12345 Napisano 14 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2015 witam pewnie nie ameryka - w zeszłą sobotę przejechałem sie do rzeszowa. wszystko OK. Przebrnąłem przez korki - postawiłme na parkingu. wsiadam po pół godzinie - i aczuna mi piszczeć przy jezdzie. Ale pewnie na CB wrzask . zaparkowałem na 2 . i wieczorkiem wróciłme do domu. Po 2 dniach znowu piszczy - i juz mi cieplo - znów kasa na naprawe. Czy turbina może raz piszczec raz nie? I ile mam czasu aż padnie? I jakie będa oznaki ostatecznego krachu? Nieźle mnie aso zrobiło - można podejrzewać. w 5 roku wymienili ( teraz podejrzewam że kupili na allegro za 400 zł heheh ) . Przejechała 8 tyś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 14 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2015 > witam > pewnie nie ameryka - > w zeszłą sobotę przejechałem sie do rzeszowa. wszystko OK. > Przebrnąłem przez korki - postawiłme na parkingu. wsiadam po pół godzinie - i aczuna mi piszczeć > przy jezdzie. > Ale pewnie na CB wrzask . zaparkowałem na 2 . i wieczorkiem wróciłme do domu. > Po 2 dniach znowu piszczy - i juz mi cieplo - znów kasa na naprawe. > Czy turbina może raz piszczec raz nie? > I ile mam czasu aż padnie? > I jakie będa oznaki ostatecznego krachu? > Nieźle mnie aso zrobiło - można podejrzewać. > w 5 roku wymienili ( teraz podejrzewam że kupili na allegro za 400 zł heheh ) . > Przejechała 8 tyś. turbina raczej gwizda niz piszczy, nagraj filmik, latwiej bedzie ocenic czy to turbina. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
12345 Napisano 14 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 14 Lutego 2015 > turbina raczej gwizda niz piszczy, nagraj filmik, latwiej bedzie ocenic czy to turbina. o turbinie myśle - bo piska od 2 tyś i przy puszczeniu gazu cichnie. Czyli reaguje na gaz. PS czy na postoju ( na jałowym ) turbina tez sie powinna rozkręcać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 14 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2015 > o turbinie myśle - bo piska od 2 tyś i przy puszczeniu gazu cichnie. > Czyli reaguje na gaz. > PS czy na postoju ( na jałowym ) turbina tez sie powinna rozkręcać? jak gazujesz to tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
12345 Napisano 14 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 14 Lutego 2015 > jak gazujesz to tak. Słychac tylko jak jadę. i włącza się od ok 2 tyś . Na postoju nie słychać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tom111 Napisano 14 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2015 > Słychac tylko jak jadę. i włącza się od ok 2 tyś . > Na postoju nie słychać. Stawiam na jakąś nieszczelnośc. Sprawdź rurki od turbiny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
12345 Napisano 14 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 14 Lutego 2015 > Stawiam na jakąś nieszczelnośc. Sprawdź rurki od turbiny. też się zastanawiałem. Jutro spróbuje wejść pod maskę. pierwszy raz w sumie samochód był nagrzany. Ale następne to albo deszcz albo mokry poranek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ziolo Napisano 14 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2015 Stary trik mechaników: zapalić papierosa , nadmuchać dymem pod maską, zgasić światło i zapalić latarkę . Każdą nieszczelność znajdziesz w parę sekund. Proszę bardzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
12345 Napisano 22 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 22 Lutego 2015 > Stawiam na jakąś nieszczelnośc. Sprawdź rurki od turbiny. Dziś dopiero doszedłem do czasu. Ale też świstu nie było od czasu maila. Idę na łatwiznę. Czy możecie mi podpowiedzieć gdzie są np złącza rur? Tzn gdzie patrzeć pod maskę. Jest tam taki gruby zagięty wąż, To sprawdzę , Czy coś jeszcze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
12345 Napisano 18 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 18 Marca 2015 rozwiazanie: na szczęście nie turbina - ale ciężko było wpaść. pytanie - po są 4 śrubu w EGRrze? odp - aby pracownik ASO mógł 3 gwinty ukręcić. dedukcja: historia napraw: szarpania podczas przyspieszania -> wymiana w aso 2 x egr, 1 x przepustnica. ( na gwarancji) odpowiedź jest; nieszczelnośc pomiędzy EGRem a korpusem. podczas zwiększenia ciśnienia - przedmuch - pisk. EGr na postoju jest (?) otwarty - dlatego nie ma przedmuchu - pisku. Nie wiem czy dokładnie opisuje działanie EGRu ale na dziś niestety tylko uszczelnienie klejem, w późniejszym czasie - nowe tuleje na nowe śruby. Pisku nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.