Skocz do zawartości

nierówna praca silnika


mario1979

Rekomendowane odpowiedzi

ktoś odgadnie co go boli?

ECU ISO Code: 0D 07 8F 19 91

2014-09-28 19:56:27

CONNECTED TO:

FIAT PUNTO '99 1.2 8V

Magneti Marelli IAW 4AF/4EF/59F/5AF EOBD Injection

--------------------------------------------------------------

Kod ISO: 0D 07 8F 19 91

Numer rysunku FIAT: 46808846

Numer sprzętu: IAW59FHW003

Wersja sprzętu: 00

Numer oprogr.: 3502ML2

Wersja oprogr.: 0000

Numer homologacji: 59FM3

Data zaprogramowania: 12/12/2000

READING ERROR CODES:

1: U1601 - Transmisja komunikatów CAN

No help available

Powodem tego błedu jest fakt, że ECU odebrało nieprawidłowy sygnał z czujnika. Błąd obecnie nie jest aktywny ale został zapisany w pamięci. Skasuj błędy i obserwuj czy nie powrócą. Kontrolka na desce została włączona przez ten błąd.

CLEARING ERROR CODES...

READING ERROR CODES:

Brak kodów błędów

READ PARAMETERS:

Licznik przebiegu: km

READ PARAMETERS:

Licznik przebiegu: 80009 km

READ PARAMETERS:

Licznik przebiegu: 80009 km

Stan licznika przy ostatnim programowaniu: km

READ PARAMETERS:

Licznik przebiegu: 80009 km

Stan licznika przy ostatnim programowaniu: 0 km

Ilość ponownych zapisów: 1

Obciażenie silnika: Kg/h

READ PARAMETERS:

Licznik przebiegu: 80009 km

Stan licznika przy ostatnim programowaniu: 0 km

Ilość ponownych zapisów: 1

Obciażenie silnika: 8,000 Kg/h

Wyprzedzenie zapłonu: 12,7 °

Ciśnienie atmosferyczne: 1017 mBar

Kontrola lambda 1 przed kat.: Ok

Wejście automatycznej skrzyni biegów: Usterka

Automatyczna skrzynia biegów: P/N

Monitorowanie systemu paliwowego: Ok

Wypadające zapłony (uszkodz. emisji): NIE

Kod uniwersalny: Nieodebrany

Rejestracja danych: Przerwany

Stan silnika: W ruchu

Czas wtrysku: 3,292 ms

Predkość pojazdu: 0 km/h

Kąt przepustnicy: 0,0 °

Stan pojazdu: Zatrzymany

Otwarcie zaworu EVAP: 0,0 %

Wypadające zapłony (uszkodz. katalizatora): NIE

Sonda lambda 1 przed kat.:

READ PARAMETERS:

Licznik przebiegu: 80009 km

Stan licznika przy ostatnim programowaniu: 0 km

Ilość ponownych zapisów: 1

Obciażenie silnika: 7,875 Kg/h

Wyprzedzenie zapłonu: 12,2 °

Ciśnienie atmosferyczne: 1017 mBar

Kontrola lambda 1 przed kat.: Ok

Wejście automatycznej skrzyni biegów: Usterka

Automatyczna skrzynia biegów: P/N

Monitorowanie systemu paliwowego: Ok

Wypadające zapłony (uszkodz. emisji): NIE

Kod uniwersalny: Nieodebrany

Rejestracja danych: Przerwany

Stan silnika: W ruchu

Czas wtrysku: 3,366 ms

Predkość pojazdu: 0 km/h

Kąt przepustnicy: 0,0 °

Stan pojazdu: Zatrzymany

Otwarcie zaworu EVAP: 0,0 %

Wypadające zapłony (uszkodz. katalizatora): NIE

Sonda lambda 1 przed kat.: Pętla zamknięta

Temperatura wody: 66 °C

Temperatura powietrza: 20 °C

Ciśnienie w dolocie: 323 mBar

Obroty silnika: 822 obr/min

Monitorowanie katalizatora: Ok

Stan lambda 1 za kat.: Ograniczenie dolne

Napięcie akumulatora: 12,7 V

Sonda lambda 1 za kat.: Pętla otwarta

Oczekiwane obroty biegu jałowego: 830 obr/min

Kąt przepustnicy: 0,0 %

Cylinder 1 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 °

Cylinder 2 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 °

Cylinder 3 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 °

Cylinder 4 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 °

Włączony bieg: 0

Wartość adaptacji składu mieszanki: 1,078250 %

Integrator sondy lambda 1: 0,893950 %

Napięcie lambda 1 za kat.: 0,078 V

Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,083 V

Pozycja pedału przyspieszenia: Bieg jałowy

Pozycja silnika krokowego: 64 kroków

Stan lambda przed kat.: Bogata

Rozruch silnika: Niedozwolony

Centralka silnika: Niezaprogramowany

Kąt wyprzedzenia (obliczony): 10,0

Integrator sondy lambda 2: 1,000000 %

Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 1: 2,513 V

Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 2: 2,469 V

Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 3: 0,117 V

Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 4: 0,112 V

Czas ładowania cewki 1: 2,514 ms

Czas ładowania cewki 2: 2,990 ms

Oczekiwane ciśnienie powietrza: 405 mBar

Nauczone otwarcie na wolnych obrotach: 0,0 %

Otwarcie siln. krok. w pętli zamkniętej: 2,9 %

Pozycja silnika krokowego: 12,6 %

Stosunek powietrze/paliwo:

Napełnienie kanistra: 0,0000 %

Warunek adaptacji powietrze/paliwo:

Adaptacja koła fonicznego: Ok

READ PARAMETERS:

Licznik przebiegu: 80009 km

Stan licznika przy ostatnim programowaniu: 0 km

Ilość ponownych zapisów: 1

Obciażenie silnika: 7,625 Kg/h

Wyprzedzenie zapłonu: 12,1 °

Ciśnienie atmosferyczne: 1017 mBar

Kontrola lambda 1 przed kat.: Ok

Wejście automatycznej skrzyni biegów: Usterka

Automatyczna skrzynia biegów: P/N

Monitorowanie systemu paliwowego: Ok

Wypadające zapłony (uszkodz. emisji): NIE

Kod uniwersalny: Nieodebrany

Rejestracja danych: Przerwany

Stan silnika: W ruchu

Czas wtrysku: 3,310 ms

Predkość pojazdu: 0 km/h

Kąt przepustnicy: 0,0 °

Stan pojazdu: Zatrzymany

Otwarcie zaworu EVAP: 0,0 %

Wypadające zapłony (uszkodz. katalizatora): NIE

Sonda lambda 1 przed kat.: Pętla zamknięta

Temperatura wody: 69 °C

Temperatura powietrza: 20 °C

Ciśnienie w dolocie: 323 mBar

Obroty silnika: 801 obr/min

Monitorowanie katalizatora: Ok

Stan lambda 1 za kat.: Ograniczenie dolne

Napięcie akumulatora: 12,7 V

Sonda lambda 1 za kat.: Pętla otwarta

Oczekiwane obroty biegu jałowego: 813 obr/min

Kąt przepustnicy: 0,0 %

Cylinder 1 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 °

Cylinder 2 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 °

Cylinder 3 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 °

Cylinder 4 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 °

Włączony bieg: 0

Wartość adaptacji składu mieszanki: 1,088800 %

Integrator sondy lambda 1: 0,844250 %

Napięcie lambda 1 za kat.: 0,063 V

Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,781 V

Pozycja pedału przyspieszenia: Bieg jałowy

Pozycja silnika krokowego: 63 kroków

Stan lambda przed kat.: Ubogi

Rozruch silnika: Niedozwolony

Centralka silnika: Niezaprogramowany

Kąt wyprzedzenia (obliczony): 10,0

Integrator sondy lambda 2: 1,000000 %

Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 1: 2,513 V

Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 2: 2,469 V

Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 3: 0,117 V

Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 4: 0,112 V

Czas ładowania cewki 1: 2,522 ms

Czas ładowania cewki 2: 3,032 ms

Oczekiwane ciśnienie powietrza: 409 mBar

Nauczone otwarcie na wolnych obrotach: 0,0 %

Otwarcie siln. krok. w pętli zamkniętej: 2,7 %

Pozycja silnika krokowego: 11,5 %

Stosunek powietrze/paliwo:

Napełnienie kanistra: 0,0000 %

Warunek adaptacji powietrze/paliwo:

Adaptacja koła fonicznego: Ok

READ PARAMETERS:

Licznik przebiegu: 80009 km

Stan licznika przy ostatnim programowaniu: 0 km

Ilość ponownych zapisów: 1

Obciażenie silnika: 7,625 Kg/h

Wyprzedzenie zapłonu: 12,1 °

Ciśnienie atmosferyczne: 1017 mBar

Kontrola lambda 1 przed kat.: Ok

Wejście automatycznej skrzyni biegów: Usterka

Automatyczna skrzynia biegów: P/N

Monitorowanie systemu paliwowego: Ok

Wypadające zapłony (uszkodz. emisji): NIE

Kod uniwersalny: Nieodebrany

Rejestracja danych: Przerwany

Stan silnika: W ruchu

Czas wtrysku: 3,310 ms

Predkość pojazdu: 0 km/h

Kąt przepustnicy: 0,0 °

Stan pojazdu: Zatrzymany

Otwarcie zaworu EVAP: 0,0 %

Wypadające zapłony (uszkodz. katalizatora): NIE

Sonda lambda 1 przed kat.: Pętla zamknięta

Temperatura wody: 71 °C

Temperatura powietrza: 20 °C

Ciśnienie w dolocie: 331 mBar

Obroty silnika: 796 obr/min

Monitorowanie katalizatora: Ok

Stan lambda 1 za kat.: Ograniczenie dolne

Napięcie akumulatora: 12,5 V

Sonda lambda 1 za kat.: Pętla otwarta

Oczekiwane obroty biegu jałowego: 801 obr/min

Kąt przepustnicy: 0,0 %

Cylinder 1 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 °

Cylinder 2 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 °

Cylinder 3 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 °

Cylinder 4 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 °

Włączony bieg: 0

Wartość adaptacji składu mieszanki: 1,088075 %

Integrator sondy lambda 1: 0,865150 %

Napięcie lambda 1 za kat.: 0,073 V

Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,097 V

Pozycja pedału przyspieszenia: Bieg jałowy

Pozycja silnika krokowego: 61 kroków

Stan lambda przed kat.: Bogata

Rozruch silnika: Niedozwolony

Centralka silnika: Niezaprogramowany

Kąt wyprzedzenia (obliczony): 10,0

Integrator sondy lambda 2: 1,000000 %

Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 1: 2,513 V

Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 2: 2,469 V

Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 3: 0,117 V

Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 4: 0,112 V

Czas ładowania cewki 1: 2,664 ms

Czas ładowania cewki 2: 3,170 ms

Oczekiwane ciśnienie powietrza: 403 mBar

Nauczone otwarcie na wolnych obrotach: 0,0 %

Otwarcie siln. krok. w pętli zamkniętej: 2,7 %

Pozycja silnika krokowego: 11,3 %

Stosunek powietrze/paliwo:

Napełnienie kanistra: 0,0000 %

Warunek adaptacji powietrze/paliwo:

Adaptacja koła fonicznego: Ok

READ PARAMETERS:

Licznik przebiegu: 80009 km

Stan licznika przy ostatnim programowaniu: 0 km

Ilość ponownych zapisów: 1

Obciażenie silnika: 7,625 Kg/h

Wyprzedzenie zapłonu: 12,3 °

Ciśnienie atmosferyczne: 1017 mBar

Kontrola lambda 1 przed kat.: Ok

Wejście automatycznej skrzyni biegów: Usterka

Automatyczna skrzynia biegów: P/N

Monitorowanie systemu paliwowego: Ok

Wypadające zapłony (uszkodz. emisji): NIE

Kod uniwersalny: Nieodebrany

Rejestracja danych: Przerwany

Stan silnika: W ruchu

Czas wtrysku: 3,116 ms

Predkość pojazdu: 0 km/h

Kąt przepustnicy: 0,0 °

Stan pojazdu: Zatrzymany

Otwarcie zaworu EVAP: %

Wypadające zapłony (uszkodz. katalizatora): NIE

Sonda lambda 1 przed kat.: Pętla zamknięta

Temperatura wody: 72 °C

Temperatura powietrza: 20 °C

Ciśnienie w dolocie: 322 mBar

Obroty silnika: 798 obr/min

Monitorowanie katalizatora: Ok

Stan lambda 1 za kat.: Ograniczenie dolne

Napięcie akumulatora: V

Sonda lambda 1 za kat.: Pętla otwarta

Oczekiwane obroty biegu jałowego: 796 obr/min

Kąt przepustnicy: 0,0 %

Cylinder 1 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 °

Cylinder 2 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 °

Cylinder 3 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 °

Cylinder 4 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 °

Włączony bieg: 0

Wartość adaptacji składu mieszanki: 1,081275 %

Integrator sondy lambda 1: 0,863250 %

Napięcie lambda 1 za kat.: 0,073 V

Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,693 V

Pozycja pedału przyspieszenia: Bieg jałowy

Pozycja silnika krokowego: 60 kroków

Stan lambda przed kat.: Ubogi

Rozruch silnika: Niedozwolony

Centralka silnika: Niezaprogramowany

Kąt wyprzedzenia (obliczony): 10,0

Integrator sondy lambda 2: 1,000000 %

Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 1: 2,513 V

Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 2: 2,469 V

Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 3: 0,117 V

Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 4: 0,112 V

Czas ładowania cewki 1: 2,544 ms

Czas ładowania cewki 2: 3,064 ms

Oczekiwane ciśnienie powietrza: 403 mBar

Nauczone otwarcie na wolnych obrotach: 0,0 %

Otwarcie siln. krok. w pętli zamkniętej: 3,4 %

Pozycja silnika krokowego: 10,8 %

Stosunek powietrze/paliwo:

Napełnienie kanistra: 0,0000 %

Warunek adaptacji powietrze/paliwo:

Adaptacja koła fonicznego: Ok

READ PARAMETERS:

Licznik przebiegu: 80009 km

Stan licznika przy ostatnim programowaniu: 0 km

Ilość ponownych zapisów: 1

Obciażenie silnika: 7,375 Kg/h

Wyprzedzenie zapłonu: 12,5 °

Ciśnienie atmosferyczne: 1017 mBar

Kontrola lambda 1 przed kat.: Ok

Wejście automatycznej skrzyni biegów: Usterka

Automatyczna skrzynia biegów: P/N

Monitorowanie systemu paliwowego: Ok

Wypadające zapłony (uszkodz. emisji): NIE

Kod uniwersalny: Nieodebrany

Rejestracja danych: Przerwany

Stan silnika: W ruchu

Czas wtrysku: 3,228 ms

Predkość pojazdu: 0 km/h

Kąt przepustnicy: 0,0 °

Stan pojazdu: Zatrzymany

Otwarcie zaworu EVAP: 0,0 %

Wypadające zapłony (uszkodz. katalizatora): NIE

Sonda lambda 1 przed kat.: Pętla zamknięta

Temperatura wody: 73 °C

Temperatura powietrza: 20 °C

Ciśnienie w dolocie: 241 mBar

Obroty silnika: 2916 obr/min

Monitorowanie katalizatora: Ok

Stan lambda 1 za kat.: Ograniczenie dolne

Napięcie akumulatora: 12,7 V

Sonda lambda 1 za kat.: Pętla otwarta

Oczekiwane obroty biegu jałowego: 784 obr/min

Kąt przepustnicy: 0,0 %

Cylinder 1 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 °

Cylinder 2 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 °

Cylinder 3 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 °

Cylinder 4 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 °

Włączony bieg: 0

Wartość adaptacji składu mieszanki: 1,081850 %

Integrator sondy lambda 1: 0,919550 %

Napięcie lambda 1 za kat.: 0,107 V

Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,053 V

Pozycja pedału przyspieszenia: Bieg jałowy

Pozycja silnika krokowego: 64 kroków

Stan lambda przed kat.: Ubogi

Rozruch silnika: Niedozwolony

Centralka silnika: Niezaprogramowany

Kąt wyprzedzenia (obliczony): 10,0

Integrator sondy lambda 2: 1,000000 %

Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 1: 2,513 V

Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 2: 2,469 V

Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 3: 0,117 V

Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 4: 0,112 V

Czas ładowania cewki 1: 2,542 ms

Czas ładowania cewki 2: 3,042 ms

Oczekiwane ciśnienie powietrza: 408 mBar

Nauczone otwarcie na wolnych obrotach: 0,0 %

Otwarcie siln. krok. w pętli zamkniętej: 3,0 %

Pozycja silnika krokowego: 10,8 %

Stosunek powietrze/paliwo:

Napełnienie kanistra: 0,0000 %

Warunek adaptacji powietrze/paliwo:

Adaptacja koła fonicznego: Ok

READ PARAMETERS:

Licznik przebiegu: 80009 km

Stan licznika przy ostatnim programowaniu: 0 km

Ilość ponownych zapisów: 1

Obciażenie silnika: 7,250 Kg/h

Wyprzedzenie zapłonu: 12,6 °

Ciśnienie atmosferyczne: 1017 mBar

Kontrola lambda 1 przed kat.: Ok

Wejście automatycznej skrzyni biegów: Usterka

Automatyczna skrzynia biegów: P/N

Monitorowanie systemu paliwowego: Ok

Wypadające zapłony (uszkodz. emisji): NIE

Kod uniwersalny: Nieodebrany

Rejestracja danych: Przerwany

Stan silnika: W ruchu

Czas wtrysku: 3,326 ms

Predkość pojazdu: 0 km/h

Kąt przepustnicy: °

Stan pojazdu: Zatrzymany

Otwarcie zaworu EVAP: 0,0 %

Wypadające zapłony (uszkodz. katalizatora): NIE

Sonda lambda 1 przed kat.: Pętla zamknięta

Temperatura wody: 74 °C

Temperatura powietrza: 21 °C

Ciśnienie w dolocie: 319 mBar

Obroty silnika: 783 obr/min

Monitorowanie katalizatora: Ok

Stan lambda 1 za kat.: Ograniczenie dolne

Napięcie akumulatora: 12,6 V

Sonda lambda 1 za kat.: Pętla otwarta

Oczekiwane obroty biegu jałowego: 784 obr/min

Kąt przepustnicy: 0,0 %

Cylinder 1 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 °

Cylinder 2 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 °

Cylinder 3 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 °

Cylinder 4 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 °

Włączony bieg: 0

Wartość adaptacji składu mieszanki: 1,091025 %

Integrator sondy lambda 1: 0,843900 %

Napięcie lambda 1 za kat.: 0,087 V

Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,766 V

Pozycja pedału przyspieszenia: Bieg jałowy

Pozycja silnika krokowego: 58 kroków

Stan lambda przed kat.: Ubogi

Rozruch silnika: Niedozwolony

Centralka silnika: Niezaprogramowany

Kąt wyprzedzenia (obliczony): 10,0

Integrator sondy lambda 2: 1,000000 %

Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 1: 2,513 V

Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 2: 2,469 V

Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 3: 0,117 V

Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 4: 0,112 V

Czas ładowania cewki 1: 2,552 ms

Czas ładowania cewki 2: 3,192 ms

Oczekiwane ciśnienie powietrza: 395 mBar

Nauczone otwarcie na wolnych obrotach: 0,0 %

Otwarcie siln. krok. w pętli zamkniętej: 2,9 %

Pozycja silnika krokowego: 10,2 %

Stosunek powietrze/paliwo:

Napełnienie kanistra: 0,0000 %

Warunek adaptacji powietrze/paliwo:

Adaptacja koła fonicznego: Ok

READ PARAMETERS:

Licznik przebiegu: 80009 km

Stan licznika przy ostatnim programowaniu: 0 km

Ilość ponownych zapisów: 1

Obciażenie silnika: 7,375 Kg/h

Wyprzedzenie zapłonu: 12,5 °

Ciśnienie atmosferyczne: 1017 mBar

Kontrola lambda 1 przed kat.: Ok

Wejście automatycznej skrzyni biegów: Usterka

Automatyczna skrzynia biegów: P/N

Monitorowanie systemu paliwowego: Ok

Wypadające zapłony (uszkodz. emisji): NIE

Kod uniwersalny: Nieodebrany

Rejestracja danych: Przerwany

Stan silnika: W ruchu

Czas wtrysku: 3,338 ms

Predkość pojazdu: 0 km/h

Kąt przepustnicy: 0,1 °

Stan pojazdu: Zatrzymany

Otwarcie zaworu EVAP: 0,0 %

Wypadające zapłony (uszkodz. katalizatora): NIE

Sonda lambda 1 przed kat.: Pętla zamknięta

Temperatura wody: 76 °C

Temperatura powietrza: 21 °C

Ciśnienie w dolocie: 324 mBar

Obroty silnika: 768 obr/min

Monitorowanie katalizatora: Ok

Stan lambda 1 za kat.: Ograniczenie dolne

Napięcie akumulatora: 12,5 V

Sonda lambda 1 za kat.: Pętla otwarta

Oczekiwane obroty biegu jałowego: 773 obr/min

Kąt przepustnicy: 0,0 %

Cylinder 1 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 °

Cylinder 2 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 °

Cylinder 3 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 °

Cylinder 4 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 °

Włączony bieg: 0

Wartość adaptacji składu mieszanki: 1,089150 %

Integrator sondy lambda 1: 0,882200 %

Napięcie lambda 1 za kat.: 0,097 V

Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,732 V

Pozycja pedału przyspieszenia: Bieg jałowy

Pozycja silnika krokowego: 58 kroków

Stan lambda przed kat.: Ubogi

Rozruch silnika: Niedozwolony

Centralka silnika: Niezaprogramowany

Kąt wyprzedzenia (obliczony): 10,0

Integrator sondy lambda 2: 1,000000 %

Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 1: 2,513 V

Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 2: V

Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 3: 0,117 V

Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 4: 0,112 V

Czas ładowania cewki 1: 2,546 ms

Czas ładowania cewki 2: 3,168 ms

Oczekiwane ciśnienie powietrza: 411 mBar

Nauczone otwarcie na wolnych obrotach: 0,0 %

Otwarcie siln. krok. w pętli zamkniętej: 3,2 %

Pozycja silnika krokowego: 9,8 %

Stosunek powietrze/paliwo:

Napełnienie kanistra: 0,0000 %

Warunek adaptacji powietrze/paliwo:

Adaptacja koła fonicznego: Ok

READ PARAMETERS:

Licznik przebiegu: km

Stan licznika przy ostatnim programowaniu: 0 km

Ilość ponownych zapisów: 1

Obciażenie silnika: 7,125 Kg/h

Wyprzedzenie zapłonu: 12,1 °

Ciśnienie atmosferyczne: 1017 mBar

Kontrola lambda 1 przed kat.:

Wejście automatycznej skrzyni biegów:

Automatyczna skrzynia biegów: P/N

Monitorowanie systemu paliwowego: Ok

Wypadające zapłony (uszkodz. emisji): NIE

Kod uniwersalny: Nieodebrany

Rejestracja danych: Przerwany

Stan silnika: W ruchu

Czas wtrysku: 3,320 ms

Predkość pojazdu: 0 km/h

Kąt przepustnicy: 0,1 °

Stan pojazdu: Zatrzymany

Otwarcie zaworu EVAP: 0,0 %

Wypadające zapłony (uszkodz. katalizatora): NIE

Sonda lambda 1 przed kat.: Pętla otwarta

Temperatura wody: 77 °C

Temperatura powietrza: 21 °C

Ciśnienie w dolocie: 330 mBar

Obroty silnika: 748 obr/min

Monitorowanie katalizatora: Ok

Stan lambda 1 za kat.: Ograniczenie dolne

Napięcie akumulatora: 12,5 V

Sonda lambda 1 za kat.: Pętla otwarta

Oczekiwane obroty biegu jałowego: 765 obr/min

Kąt przepustnicy: 0,0 %

Cylinder 1 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 °

Cylinder 2 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 °

Cylinder 3 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 °

Cylinder 4 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 °

Włączony bieg: 0

Wartość adaptacji składu mieszanki: %

Integrator sondy lambda 1: 0,877825 %

Napięcie lambda 1 za kat.: 0,058 V

Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,229 V

Pozycja pedału przyspieszenia: Bieg jałowy

Pozycja silnika krokowego: 58 kroków

Stan lambda przed kat.: Bogata

Rozruch silnika: Niedozwolony

Centralka silnika: Niezaprogramowany

Kąt wyprzedzenia (obliczony): 10,0

Integrator sondy lambda 2: 1,000000 %

Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 1: 2,513 V

Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 2: 2,469 V

Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 3: 0,117 V

Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 4: 0,112 V

Czas ładowania cewki 1: 2,652 ms

Czas ładowania cewki 2: 3,174 ms

Oczekiwane ciśnienie powietrza: 398 mBar

Nauczone otwarcie na wolnych obrotach: 0,0 %

Otwarcie siln. krok. w pętli zamkniętej: 3,3 %

Pozycja silnika krokowego: 9,5 %

Stosunek powietrze/paliwo:

Napełnienie kanistra: 0,0000 %

Warunek adaptacji powietrze/paliwo:

Adaptacja koła fonicznego: Ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziś wcale nie odpalił, po kilku próbach zapalił i takie parametry:

ECU ISO Code: 0D 07 8F 19 91

2014-09-30 19:24:04

CONNECTED TO:

FIAT PUNTO '99 1.2 8V

Magneti Marelli IAW 4AF/4EF/59F/5AF EOBD Injection

--------------------------------------------------------------

Kod ISO: 0D 07 8F 19 91

Numer rysunku FIAT: 46808846

Numer sprzętu: IAW59FHW003

Wersja sprzętu: 00

Numer oprogr.: 3502ML2

Wersja oprogr.: 0000

Numer homologacji: 59FM3

Data zaprogramowania: 12/12/2000

READING ERROR CODES:

1: U1601 - Transmisja komunikatów CAN

No help available

Powodem tego błedu jest fakt, że ECU odebrało nieprawidłowy sygnał z czujnika. Błąd obecnie nie jest aktywny ale został zapisany w pamięci. Skasuj błędy i obserwuj czy nie powrócą. Kontrolka na desce została włączona przez ten błąd.

READ PARAMETERS:

Licznik przebiegu: km

READ PARAMETERS:

Licznik przebiegu: 80034 km

READ PARAMETERS:

Licznik przebiegu: 80034 km

Stan licznika przy ostatnim programowaniu: 0 km

Ilość ponownych zapisów: 1

Obciażenie silnika: 8,750 Kg/h

READ PARAMETERS:

Licznik przebiegu: 80034 km

Stan licznika przy ostatnim programowaniu: 0 km

Ilość ponownych zapisów: 1

Obciażenie silnika: 8,625 Kg/h

Kontrola lambda 1 przed kat.: Ok

READ PARAMETERS:

Licznik przebiegu: 80034 km

Stan licznika przy ostatnim programowaniu: 0 km

Ilość ponownych zapisów: 1

Obciażenie silnika: 8,500 Kg/h

Wyprzedzenie zapłonu: °

Kontrola lambda 1 przed kat.: Ok

READ PARAMETERS:

Licznik przebiegu: km

Stan licznika przy ostatnim programowaniu: 0 km

Ilość ponownych zapisów: 1

Obciażenie silnika: 8,500 Kg/h

Wyprzedzenie zapłonu: 12,2 °

Ciśnienie atmosferyczne: 1018 mBar

Kontrola lambda 1 przed kat.: Ok

Wejście automatycznej skrzyni biegów: Usterka

Automatyczna skrzynia biegów: P/N

Monitorowanie systemu paliwowego: Ok

Wypadające zapłony (uszkodz. emisji): NIE

Kod uniwersalny:

READ PARAMETERS:

Licznik przebiegu: 80034 km

Stan licznika przy ostatnim programowaniu: 0 km

Ilość ponownych zapisów: 1

Obciażenie silnika: 8,750 Kg/h

Wyprzedzenie zapłonu: 12,0 °

Ciśnienie atmosferyczne: 1018 mBar

Kontrola lambda 1 przed kat.: Ok

Wejście automatycznej skrzyni biegów: Usterka

Automatyczna skrzynia biegów: P/N

Monitorowanie systemu paliwowego: Ok

Wypadające zapłony (uszkodz. emisji): NIE

Kod uniwersalny: Nieodebrany

Rejestracja danych: Przerwany

Stan silnika: W ruchu

Czas wtrysku: 3,400 ms

Predkość pojazdu: 0 km/h

Kąt przepustnicy: 0,1 °

Stan pojazdu: Zatrzymany

Otwarcie zaworu EVAP: 0,0 %

Wypadające zapłony (uszkodz. katalizatora): NIE

Sonda lambda 1 przed kat.: Pętla zamknięta

Temperatura wody: 60 °C

Temperatura powietrza: 20 °C

Ciśnienie w dolocie: 324 mBar

Obroty silnika: 852 obr/min

Napięcie akumulatora: 12,6 V

READ PARAMETERS:

Licznik przebiegu: 80034 km

Stan licznika przy ostatnim programowaniu: 0 km

Ilość ponownych zapisów: 1

Obciażenie silnika: 8,375 Kg/h

Wyprzedzenie zapłonu: 12,2 °

Ciśnienie atmosferyczne: 1018 mBar

Kontrola lambda 1 przed kat.: Ok

Wejście automatycznej skrzyni biegów: Usterka

Automatyczna skrzynia biegów: P/N

Monitorowanie systemu paliwowego: Ok

Wypadające zapłony (uszkodz. emisji): NIE

Kod uniwersalny: Nieodebrany

Rejestracja danych: Przerwany

Stan silnika: W ruchu

Czas wtrysku: 3,486 ms

Predkość pojazdu: 0 km/h

Kąt przepustnicy: 0,1 °

Stan pojazdu: Zatrzymany

Otwarcie zaworu EVAP: 0,0 %

Wypadające zapłony (uszkodz. katalizatora): NIE

Sonda lambda 1 przed kat.: Pętla zamknięta

Temperatura wody: 61 °C

Temperatura powietrza: 20 °C

Ciśnienie w dolocie: mBar

Obroty silnika: 848 obr/min

Monitorowanie katalizatora: Ok

Stan lambda 1 za kat.: Ograniczenie dolne

Napięcie akumulatora: 12,6 V

Sonda lambda 1 za kat.: Pętla otwarta

Oczekiwane obroty biegu jałowego: 856 obr/min

Kąt przepustnicy: 0,0 %

Cylinder 1 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 °

Cylinder 2 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 °

Cylinder 3 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 °

Cylinder 4 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 °

Włączony bieg: 0

Wartość adaptacji składu mieszanki: 1,074550 %

Integrator sondy lambda 1: 0,881775 %

Napięcie lambda 1 za kat.: 0,078 V

Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,205 V

Pozycja pedału przyspieszenia: Bieg jałowy

Pozycja silnika krokowego: 68 kroków

Stan lambda przed kat.: Bogata

Rozruch silnika: Niedozwolony

Centralka silnika: Niezaprogramowany

Kąt wyprzedzenia (obliczony): 10,0

Integrator sondy lambda 2: %

Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 1: 0,742 V

Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 2: 0,644 V

Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 3: 0,605 V

Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 4: 0,659 V

Czas ładowania cewki 1: 2,550 ms

Czas ładowania cewki 2: 3,050 ms

Oczekiwane ciśnienie powietrza: 399 mBar

Nauczone otwarcie na wolnych obrotach: 1,4 %

Otwarcie siln. krok. w pętli zamkniętej: 0,9 %

Pozycja silnika krokowego: 14,4 %

Stosunek powietrze/paliwo:

Napełnienie kanistra: %

CLEARING ERROR CODES...

READING ERROR CODES:

Brak kodów błędów

READ PARAMETERS:

Licznik przebiegu: 80034 km

Stan licznika przy ostatnim programowaniu: 0 km

Ilość ponownych zapisów: 1

Obciażenie silnika: 8,500 Kg/h

Wyprzedzenie zapłonu: 12,0 °

Ciśnienie atmosferyczne: 1018 mBar

Kontrola lambda 1 przed kat.: Ok

Wejście automatycznej skrzyni biegów: Usterka

Automatyczna skrzynia biegów: P/N

Monitorowanie systemu paliwowego: Ok

Wypadające zapłony (uszkodz. emisji): NIE

Kod uniwersalny: Nieodebrany

Rejestracja danych:

Stan silnika: W ruchu

Czas wtrysku: 3,470 ms

Predkość pojazdu: 0 km/h

Kąt przepustnicy: °

Stan pojazdu: Zatrzymany

Otwarcie zaworu EVAP: 0,0 %

Wypadające zapłony (uszkodz. katalizatora): NIE

Sonda lambda 1 przed kat.: Pętla zamknięta

Temperatura wody: 63 °C

Temperatura powietrza: 20 °C

Ciśnienie w dolocie: 327 mBar

Obroty silnika: 832 obr/min

Monitorowanie katalizatora: Ok

Stan lambda 1 za kat.: Ograniczenie dolne

Napięcie akumulatora: V

Sonda lambda 1 za kat.: Pętla otwarta

Oczekiwane obroty biegu jałowego: 846 obr/min

Kąt przepustnicy: 0,0 %

Cylinder 1 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 °

Cylinder 2 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 °

Cylinder 3 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 °

Cylinder 4 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 °

Włączony bieg:

Wartość adaptacji składu mieszanki: %

Integrator sondy lambda 1: 0,877975 %

Napięcie lambda 1 za kat.: 0,097 V

Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,737 V

Pozycja pedału przyspieszenia: Bieg jałowy

Pozycja silnika krokowego: 66 kroków

Stan lambda przed kat.: Ubogi

Rozruch silnika: Niedozwolony

Centralka silnika: Niezaprogramowany

Kąt wyprzedzenia (obliczony): 10,0

Integrator sondy lambda 2: %

Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 1: 0,737 V

Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 2: 0,644 V

Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 3: 0,605 V

Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 4: 0,630 V

Czas ładowania cewki 1: 2,648 ms

Czas ładowania cewki 2: 3,162 ms

Oczekiwane ciśnienie powietrza: 402 mBar

Nauczone otwarcie na wolnych obrotach: 1,4 %

Otwarcie siln. krok. w pętli zamkniętej: 0,6 %

Pozycja silnika krokowego: 13,7 %

Stosunek powietrze/paliwo:

Napełnienie kanistra: 0,0000 %

Warunek adaptacji powietrze/paliwo:

Adaptacja koła fonicznego: Ok

READ PARAMETERS:

Licznik przebiegu: 80034 km

Stan licznika przy ostatnim programowaniu: 0 km

Ilość ponownych zapisów: 1

Obciażenie silnika: 8,125 Kg/h

Wyprzedzenie zapłonu: °

Ciśnienie atmosferyczne: 1018 mBar

Kontrola lambda 1 przed kat.: Ok

Wejście automatycznej skrzyni biegów: Usterka

Automatyczna skrzynia biegów: P/N

Monitorowanie systemu paliwowego: Ok

Wypadające zapłony (uszkodz. emisji): NIE

Kod uniwersalny: Nieodebrany

Rejestracja danych: Przerwany

Stan silnika: W ruchu

Czas wtrysku: 3,348 ms

Predkość pojazdu: 0 km/h

Kąt przepustnicy: 0,1 °

Stan pojazdu: Zatrzymany

Otwarcie zaworu EVAP: 0,0 %

Wypadające zapłony (uszkodz. katalizatora): NIE

Sonda lambda 1 przed kat.: Pętla zamknięta

Temperatura wody: 66 °C

Temperatura powietrza: 21 °C

Ciśnienie w dolocie: 327 mBar

Obroty silnika: 821 obr/min

Monitorowanie katalizatora: Ok

Stan lambda 1 za kat.: Ograniczenie dolne

Napięcie akumulatora: 12,5 V

Sonda lambda 1 za kat.: Pętla otwarta

Oczekiwane obroty biegu jałowego: 827 obr/min

Kąt przepustnicy: 0,0 %

Cylinder 1 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 °

Cylinder 2 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 °

Cylinder 3 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 °

Cylinder 4 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 °

Włączony bieg: 0

Wartość adaptacji składu mieszanki: 1,075075 %

Integrator sondy lambda 1: 0,875125 %

Napięcie lambda 1 za kat.: 0,078 V

Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,166 V

Pozycja pedału przyspieszenia: Bieg jałowy

Pozycja silnika krokowego: 65 kroków

Stan lambda przed kat.: Bogata

Rozruch silnika: Niedozwolony

Centralka silnika: Niezaprogramowany

Kąt wyprzedzenia (obliczony): 10,0

Integrator sondy lambda 2: 1,000000 %

Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 1: 0,742 V

Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 2: 0,625 V

Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 3: 0,595 V

Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 4: 0,615 V

Czas ładowania cewki 1: 2,518 ms

Czas ładowania cewki 2: 3,020 ms

Oczekiwane ciśnienie powietrza: 409 mBar

Nauczone otwarcie na wolnych obrotach: 1,4 %

Otwarcie siln. krok. w pętli zamkniętej: 1,7 %

Pozycja silnika krokowego: 12,6 %

Stosunek powietrze/paliwo:

Napełnienie kanistra: 0,0000 %

Warunek adaptacji powietrze/paliwo:

Adaptacja koła fonicznego: Ok

READ PARAMETERS:

Licznik przebiegu: 80034 km

Stan licznika przy ostatnim programowaniu: 0 km

Ilość ponownych zapisów: 1

Obciażenie silnika: 8,000 Kg/h

Wyprzedzenie zapłonu: 11,9 °

Ciśnienie atmosferyczne: 1018 mBar

Kontrola lambda 1 przed kat.: Ok

Wejście automatycznej skrzyni biegów: Usterka

Automatyczna skrzynia biegów: P/N

Monitorowanie systemu paliwowego: Ok

Wypadające zapłony (uszkodz. emisji): NIE

Kod uniwersalny: Nieodebrany

Rejestracja danych: Przerwany

Stan silnika: W ruchu

Czas wtrysku: 3,252 ms

Predkość pojazdu: 0 km/h

Kąt przepustnicy: 0,1 °

Stan pojazdu: Zatrzymany

Otwarcie zaworu EVAP: 0,0 %

Wypadające zapłony (uszkodz. katalizatora): NIE

Sonda lambda 1 przed kat.: Pętla zamknięta

Temperatura wody: 68 °C

Temperatura powietrza: 21 °C

Ciśnienie w dolocie: 328 mBar

Obroty silnika: 821 obr/min

Monitorowanie katalizatora: Ok

Stan lambda 1 za kat.: Ograniczenie dolne

Napięcie akumulatora: 12,5 V

Sonda lambda 1 za kat.: Pętla otwarta

Oczekiwane obroty biegu jałowego: 818 obr/min

Kąt przepustnicy: 0,0 %

Cylinder 1 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 °

Cylinder 2 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 °

Cylinder 3 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 °

Cylinder 4 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 °

Włączony bieg: 0

Wartość adaptacji składu mieszanki: 1,075125 %

Integrator sondy lambda 1: 0,863725 %

Napięcie lambda 1 za kat.: 0,073 V

Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,771 V

Pozycja pedału przyspieszenia: Bieg jałowy

Pozycja silnika krokowego: 63 kroków

Stan lambda przed kat.: Ubogi

Rozruch silnika: Niedozwolony

Centralka silnika: Niezaprogramowany

Kąt wyprzedzenia (obliczony): 10,0

Integrator sondy lambda 2: 1,000000 %

Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 1: 0,752 V

Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 2: 0,625 V

Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 3: 0,615 V

Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 4: 0,610 V

Czas ładowania cewki 1: 2,602 ms

Czas ładowania cewki 2: 3,230 ms

Oczekiwane ciśnienie powietrza: 406 mBar

Nauczone otwarcie na wolnych obrotach: 1,4 %

Otwarcie siln. krok. w pętli zamkniętej: 1,2 %

Pozycja silnika krokowego: 11,9 %

Stosunek powietrze/paliwo:

Napełnienie kanistra: 0,0000 %

Warunek adaptacji powietrze/paliwo:

Adaptacja koła fonicznego: Ok

READ PARAMETERS:

Licznik przebiegu: 80034 km

Stan licznika przy ostatnim programowaniu: 0 km

Ilość ponownych zapisów: 1

Obciażenie silnika: 7,625 Kg/h

Wyprzedzenie zapłonu: 12,0 °

Ciśnienie atmosferyczne: 1018 mBar

Kontrola lambda 1 przed kat.: Ok

Wejście automatycznej skrzyni biegów: Usterka

Automatyczna skrzynia biegów: P/N

Monitorowanie systemu paliwowego: Ok

Wypadające zapłony (uszkodz. emisji): NIE

Kod uniwersalny: Nieodebrany

Rejestracja danych: Przerwany

Stan silnika: W ruchu

Czas wtrysku: 3,318 ms

Predkość pojazdu: 0 km/h

Kąt przepustnicy: 0,1 °

Stan pojazdu: Zatrzymany

Otwarcie zaworu EVAP: 0,0 %

Wypadające zapłony (uszkodz. katalizatora): NIE

Sonda lambda 1 przed kat.: Pętla zamknięta

Temperatura wody: 69 °C

Temperatura powietrza: 21 °C

Ciśnienie w dolocie: 318 mBar

Obroty silnika: obr/min

Monitorowanie katalizatora: Ok

Stan lambda 1 za kat.: Ograniczenie dolne

Napięcie akumulatora: 12,5 V

Sonda lambda 1 za kat.: Pętla otwarta

Oczekiwane obroty biegu jałowego: 813 obr/min

Kąt przepustnicy: 0,0 %

Cylinder 1 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 °

Cylinder 2 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 °

Cylinder 3 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 °

Cylinder 4 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 °

Włączony bieg: 0

Wartość adaptacji składu mieszanki: 1,075375 %

Integrator sondy lambda 1: 0,890625 %

Napięcie lambda 1 za kat.: 0,117 V

Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,366 V

Pozycja pedału przyspieszenia: Bieg jałowy

Pozycja silnika krokowego: 61 kroków

Stan lambda przed kat.:

Rozruch silnika: Niedozwolony

Centralka silnika: Niezaprogramowany

Kąt wyprzedzenia (obliczony): 10,0

Integrator sondy lambda 2: 1,000000 %

Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 1: 0,717 V

Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 2: 0,615 V

Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 3: 0,586 V

Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 4: 0,590 V

Czas ładowania cewki 1: 2,610 ms

Czas ładowania cewki 2: 3,108 ms

Oczekiwane ciśnienie powietrza: 411 mBar

Nauczone otwarcie na wolnych obrotach: 1,4 %

Otwarcie siln. krok. w pętli zamkniętej: 2,0 %

Pozycja silnika krokowego: 11,5 %

Stosunek powietrze/paliwo:

Napełnienie kanistra: 0,0000 %

Warunek adaptacji powietrze/paliwo:

Adaptacja koła fonicznego: Ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.