marianpaszek Napisano 3 Października 2014 Udostępnij Napisano 3 Października 2014 po zlozeniu wlacznika zawsze wyskakuje do tego samego polozenia . czy do poprawnego działania jest potrzebne podciśnienie czy jest to niezależne . może ktoś ma fote albo rys jak to powinno być zlozone . kolko jest . szukajka mi wywala 1500 poz ale to same pierdolki w ogole nie związane z tematem . przed demontażem było ok . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 3 Października 2014 Udostępnij Napisano 3 Października 2014 jakbyś jeszcze napisał o jakie auto chodzi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fender Napisano 3 Października 2014 Udostępnij Napisano 3 Października 2014 > po zlozeniu wlacznika zawsze wyskakuje do tego samego polozenia . czy do poprawnego działania jest > potrzebne podciśnienie czy jest to niezależne . może ktoś ma fote albo rys jak to powinno być > zlozone . kolko jest . > szukajka mi wywala 1500 poz ale to same pierdolki w ogole nie związane z tematem . przed demontażem > było ok . Opisz dokładnie o co chodzi bo naprawdę ciężko zrozumieć w czym masz problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 3 Października 2014 Udostępnij Napisano 3 Października 2014 > jakbyś jeszcze napisał o jakie auto chodzi... skoro mowa o podcisnieniu to pewnie chodzi o F-ke A odnośnie problemu, być może kółko nie trafiło w tą prowadnicę co powinno bo przycisk działa niezależnie od ciśnienia- jedynie efekt naciśnięcia kółka zależy od cisnienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisb Napisano 3 Października 2014 Udostępnij Napisano 3 Października 2014 > po zlozeniu wlacznika zawsze wyskakuje do tego samego polozenia . czy do poprawnego działania jest > potrzebne podciśnienie TAK Zmieniałeś ostatnio filtr kabiny? Zobacz czy w obudowie filtra nie wyskoczył wężyk odpowiedzialny za podciśnieniowe zamykanie/otwieranie obiegu powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marianpaszek Napisano 3 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 3 Października 2014 nic nie zmieniałem . zdemontowałem konsole i wiedziałem ze tam jest jakies koleczko . niestety nie zauwazylem z której części wypadlo . przed demontażem zawsze mi przycisk nie wracal do poprzedniego polozenia . to nie była duza roznica ale jednak . stad moje wątpliwości odnośnie tego czy do jego działania potrzebne jest podciśnienie .jutro sprawdze w samoch . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maoie Napisano 9 Października 2014 Udostępnij Napisano 9 Października 2014 "... te jakieś kółeczko" małe kółeczko o średnicy ok 5 mm i grubości ok 0.5 mm a z góry i z dołu tego kółeczka wystają małe trzpienie - szpileczki. Element ten pracuje pomiędzy dolną krawędzią klawisza i krawędzią obudowy klawisza. Jest tam wyfrezowany rowek w którym ten element się porusza. To właśnie on odpowiada za blokowanie włącznika w odpowiedniej pozycji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.