mario1979 Napisano 28 Września 2014 Udostępnij Napisano 28 Września 2014 ktoś zgadnie co mu jest? pacjent to punto 1.2 60KM 2000r mojej log z FES.... ECU ISO Code: 0D 07 8F 19 91 2014-09-28 19:56:27 CONNECTED TO: FIAT PUNTO '99 1.2 8V Magneti Marelli IAW 4AF/4EF/59F/5AF EOBD Injection -------------------------------------------------------------- Kod ISO: 0D 07 8F 19 91 Numer rysunku FIAT: 46808846 Numer sprzętu: IAW59FHW003 Wersja sprzętu: 00 Numer oprogr.: 3502ML2 Wersja oprogr.: 0000 Numer homologacji: 59FM3 Data zaprogramowania: 12/12/2000 READING ERROR CODES: 1: U1601 - Transmisja komunikatów CAN No help available Powodem tego błedu jest fakt, że ECU odebrało nieprawidłowy sygnał z czujnika. Błąd obecnie nie jest aktywny ale został zapisany w pamięci. Skasuj błędy i obserwuj czy nie powrócą. Kontrolka na desce została włączona przez ten błąd. CLEARING ERROR CODES... READING ERROR CODES: Brak kodów błędów READ PARAMETERS: Licznik przebiegu: km READ PARAMETERS: Licznik przebiegu: 80009 km READ PARAMETERS: Licznik przebiegu: 80009 km Stan licznika przy ostatnim programowaniu: km READ PARAMETERS: Licznik przebiegu: 80009 km Stan licznika przy ostatnim programowaniu: 0 km Ilość ponownych zapisów: 1 Obciażenie silnika: Kg/h READ PARAMETERS: Licznik przebiegu: 80009 km Stan licznika przy ostatnim programowaniu: 0 km Ilość ponownych zapisów: 1 Obciażenie silnika: 8,000 Kg/h Wyprzedzenie zapłonu: 12,7 ° Ciśnienie atmosferyczne: 1017 mBar Kontrola lambda 1 przed kat.: Ok Wejście automatycznej skrzyni biegów: Usterka Automatyczna skrzynia biegów: P/N Monitorowanie systemu paliwowego: Ok Wypadające zapłony (uszkodz. emisji): NIE Kod uniwersalny: Nieodebrany Rejestracja danych: Przerwany Stan silnika: W ruchu Czas wtrysku: 3,292 ms Predkość pojazdu: 0 km/h Kąt przepustnicy: 0,0 ° Stan pojazdu: Zatrzymany Otwarcie zaworu EVAP: 0,0 % Wypadające zapłony (uszkodz. katalizatora): NIE Sonda lambda 1 przed kat.: READ PARAMETERS: Licznik przebiegu: 80009 km Stan licznika przy ostatnim programowaniu: 0 km Ilość ponownych zapisów: 1 Obciażenie silnika: 7,875 Kg/h Wyprzedzenie zapłonu: 12,2 ° Ciśnienie atmosferyczne: 1017 mBar Kontrola lambda 1 przed kat.: Ok Wejście automatycznej skrzyni biegów: Usterka Automatyczna skrzynia biegów: P/N Monitorowanie systemu paliwowego: Ok Wypadające zapłony (uszkodz. emisji): NIE Kod uniwersalny: Nieodebrany Rejestracja danych: Przerwany Stan silnika: W ruchu Czas wtrysku: 3,366 ms Predkość pojazdu: 0 km/h Kąt przepustnicy: 0,0 ° Stan pojazdu: Zatrzymany Otwarcie zaworu EVAP: 0,0 % Wypadające zapłony (uszkodz. katalizatora): NIE Sonda lambda 1 przed kat.: Pętla zamknięta Temperatura wody: 66 °C Temperatura powietrza: 20 °C Ciśnienie w dolocie: 323 mBar Obroty silnika: 822 obr/min Monitorowanie katalizatora: Ok Stan lambda 1 za kat.: Ograniczenie dolne Napięcie akumulatora: 12,7 V Sonda lambda 1 za kat.: Pętla otwarta Oczekiwane obroty biegu jałowego: 830 obr/min Kąt przepustnicy: 0,0 % Cylinder 1 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Cylinder 2 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Cylinder 3 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Cylinder 4 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Włączony bieg: 0 Wartość adaptacji składu mieszanki: 1,078250 % Integrator sondy lambda 1: 0,893950 % Napięcie lambda 1 za kat.: 0,078 V Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,083 V Pozycja pedału przyspieszenia: Bieg jałowy Pozycja silnika krokowego: 64 kroków Stan lambda przed kat.: Bogata Rozruch silnika: Niedozwolony Centralka silnika: Niezaprogramowany Kąt wyprzedzenia (obliczony): 10,0 Integrator sondy lambda 2: 1,000000 % Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 1: 2,513 V Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 2: 2,469 V Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 3: 0,117 V Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 4: 0,112 V Czas ładowania cewki 1: 2,514 ms Czas ładowania cewki 2: 2,990 ms Oczekiwane ciśnienie powietrza: 405 mBar Nauczone otwarcie na wolnych obrotach: 0,0 % Otwarcie siln. krok. w pętli zamkniętej: 2,9 % Pozycja silnika krokowego: 12,6 % Stosunek powietrze/paliwo: Napełnienie kanistra: 0,0000 % Warunek adaptacji powietrze/paliwo: Adaptacja koła fonicznego: Ok READ PARAMETERS: Licznik przebiegu: 80009 km Stan licznika przy ostatnim programowaniu: 0 km Ilość ponownych zapisów: 1 Obciażenie silnika: 7,625 Kg/h Wyprzedzenie zapłonu: 12,1 ° Ciśnienie atmosferyczne: 1017 mBar Kontrola lambda 1 przed kat.: Ok Wejście automatycznej skrzyni biegów: Usterka Automatyczna skrzynia biegów: P/N Monitorowanie systemu paliwowego: Ok Wypadające zapłony (uszkodz. emisji): NIE Kod uniwersalny: Nieodebrany Rejestracja danych: Przerwany Stan silnika: W ruchu Czas wtrysku: 3,310 ms Predkość pojazdu: 0 km/h Kąt przepustnicy: 0,0 ° Stan pojazdu: Zatrzymany Otwarcie zaworu EVAP: 0,0 % Wypadające zapłony (uszkodz. katalizatora): NIE Sonda lambda 1 przed kat.: Pętla zamknięta Temperatura wody: 69 °C Temperatura powietrza: 20 °C Ciśnienie w dolocie: 323 mBar Obroty silnika: 801 obr/min Monitorowanie katalizatora: Ok Stan lambda 1 za kat.: Ograniczenie dolne Napięcie akumulatora: 12,7 V Sonda lambda 1 za kat.: Pętla otwarta Oczekiwane obroty biegu jałowego: 813 obr/min Kąt przepustnicy: 0,0 % Cylinder 1 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Cylinder 2 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Cylinder 3 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Cylinder 4 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Włączony bieg: 0 Wartość adaptacji składu mieszanki: 1,088800 % Integrator sondy lambda 1: 0,844250 % Napięcie lambda 1 za kat.: 0,063 V Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,781 V Pozycja pedału przyspieszenia: Bieg jałowy Pozycja silnika krokowego: 63 kroków Stan lambda przed kat.: Ubogi Rozruch silnika: Niedozwolony Centralka silnika: Niezaprogramowany Kąt wyprzedzenia (obliczony): 10,0 Integrator sondy lambda 2: 1,000000 % Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 1: 2,513 V Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 2: 2,469 V Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 3: 0,117 V Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 4: 0,112 V Czas ładowania cewki 1: 2,522 ms Czas ładowania cewki 2: 3,032 ms Oczekiwane ciśnienie powietrza: 409 mBar Nauczone otwarcie na wolnych obrotach: 0,0 % Otwarcie siln. krok. w pętli zamkniętej: 2,7 % Pozycja silnika krokowego: 11,5 % Stosunek powietrze/paliwo: Napełnienie kanistra: 0,0000 % Warunek adaptacji powietrze/paliwo: Adaptacja koła fonicznego: Ok READ PARAMETERS: Licznik przebiegu: 80009 km Stan licznika przy ostatnim programowaniu: 0 km Ilość ponownych zapisów: 1 Obciażenie silnika: 7,625 Kg/h Wyprzedzenie zapłonu: 12,1 ° Ciśnienie atmosferyczne: 1017 mBar Kontrola lambda 1 przed kat.: Ok Wejście automatycznej skrzyni biegów: Usterka Automatyczna skrzynia biegów: P/N Monitorowanie systemu paliwowego: Ok Wypadające zapłony (uszkodz. emisji): NIE Kod uniwersalny: Nieodebrany Rejestracja danych: Przerwany Stan silnika: W ruchu Czas wtrysku: 3,310 ms Predkość pojazdu: 0 km/h Kąt przepustnicy: 0,0 ° Stan pojazdu: Zatrzymany Otwarcie zaworu EVAP: 0,0 % Wypadające zapłony (uszkodz. katalizatora): NIE Sonda lambda 1 przed kat.: Pętla zamknięta Temperatura wody: 71 °C Temperatura powietrza: 20 °C Ciśnienie w dolocie: 331 mBar Obroty silnika: 796 obr/min Monitorowanie katalizatora: Ok Stan lambda 1 za kat.: Ograniczenie dolne Napięcie akumulatora: 12,5 V Sonda lambda 1 za kat.: Pętla otwarta Oczekiwane obroty biegu jałowego: 801 obr/min Kąt przepustnicy: 0,0 % Cylinder 1 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Cylinder 2 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Cylinder 3 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Cylinder 4 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Włączony bieg: 0 Wartość adaptacji składu mieszanki: 1,088075 % Integrator sondy lambda 1: 0,865150 % Napięcie lambda 1 za kat.: 0,073 V Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,097 V Pozycja pedału przyspieszenia: Bieg jałowy Pozycja silnika krokowego: 61 kroków Stan lambda przed kat.: Bogata Rozruch silnika: Niedozwolony Centralka silnika: Niezaprogramowany Kąt wyprzedzenia (obliczony): 10,0 Integrator sondy lambda 2: 1,000000 % Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 1: 2,513 V Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 2: 2,469 V Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 3: 0,117 V Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 4: 0,112 V Czas ładowania cewki 1: 2,664 ms Czas ładowania cewki 2: 3,170 ms Oczekiwane ciśnienie powietrza: 403 mBar Nauczone otwarcie na wolnych obrotach: 0,0 % Otwarcie siln. krok. w pętli zamkniętej: 2,7 % Pozycja silnika krokowego: 11,3 % Stosunek powietrze/paliwo: Napełnienie kanistra: 0,0000 % Warunek adaptacji powietrze/paliwo: Adaptacja koła fonicznego: Ok READ PARAMETERS: Licznik przebiegu: 80009 km Stan licznika przy ostatnim programowaniu: 0 km Ilość ponownych zapisów: 1 Obciażenie silnika: 7,625 Kg/h Wyprzedzenie zapłonu: 12,3 ° Ciśnienie atmosferyczne: 1017 mBar Kontrola lambda 1 przed kat.: Ok Wejście automatycznej skrzyni biegów: Usterka Automatyczna skrzynia biegów: P/N Monitorowanie systemu paliwowego: Ok Wypadające zapłony (uszkodz. emisji): NIE Kod uniwersalny: Nieodebrany Rejestracja danych: Przerwany Stan silnika: W ruchu Czas wtrysku: 3,116 ms Predkość pojazdu: 0 km/h Kąt przepustnicy: 0,0 ° Stan pojazdu: Zatrzymany Otwarcie zaworu EVAP: % Wypadające zapłony (uszkodz. katalizatora): NIE Sonda lambda 1 przed kat.: Pętla zamknięta Temperatura wody: 72 °C Temperatura powietrza: 20 °C Ciśnienie w dolocie: 322 mBar Obroty silnika: 798 obr/min Monitorowanie katalizatora: Ok Stan lambda 1 za kat.: Ograniczenie dolne Napięcie akumulatora: V Sonda lambda 1 za kat.: Pętla otwarta Oczekiwane obroty biegu jałowego: 796 obr/min Kąt przepustnicy: 0,0 % Cylinder 1 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Cylinder 2 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Cylinder 3 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Cylinder 4 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Włączony bieg: 0 Wartość adaptacji składu mieszanki: 1,081275 % Integrator sondy lambda 1: 0,863250 % Napięcie lambda 1 za kat.: 0,073 V Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,693 V Pozycja pedału przyspieszenia: Bieg jałowy Pozycja silnika krokowego: 60 kroków Stan lambda przed kat.: Ubogi Rozruch silnika: Niedozwolony Centralka silnika: Niezaprogramowany Kąt wyprzedzenia (obliczony): 10,0 Integrator sondy lambda 2: 1,000000 % Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 1: 2,513 V Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 2: 2,469 V Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 3: 0,117 V Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 4: 0,112 V Czas ładowania cewki 1: 2,544 ms Czas ładowania cewki 2: 3,064 ms Oczekiwane ciśnienie powietrza: 403 mBar Nauczone otwarcie na wolnych obrotach: 0,0 % Otwarcie siln. krok. w pętli zamkniętej: 3,4 % Pozycja silnika krokowego: 10,8 % Stosunek powietrze/paliwo: Napełnienie kanistra: 0,0000 % Warunek adaptacji powietrze/paliwo: Adaptacja koła fonicznego: Ok READ PARAMETERS: Licznik przebiegu: 80009 km Stan licznika przy ostatnim programowaniu: 0 km Ilość ponownych zapisów: 1 Obciażenie silnika: 7,375 Kg/h Wyprzedzenie zapłonu: 12,5 ° Ciśnienie atmosferyczne: 1017 mBar Kontrola lambda 1 przed kat.: Ok Wejście automatycznej skrzyni biegów: Usterka Automatyczna skrzynia biegów: P/N Monitorowanie systemu paliwowego: Ok Wypadające zapłony (uszkodz. emisji): NIE Kod uniwersalny: Nieodebrany Rejestracja danych: Przerwany Stan silnika: W ruchu Czas wtrysku: 3,228 ms Predkość pojazdu: 0 km/h Kąt przepustnicy: 0,0 ° Stan pojazdu: Zatrzymany Otwarcie zaworu EVAP: 0,0 % Wypadające zapłony (uszkodz. katalizatora): NIE Sonda lambda 1 przed kat.: Pętla zamknięta Temperatura wody: 73 °C Temperatura powietrza: 20 °C Ciśnienie w dolocie: 241 mBar Obroty silnika: 2916 obr/min Monitorowanie katalizatora: Ok Stan lambda 1 za kat.: Ograniczenie dolne Napięcie akumulatora: 12,7 V Sonda lambda 1 za kat.: Pętla otwarta Oczekiwane obroty biegu jałowego: 784 obr/min Kąt przepustnicy: 0,0 % Cylinder 1 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Cylinder 2 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Cylinder 3 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Cylinder 4 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Włączony bieg: 0 Wartość adaptacji składu mieszanki: 1,081850 % Integrator sondy lambda 1: 0,919550 % Napięcie lambda 1 za kat.: 0,107 V Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,053 V Pozycja pedału przyspieszenia: Bieg jałowy Pozycja silnika krokowego: 64 kroków Stan lambda przed kat.: Ubogi Rozruch silnika: Niedozwolony Centralka silnika: Niezaprogramowany Kąt wyprzedzenia (obliczony): 10,0 Integrator sondy lambda 2: 1,000000 % Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 1: 2,513 V Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 2: 2,469 V Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 3: 0,117 V Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 4: 0,112 V Czas ładowania cewki 1: 2,542 ms Czas ładowania cewki 2: 3,042 ms Oczekiwane ciśnienie powietrza: 408 mBar Nauczone otwarcie na wolnych obrotach: 0,0 % Otwarcie siln. krok. w pętli zamkniętej: 3,0 % Pozycja silnika krokowego: 10,8 % Stosunek powietrze/paliwo: Napełnienie kanistra: 0,0000 % Warunek adaptacji powietrze/paliwo: Adaptacja koła fonicznego: Ok READ PARAMETERS: Licznik przebiegu: 80009 km Stan licznika przy ostatnim programowaniu: 0 km Ilość ponownych zapisów: 1 Obciażenie silnika: 7,250 Kg/h Wyprzedzenie zapłonu: 12,6 ° Ciśnienie atmosferyczne: 1017 mBar Kontrola lambda 1 przed kat.: Ok Wejście automatycznej skrzyni biegów: Usterka Automatyczna skrzynia biegów: P/N Monitorowanie systemu paliwowego: Ok Wypadające zapłony (uszkodz. emisji): NIE Kod uniwersalny: Nieodebrany Rejestracja danych: Przerwany Stan silnika: W ruchu Czas wtrysku: 3,326 ms Predkość pojazdu: 0 km/h Kąt przepustnicy: ° Stan pojazdu: Zatrzymany Otwarcie zaworu EVAP: 0,0 % Wypadające zapłony (uszkodz. katalizatora): NIE Sonda lambda 1 przed kat.: Pętla zamknięta Temperatura wody: 74 °C Temperatura powietrza: 21 °C Ciśnienie w dolocie: 319 mBar Obroty silnika: 783 obr/min Monitorowanie katalizatora: Ok Stan lambda 1 za kat.: Ograniczenie dolne Napięcie akumulatora: 12,6 V Sonda lambda 1 za kat.: Pętla otwarta Oczekiwane obroty biegu jałowego: 784 obr/min Kąt przepustnicy: 0,0 % Cylinder 1 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Cylinder 2 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Cylinder 3 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Cylinder 4 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Włączony bieg: 0 Wartość adaptacji składu mieszanki: 1,091025 % Integrator sondy lambda 1: 0,843900 % Napięcie lambda 1 za kat.: 0,087 V Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,766 V Pozycja pedału przyspieszenia: Bieg jałowy Pozycja silnika krokowego: 58 kroków Stan lambda przed kat.: Ubogi Rozruch silnika: Niedozwolony Centralka silnika: Niezaprogramowany Kąt wyprzedzenia (obliczony): 10,0 Integrator sondy lambda 2: 1,000000 % Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 1: 2,513 V Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 2: 2,469 V Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 3: 0,117 V Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 4: 0,112 V Czas ładowania cewki 1: 2,552 ms Czas ładowania cewki 2: 3,192 ms Oczekiwane ciśnienie powietrza: 395 mBar Nauczone otwarcie na wolnych obrotach: 0,0 % Otwarcie siln. krok. w pętli zamkniętej: 2,9 % Pozycja silnika krokowego: 10,2 % Stosunek powietrze/paliwo: Napełnienie kanistra: 0,0000 % Warunek adaptacji powietrze/paliwo: Adaptacja koła fonicznego: Ok READ PARAMETERS: Licznik przebiegu: 80009 km Stan licznika przy ostatnim programowaniu: 0 km Ilość ponownych zapisów: 1 Obciażenie silnika: 7,375 Kg/h Wyprzedzenie zapłonu: 12,5 ° Ciśnienie atmosferyczne: 1017 mBar Kontrola lambda 1 przed kat.: Ok Wejście automatycznej skrzyni biegów: Usterka Automatyczna skrzynia biegów: P/N Monitorowanie systemu paliwowego: Ok Wypadające zapłony (uszkodz. emisji): NIE Kod uniwersalny: Nieodebrany Rejestracja danych: Przerwany Stan silnika: W ruchu Czas wtrysku: 3,338 ms Predkość pojazdu: 0 km/h Kąt przepustnicy: 0,1 ° Stan pojazdu: Zatrzymany Otwarcie zaworu EVAP: 0,0 % Wypadające zapłony (uszkodz. katalizatora): NIE Sonda lambda 1 przed kat.: Pętla zamknięta Temperatura wody: 76 °C Temperatura powietrza: 21 °C Ciśnienie w dolocie: 324 mBar Obroty silnika: 768 obr/min Monitorowanie katalizatora: Ok Stan lambda 1 za kat.: Ograniczenie dolne Napięcie akumulatora: 12,5 V Sonda lambda 1 za kat.: Pętla otwarta Oczekiwane obroty biegu jałowego: 773 obr/min Kąt przepustnicy: 0,0 % Cylinder 1 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Cylinder 2 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Cylinder 3 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Cylinder 4 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Włączony bieg: 0 Wartość adaptacji składu mieszanki: 1,089150 % Integrator sondy lambda 1: 0,882200 % Napięcie lambda 1 za kat.: 0,097 V Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,732 V Pozycja pedału przyspieszenia: Bieg jałowy Pozycja silnika krokowego: 58 kroków Stan lambda przed kat.: Ubogi Rozruch silnika: Niedozwolony Centralka silnika: Niezaprogramowany Kąt wyprzedzenia (obliczony): 10,0 Integrator sondy lambda 2: 1,000000 % Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 1: 2,513 V Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 2: V Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 3: 0,117 V Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 4: 0,112 V Czas ładowania cewki 1: 2,546 ms Czas ładowania cewki 2: 3,168 ms Oczekiwane ciśnienie powietrza: 411 mBar Nauczone otwarcie na wolnych obrotach: 0,0 % Otwarcie siln. krok. w pętli zamkniętej: 3,2 % Pozycja silnika krokowego: 9,8 % Stosunek powietrze/paliwo: Napełnienie kanistra: 0,0000 % Warunek adaptacji powietrze/paliwo: Adaptacja koła fonicznego: Ok READ PARAMETERS: Licznik przebiegu: km Stan licznika przy ostatnim programowaniu: 0 km Ilość ponownych zapisów: 1 Obciażenie silnika: 7,125 Kg/h Wyprzedzenie zapłonu: 12,1 ° Ciśnienie atmosferyczne: 1017 mBar Kontrola lambda 1 przed kat.: Wejście automatycznej skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów: P/N Monitorowanie systemu paliwowego: Ok Wypadające zapłony (uszkodz. emisji): NIE Kod uniwersalny: Nieodebrany Rejestracja danych: Przerwany Stan silnika: W ruchu Czas wtrysku: 3,320 ms Predkość pojazdu: 0 km/h Kąt przepustnicy: 0,1 ° Stan pojazdu: Zatrzymany Otwarcie zaworu EVAP: 0,0 % Wypadające zapłony (uszkodz. katalizatora): NIE Sonda lambda 1 przed kat.: Pętla otwarta Temperatura wody: 77 °C Temperatura powietrza: 21 °C Ciśnienie w dolocie: 330 mBar Obroty silnika: 748 obr/min Monitorowanie katalizatora: Ok Stan lambda 1 za kat.: Ograniczenie dolne Napięcie akumulatora: 12,5 V Sonda lambda 1 za kat.: Pętla otwarta Oczekiwane obroty biegu jałowego: 765 obr/min Kąt przepustnicy: 0,0 % Cylinder 1 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Cylinder 2 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Cylinder 3 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Cylinder 4 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 ° Włączony bieg: 0 Wartość adaptacji składu mieszanki: % Integrator sondy lambda 1: 0,877825 % Napięcie lambda 1 za kat.: 0,058 V Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,229 V Pozycja pedału przyspieszenia: Bieg jałowy Pozycja silnika krokowego: 58 kroków Stan lambda przed kat.: Bogata Rozruch silnika: Niedozwolony Centralka silnika: Niezaprogramowany Kąt wyprzedzenia (obliczony): 10,0 Integrator sondy lambda 2: 1,000000 % Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 1: 2,513 V Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 2: 2,469 V Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 3: 0,117 V Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 4: 0,112 V Czas ładowania cewki 1: 2,652 ms Czas ładowania cewki 2: 3,174 ms Oczekiwane ciśnienie powietrza: 398 mBar Nauczone otwarcie na wolnych obrotach: 0,0 % Otwarcie siln. krok. w pętli zamkniętej: 3,3 % Pozycja silnika krokowego: 9,5 % Stosunek powietrze/paliwo: Napełnienie kanistra: 0,0000 % Warunek adaptacji powietrze/paliwo: Adaptacja koła fonicznego: Ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polo Napisano 5 Października 2014 Udostępnij Napisano 5 Października 2014 Przyczyną może być akumulator. Stilony mają z tym problem i generują wtedy różne błędy. Lub przetarta wiązka albo zaśniedziała wtyczka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ogion Napisano 6 Października 2014 Udostępnij Napisano 6 Października 2014 Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 1: 2,513 V Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 2: 2,469 V Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 3: 0,117 V Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 4: 0,112 V Czas ładowania cewki 1: 2,664 ms Czas ładowania cewki 2: 3,170 ms Moze cewka 2 ma dosc (swiece?)? W stilonie u mnie wszystkie chodza w czasie < 1.5ms Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.