Pipper Napisano 9 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2014 Witam! Mamy kogoś, kto ma takie pojazdy? Skrzynia manual lub automat? Wypas pełen potrzebny, czyli keyless go, ksenony, skóra oliwkowa jak dla mnie... Co możecie mi napisać o tych pojazdach, pchać się w takie cusie, czy odpuścić? Diesla nie kcem, bo ma być lpg Jak wygląda spalanie w takich klockach? Avantime nie chcę jeszcze, bo garaz na niego nie gotowy Pozdrawiam, Szymon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterus_123 Napisano 9 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2014 mam niestety 2.2 wiec silnikowo nie pomoge, ale mialem e3 v6 i palilo 20-22 w miescie. co do reszty samochodu to mega wygodny wiecej mozesz poczytac na MK bo opisywalem go tam jakiś tekst Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 9 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Listopada 2014 > mam niestety 2.2 wiec silnikowo nie pomoge, ale mialem e3 v6 i palilo 20-22 w miescie. > co do reszty samochodu to mega wygodny wiecej mozesz poczytac na MK bo opisywalem go tam > jakiś tekst Poczytałem, nie ma źle, ciekawe jak 2,0T benzyna się sprawuje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 9 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2014 > Poczytałem, nie ma źle, ciekawe jak 2,0T benzyna się sprawuje... Mój zaufany mechanik ma takiego Velka. Nie narzeka. To bardzo udany silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterus_123 Napisano 10 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2014 ojciec ma megane iii gt z 2.0t i jeszcze sie nie popsuło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam14 Napisano 10 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2014 > Wypas pełen potrzebny... Też jestem na etapie podobnego zakupu przypnę się do tematu > Diesla nie kcem, bo ma być lpg... Ja nastawiam się na Espace IV i docelowo miał to być 3,5. Doczytałem gdzieś, że tam nie ma hydraulicznej regulacji luzu zaworowego co nie jest zbyt dobre w przypadku lpg. Szeroko polecany jest 2,0T i takim się interesuję. Czy jest w okolicach Łodzi ktoś, kto posiada takiego Espaca? Chętnie porozmawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenenberg Napisano 11 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2014 VelSatis jak wypada w raportach niezawodności choćby z silnikami benzynowymi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 11 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Listopada 2014 > VelSatis jak wypada w raportach niezawodności choćby z silnikami benzynowymi? dość dobrze, jako posiadacz Stilo i Megane 2 z benzynami wypowiem się o awaryjności tych pojazdów - są super, nie zawodzą, choć Megi testuję od 2,5kkm dopiero Jeśli Espace lub VelSatis będą na porównywalnym poziomie awaryjności, to będzie super Ewentualnie w grę wchodzi Laguna 2, ale to troszku płaskie jest... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 11 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Listopada 2014 > Mój zaufany mechanik ma takiego Velka. Nie narzeka. To bardzo udany silnik. jaki przelot rzeczywisty ma? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 11 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Listopada 2014 > ojciec ma megane iii gt z 2.0t i jeszcze sie nie popsuło to był ten sam silnik? bo N/A 2,0 to było coś z Nissana chyba już? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 11 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Listopada 2014 > Też jestem na etapie podobnego zakupu przypnę się do tematu nie ma problemu > Ja nastawiam się na Espace IV i docelowo miał to być 3,5. Doczytałem gdzieś, że tam nie ma > hydraulicznej regulacji luzu zaworowego co nie jest zbyt dobre w przypadku lpg. Szeroko > polecany jest 2,0T i takim się interesuję. Czyli 3,5 odpada u mnie zatem, 2,0T może być fajną opcją > Czy jest w okolicach Łodzi ktoś, kto posiada takiego Espaca? Chętnie porozmawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 11 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2014 > jaki przelot rzeczywisty ma? Nie mam pojęcia. I nie zapytam rano. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
waldis Napisano 15 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2014 JA mam Espace 2003 2.0T od dwóch lat - założyłem LPG Landi Renzo Jetsem generalnie zadowolony - auto z pewną przeszłością było sprowadzone z Francji teraz dochodzi 190tyś - aleju między wymianami nic nie ubywa. Z wydatków: - wymiana przepustnicy (plastikowe były awaryjne niewymienne z metalową - konieczne było przeprogramowanie komputera pod metalową ) -koszt ok 600zł z używaną - nowa przepustnica w ASO prawie 3tyś - tablica wskaźników - czasami migała - naprawa 300zł - koło pasowe - na które trzeba uważać bo awaria moze skończyć się wkręceniem paska akcesorii w rozrząd - koło oryginał 800 (niektórzy polecają zamiennik Sasic za 300) - u mnie obudowa tego koła zaczeła latać i pocięła pasek rozrządu - były to sekundy... na szczęście na postoju. Spalanie LPG w 3mieście - 13,5 LPG/100km - spokojna trasa 10LPG/100km autostrada 12,5LPG@140km/h na tempomacie Demon prędkości to to nie jest - wcześniej jeżdziłem Laguną II 3.0 V6 która była też cichsza przy dużych prędkościach. Automat (to ten sam kóry miałem w Lagunie, Espace mam manual) to japoński Aisin Warner ale nie oznaczas że jest bezproblemowy - typowa dolegliwość to płyta elektrozaworów - koszt z wymianą ok 4tyś, ja w Launie regenerowałem za 1,5tyś Generalnie jest OK - a wydatki jak na 11letnie auto tej klasy póki co akceptowalne, wygodne na trasie niby w Lagunie fotele wydawały się wygodniejsze ale to w Espace mogę przejechać od morza po góry i wysiąść niepołamany. > Witam! > Mamy kogoś, kto ma takie pojazdy? > Skrzynia manual lub automat? > Wypas pełen potrzebny, czyli keyless go, ksenony, skóra oliwkowa jak dla mnie... > Co możecie mi napisać o tych pojazdach, pchać się w takie cusie, czy odpuścić? > Diesla nie kcem, bo ma być lpg > Jak wygląda spalanie w takich klockach? > Avantime nie chcę jeszcze, bo garaz na niego nie gotowy > Pozdrawiam, > Szymon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.