Lipek Napisano 19 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2014 Pacjent focus 1.8 tdci 115 KM z roku 2010 z przebiegiem 180 000 km. Jak już silnik się nagrzeje do temperatury standardowej (lub brakuje w/g wskazań zegarów nie więcej niż 1 mm wychylenia wskazówki) po przejechaniu około 15-18 km to przez 1-2 sekundy silnik przerywa/szarpie. Zazwyczaj robię podróże po 25-30 km i objaw występuje tylko raz, choć nie zawsze. Na temat dłuższego dystansu sie nie wypowiem, gdyż dalej jeszcze Focusem nie jechałem. Czy ktoś ma jakikolwiek pomysł co to może być? Komputer nie rejestruje błędów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 20 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2014 Ale szarpie przy przyspieszaniu? Opisz trochę dokładniej ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lipek Napisano 20 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 20 Listopada 2014 > Ale szarpie przy przyspieszaniu? > Opisz trochę dokładniej ... przy przyspieszaniu lub jeździe ze stałą prędkością. Objaw jest taki jakby przez tę sekundę/dwie nie dostawał paliwa lub przepustnica by dawała przerywany sygnał do jazdy/przyspieszania. Wtryski sprawdzałem i są OK. Komputer żadnych błędów nie rejestruje, check też się nie zapala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 20 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2014 > przy przyspieszaniu lub jeździe ze stałą prędkością. No to tak Jeżeli szarpnięcia masz przy ok. 2 k rpm to pocieszę Cie, też tak mam, jak jestem powiedzmy na 5 biegu i zaczynam odpuszczać gaz a obrotomierz znajduje się właśnie w tym położeniu to potrafi szarpnąć czasem, podobnie przy przyspieszaniu takim delikatnym na np. 2 biegu. Tak jakby wtrysk się przycinał, słychać też czasem psyk lekki, ale to już raczej od sprężarki. Ale te szarpnięcia nie trwają dłużej jak pół sekundy. Ale jest też inne wyjście, rozjechana mapa silnika. Ja miałem szarpanie jak podpięty był box V-Techu. Za cholere nie chciało się to wystroić i musiałem to wypiąć go czasem dostawał taką dawkę paliwa, że na hamowni to pewnie by nagle 200 KM pokazał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lipek Napisano 20 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 20 Listopada 2014 > No to tak > Jeżeli szarpnięcia masz przy ok. 2 k rpm to pocieszę Cie, też tak mam, jak jestem powiedzmy na 5 > biegu i zaczynam odpuszczać gaz a obrotomierz znajduje się właśnie w tym położeniu to potrafi > szarpnąć czasem, podobnie przy przyspieszaniu takim delikatnym na np. 2 biegu. > Tak jakby wtrysk się przycinał, słychać też czasem psyk lekki, ale to już raczej od sprężarki. Ale > te szarpnięcia nie trwają dłużej jak pół sekundy. w okolicach 2k rpm. zgadza się. u mnie najczęściej zdarza się to na 4-5 biegu. Jak często Ci się to zdarza? > Ale jest też inne wyjście, rozjechana mapa silnika. Ja miałem szarpanie jak podpięty był box > V-Techu. Za cholere nie chciało się to wystroić i musiałem to wypiąć go czasem dostawał taką > dawkę paliwa, że na hamowni to pewnie by nagle 200 KM pokazał rozjechana mapa silnika? Mój na 99% nie był chipowany, więc pytanie czy Ford niedrogo sprawdzi/wgra nową mapę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 21 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 > w okolicach 2k rpm. zgadza się. u mnie najczęściej zdarza się to na 4-5 biegu. > Jak często Ci się to zdarza? > rozjechana mapa silnika? Mój na 99% nie był chipowany, więc pytanie czy Ford niedrogo > sprawdzi/wgra nową mapę? Zdarza się to częściej jak jeżdżę po mieście, w trasie jak go pogonię to trochę mnie, ale wrażenie może być czysto subiektywne A robi się tak prawie, że od nowości, podejrzewam że TTTM W fordzie nie wiem za ile wgrywają mapy, prędzej pojedz do tunera i zrób remap Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomy Napisano 21 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 Ja to chyba nie przyzwyczaję się do szarpnięcia/czkawki na 1-ce, zdarzy mi się ruszać jak początkującemu z L-ką na dachu Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vtorek Napisano 21 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 Przerabiałem podobny temat. Szarpanie w przedziale obrotów mniej więcej 1800-2200 po rozgrzaniu silnika. Pomogło wgranie nowego oprogramowania w komputer silnika. Jak chcesz to mogę pogrzebać w papierach bo magik, który mi t robił zostawił mi numer wersji oprogramowania. Powinienem jeszcze to gdzieś mieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 22 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2014 > Ja to chyba nie przyzwyczaję się do szarpnięcia/czkawki na 1-ce, zdarzy mi się ruszać jak > początkującemu z L-ką na dachu > Pozdr TTTM, gaz jest mocno zero-jedynkowy W innych autach potrafię płynnie jechać w korku, w focusie to sztuka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lipek Napisano 23 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Listopada 2014 > Przerabiałem podobny temat. Poproszę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vtorek Napisano 23 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2014 > Poproszę. Znalazłem w swoich papierach taką informację: program IDS-81.05, 7M51-12A650-BNA, plik: 7M51BNA Cokolwiek to wszystki oznacza... niestety nie jestem biegły w tym temacie. Ten magik coś tam pogrzebał i tylko na wszelki wypadek zostawił mi te informacje, a ja nie wnikałem bo po jego zabiegach się poprawiło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.