Skocz do zawartości

proste - głośny świst, pisk pod maską - turbinka


12345

Rekomendowane odpowiedzi

witam

pewnie nie ameryka -

w zeszłą sobotę przejechałem sie do rzeszowa. wszystko OK.

Przebrnąłem przez korki - postawiłme na parkingu. wsiadam po pół godzinie - i aczuna mi piszczeć przy jezdzie.

Ale pewnie na CB wrzask . zaparkowałem na 2 . i wieczorkiem wróciłme do domu.

Po 2 dniach znowu piszczy - i juz mi cieplo - znów kasa na naprawe.

Czy turbina może raz piszczec raz nie?

I ile mam czasu aż padnie?

I jakie będa oznaki ostatecznego krachu?

Nieźle mnie aso zrobiło - można podejrzewać.

w 5 roku wymienili ( teraz podejrzewam że kupili na allegro za 400 zł heheh ) .

Przejechała 8 tyś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witam

> pewnie nie ameryka -

> w zeszłą sobotę przejechałem sie do rzeszowa. wszystko OK.

> Przebrnąłem przez korki - postawiłme na parkingu. wsiadam po pół godzinie - i aczuna mi piszczeć

> przy jezdzie.

> Ale pewnie na CB wrzask . zaparkowałem na 2 . i wieczorkiem wróciłme do domu.

> Po 2 dniach znowu piszczy - i juz mi cieplo - znów kasa na naprawe.

> Czy turbina może raz piszczec raz nie?

> I ile mam czasu aż padnie?

> I jakie będa oznaki ostatecznego krachu?

> Nieźle mnie aso zrobiło - można podejrzewać.

> w 5 roku wymienili ( teraz podejrzewam że kupili na allegro za 400 zł heheh ) .

> Przejechała 8 tyś.

turbina raczej gwizda niz piszczy, nagraj filmik, latwiej bedzie ocenic czy to turbina.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> turbina raczej gwizda niz piszczy, nagraj filmik, latwiej bedzie ocenic czy to turbina.

o turbinie myśle - bo piska od 2 tyś i przy puszczeniu gazu cichnie.

Czyli reaguje na gaz.

PS czy na postoju ( na jałowym ) turbina tez sie powinna rozkręcać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> o turbinie myśle - bo piska od 2 tyś i przy puszczeniu gazu cichnie.

> Czyli reaguje na gaz.

> PS czy na postoju ( na jałowym ) turbina tez sie powinna rozkręcać?

jak gazujesz to tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Stawiam na jakąś nieszczelnośc. Sprawdź rurki od turbiny.

Dziś dopiero doszedłem do czasu. Ale też świstu nie było od czasu maila.

Idę na łatwiznę.

Czy możecie mi podpowiedzieć gdzie są np złącza rur?

Tzn gdzie patrzeć pod maskę.

Jest tam taki gruby zagięty wąż, To sprawdzę , Czy coś jeszcze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

rozwiazanie:

na szczęście nie turbina - ale ciężko było wpaść.

pytanie -

po są 4 śrubu w EGRrze?

odp - aby pracownik ASO mógł 3 gwinty ukręcić.

dedukcja:

historia napraw:

szarpania podczas przyspieszania -> wymiana w aso 2 x egr, 1 x przepustnica. ( na gwarancji)

odpowiedź jest;

nieszczelnośc pomiędzy EGRem a korpusem.

podczas zwiększenia ciśnienia - przedmuch - pisk.

EGr na postoju jest (?) otwarty - dlatego nie ma przedmuchu - pisku.

Nie wiem czy dokładnie opisuje działanie EGRu

ale na dziś niestety tylko uszczelnienie klejem, w późniejszym czasie - nowe tuleje na nowe śruby.

Pisku nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.