wrzaskun Napisano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2014 Hej, Wymieniłem sobie linkę sprzęgła bo ciągle musiałem ją podkręcać lekko gdyż biegów nie szło włożyć ale po krótkim czasie okazało się że sej przestaje wysprzęglać biegów i najprawdopodobniej to był objaw kończącego się sprzęgła a nie 15 letniej linki która wychodziła już lekko z pancerza. Teraz mam pytanie czy do wymiany sprzęgła, trzeba mieć jakieś specjalne narzędzia? np: centrujące czy blokujące obrót koła zamachowego? chcę to zrobić sam w garażu z kanałem. dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ir3n3usz Napisano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2014 Specjalne narzędzia nie są potrzebne. Tarczę można wycentrować na oko i nie będzie problemu. Wiele razy wyciągałem skrzynię bez kanału, nie ma problemu. Dasz radę. Samemu ciężko jest włożyć skrzynię, bo jednak trochę waży. Pomocnik jest raczej niezbędny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wrzaskun Napisano 21 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2014 O super że masz takie doświadczenie, to od razu zapytam o to co trzeba odpiąć: z tego co kojarzę to: -linki zmiany biegów i linkę sprzęgła -linka prędkościomierza -rozrusznik -2 poduszki -zlać olej -wykręcić półoś z od strony koła -czujnik cofania coś jeszcze? chyba że coś pomyliłem, zastanawiam się jeszcze czy śruby od amortyzatora te dolne trzeba wyjąć bo są tak zapieczone że nie idzie ich wybić nawet mimo zdjętej nakrętki. > Specjalne narzędzia nie są potrzebne. Tarczę można wycentrować na oko i nie będzie problemu. Wiele > razy wyciągałem skrzynię bez kanału, nie ma problemu. Dasz radę. Samemu ciężko jest włożyć > skrzynię, bo jednak trochę waży. Pomocnik jest raczej niezbędny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tasiemiec Napisano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2014 > O super że masz takie doświadczenie, to od razu zapytam o to co trzeba odpiąć: z tego co kojarzę > to: > -linki zmiany biegów i linkę sprzęgła > -linka prędkościomierza > -rozrusznik > -2 poduszki > -zlać olej > -wykręcić półoś z od strony koła > -czujnik cofania > coś jeszcze? chyba że coś pomyliłem, zastanawiam się jeszcze czy śruby od amortyzatora te dolne > trzeba wyjąć bo są tak zapieczone że nie idzie ich wybić nawet mimo zdjętej nakrętki. > > skrzynię, bo jednak trochę waży. Pomocnik jest raczej niezbędny. Jeśli są suche półosie nie trzeba spuszczać oleju ze skrzyni... ze swojego doświadczenia - w zależności od tego ile chcesz na to poświęcić czasu i jak wymiarowo duży masz garaż i czy masz klimatyzację - jeśli nie to np mi lepiej było mi zdjać przedni zderzak i wtedy praktycznie nie musiałem wcale podnosić auta do góry - odkręciłem skrzynię i wyjąłem do przodu samochodu podstawiając ją tylko na podnośniku "żabie", ale to tylko sugestia - każdy ma inny pomysł... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.