V Pozycja pedału przyspieszenia: Bieg jałowy Pozycja silnika krokowego: 66 kroków Stan lambda przed kat.: Ubogi Rozruch silnika: Niedozwolony Centralka silnika: Niezaprogramowany Kąt wyprzedzenia (obliczony): 10,0 Integrator sondy lambda 2: % Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 1: 0,737 V Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 2: 0,644 V Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 3: 0,605 V Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 4: 0,630 V Czas ładowania cewki 1: 2,648 ms Czas ładowania cewki 2: 3,162 ms Oczekiwane ciśnienie powietrza: 402 mBar Nauczone otwarcie na wolnych obrotach: 1,4 % Otwarcie siln. krok. w pętli zamkniętej: 0,6 % Pozycja silnika krokowego: 13,7 % Stosunek powietrze/paliwo: Napełnienie kanistra: 0,0000 % Warunek adaptacji powietrze/paliwo: Adaptacja koła fonicznego: Ok READ PARAMETERS: Licznik przebiegu: 80034 km Stan licznika przy ostatnim programowaniu: 0 km Ilość ponownych zapisów: 1 Obciażenie silnika: 8,125 Kg/h Wyprzedzenie zapłonu: ° Ciśnienie atmosferyczne: 1018 mBar Kontrola lambda 1 przed kat.: Ok Wejście automatycznej skrzyni biegów: Usterka Automatyczna skrzynia biegów: P/N Monitorowanie systemu paliwowego: Ok Wypadające zapłony (uszkodz. emisji): NIE Kod uniwersalny: Nieodebrany Rejestracja danych: Przerwany Stan silnika: W ruchu Czas wtrysku: 3,348 ms Predkość pojazdu: 0 km/h Kąt przepustnicy: 0,1 ° Stan pojazdu: Zatrzymany Otwarcie zaworu EVAP: 0,0 % Wypadające zapłony (uszkodz. katalizatora): NIE Sonda lambda 1 przed kat.: Pętla zamknięta Temperatura wody: 66 °C Temperatura powietrza: 21 °C Ciśnienie w dolocie: 327 mBar Obroty silnika: 821 obr/min Monitorowanie katalizatora: Ok Stan lambda 1 za kat.: Ograniczenie dolne Napięcie akumulatora: 12,5 V Sonda lambda 1 za kat.: Pętla otwarta Oczekiwane obroty biegu jałowego: 827 obr/min Kąt przepustnicy: 0,0 % Cylinder 1 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Cylinder 2 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Cylinder 3 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Cylinder 4 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Włączony bieg: 0 Wartość adaptacji składu mieszanki: 1,075075 % Integrator sondy lambda 1: 0,875125 % Napięcie lambda 1 za kat.: 0,078 V Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,166 V Pozycja pedału przyspieszenia: Bieg jałowy Pozycja silnika krokowego: 65 kroków Stan lambda przed kat.: Bogata Rozruch silnika: Niedozwolony Centralka silnika: Niezaprogramowany Kąt wyprzedzenia (obliczony): 10,0 Integrator sondy lambda 2: 1,000000 % Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 1: 0,742 V Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 2: 0,625 V Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 3: 0,595 V Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 4: 0,615 V Czas ładowania cewki 1: 2,518 ms Czas ładowania cewki 2: 3,020 ms Oczekiwane ciśnienie powietrza: 409 mBar Nauczone otwarcie na wolnych obrotach: 1,4 % Otwarcie siln. krok. w pętli zamkniętej: 1,7 % Pozycja silnika krokowego: 12,6 % Stosunek powietrze/paliwo: Napełnienie kanistra: 0,0000 % Warunek adaptacji powietrze/paliwo: Adaptacja koła fonicznego: Ok READ PARAMETERS: Licznik przebiegu: 80034 km Stan licznika przy ostatnim programowaniu: 0 km Ilość ponownych zapisów: 1 Obciażenie silnika: 8,000 Kg/h Wyprzedzenie zapłonu: 11,9 ° Ciśnienie atmosferyczne: 1018 mBar Kontrola lambda 1 przed kat.: Ok Wejście automatycznej skrzyni biegów: Usterka Automatyczna skrzynia biegów: P/N Monitorowanie systemu paliwowego: Ok Wypadające zapłony (uszkodz. emisji): NIE Kod uniwersalny: Nieodebrany Rejestracja danych: Przerwany Stan silnika: W ruchu Czas wtrysku: 3,252 ms Predkość pojazdu: 0 km/h Kąt przepustnicy: 0,1 ° Stan pojazdu: Zatrzymany Otwarcie zaworu EVAP: 0,0 % Wypadające zapłony (uszkodz. katalizatora): NIE Sonda lambda 1 przed kat.: Pętla zamknięta Temperatura wody: 68 °C Temperatura powietrza: 21 °C Ciśnienie w dolocie: 328 mBar Obroty silnika: 821 obr/min Monitorowanie katalizatora: Ok Stan lambda 1 za kat.: Ograniczenie dolne Napięcie akumulatora: 12,5 V Sonda lambda 1 za kat.: Pętla otwarta Oczekiwane obroty biegu jałowego: 818 obr/min Kąt przepustnicy: 0,0 % Cylinder 1 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Cylinder 2 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Cylinder 3 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Cylinder 4 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Włączony bieg: 0 Wartość adaptacji składu mieszanki: 1,075125 % Integrator sondy lambda 1: 0,863725 % Napięcie lambda 1 za kat.: 0,073 V Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,771 V Pozycja pedału przyspieszenia: Bieg jałowy Pozycja silnika krokowego: 63 kroków Stan lambda przed kat.: Ubogi Rozruch silnika: Niedozwolony Centralka silnika: Niezaprogramowany Kąt wyprzedzenia (obliczony): 10,0 Integrator sondy lambda 2: 1,000000 % Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 1: 0,752 V Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 2: 0,625 V Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 3: 0,615 V Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 4: 0,610 V Czas ładowania cewki 1: 2,602 ms Czas ładowania cewki 2: 3,230 ms Oczekiwane ciśnienie powietrza: 406 mBar Nauczone otwarcie na wolnych obrotach: 1,4 % Otwarcie siln. krok. w pętli zamkniętej: 1,2 % Pozycja silnika krokowego: 11,9 % Stosunek powietrze/paliwo: Napełnienie kanistra: 0,0000 % Warunek adaptacji powietrze/paliwo: Adaptacja koła fonicznego: Ok READ PARAMETERS: Licznik przebiegu: 80034 km Stan licznika przy ostatnim programowaniu: 0 km Ilość ponownych zapisów: 1 Obciażenie silnika: 7,625 Kg/h Wyprzedzenie zapłonu: 12,0 ° Ciśnienie atmosferyczne: 1018 mBar Kontrola lambda 1 przed kat.: Ok Wejście automatycznej skrzyni biegów: Usterka Automatyczna skrzynia biegów: P/N Monitorowanie systemu paliwowego: Ok Wypadające zapłony (uszkodz. emisji): NIE Kod uniwersalny: Nieodebrany Rejestracja danych: Przerwany Stan silnika: W ruchu Czas wtrysku: 3,318 ms Predkość pojazdu: 0 km/h Kąt przepustnicy: 0,1 ° Stan pojazdu: Zatrzymany Otwarcie zaworu EVAP: 0,0 % Wypadające zapłony (uszkodz. katalizatora): NIE Sonda lambda 1 przed kat.: Pętla zamknięta Temperatura wody: 69 °C Temperatura powietrza: 21 °C Ciśnienie w dolocie: 318 mBar Obroty silnika: obr/min Monitorowanie katalizatora: Ok Stan lambda 1 za kat.: Ograniczenie dolne Napięcie akumulatora: 12,5 V Sonda lambda 1 za kat.: Pętla otwarta Oczekiwane obroty biegu jałowego: 813 obr/min Kąt przepustnicy: 0,0 % Cylinder 1 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Cylinder 2 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Cylinder 3 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Cylinder 4 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Włączony bieg: 0 Wartość adaptacji składu mieszanki: 1,075375 % Integrator sondy lambda 1: 0,890625 % Napięcie lambda 1 za kat.: 0,117 V Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,366 V Pozycja pedału przyspieszenia: Bieg jałowy Pozycja silnika krokowego: 61 kroków Stan lambda przed kat.: Rozruch silnika: Niedozwolony Centralka silnika: Niezaprogramowany Kąt wyprzedzenia (obliczony): 10,0 Integrator sondy lambda 2: 1,000000 % Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 1: 0,717 V Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 2: 0,615 V Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 3: 0,586 V Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 4: 0,590 V Czas ładowania cewki 1: 2,610 ms Czas ładowania cewki 2: 3,108 ms Oczekiwane ciśnienie powietrza: 411 mBar Nauczone otwarcie na wolnych obrotach: 1,4 % Otwarcie siln. krok. w pętli zamkniętej: 2,0 % Pozycja silnika krokowego: 11,5 % Stosunek powietrze/paliwo: Napełnienie kanistra: 0,0000 % Warunek adaptacji powietrze/paliwo: Adaptacja koła fonicznego: Ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mazzik Napisano 30 Września 2014 Udostępnij Napisano 30 Września 2014 Słuchaj, ja rozumiem, że masz FESa i potrafisz wyeksportować furę parametrów. Ale jeśli oczekujesz pomocy to postaraj się bardziej, bo przeglądanie tylu parametrów to ani wygodne, ani potrzebne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mario1979 Napisano 30 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 30 Września 2014 ok, wykres w załaczniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mario1979 Napisano 30 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 30 Września 2014 > ok, wykres w załaczniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mario1979 Napisano 30 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 30 Września 2014 > >i kolejny , sorry ale nie wiem jak dodać kilka załączników. Da radę coś z tych załączników odczytać? czy trzeba zrzut ekranu zrobić podczas wykresów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mario1979 Napisano 30 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 30 Września 2014 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mazzik Napisano 30 Września 2014 Udostępnij Napisano 30 Września 2014 Zrzutu nie potrzeba ale coś marne te wykresy. Chodzi mi o parametr "napięcie sondy lambda" - ma pływać od 0 do 1V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mario1979 Napisano 30 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 30 Września 2014 > Zrzutu nie potrzeba ale coś marne te wykresy. > Chodzi mi o parametr "napięcie sondy lambda" - ma pływać od 0 do 1V w załaczniku najnowszy wykres z parametrami o których pisałeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.