jarczykbartek Napisano 15 Marca 2015 Udostępnij Napisano 15 Marca 2015 napięcie ładowania na wolnych obrotach 13,85 V. mało, czy wystarczy? pobór prądu na postoju 0,021 A, z załączonym alarmem 0,038 A. mało, dużo? Przy powyższych ma prawo rozładować akumulator? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ziolo Napisano 16 Marca 2015 Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 > napięcie ładowania na wolnych obrotach 13,85 V. mało, czy wystarczy? Dolna granica ale się łapie (13,8-14,4) > pobór prądu na postoju 0,021 A, z załączonym alarmem 0,038 A. mało, dużo? Dopóki jest to 2 miejsce po przecinku jest ok > Przy powyższych ma prawo rozładować akumulator? Oczywiście, po ok 1800 godzinach do zera (dla aku 72ah) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarczykbartek Napisano 16 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 > Dolna granica ale się łapie (13,8-14,4) Sprawdzę jeszcze przy włączonych światłach, klimie, radiu i szybie, a pozniej trzeba sprawdzić alternator > Dopóki jest to 2 miejsce po przecinku jest ok > Oczywiście, po ok 1800 godzinach do zera (dla aku 72ah) raczej mam na myśli 24h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarczykbartek Napisano 19 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 19 Marca 2015 na postoju 14,4V przy załączonych światłach, nawiew max, ogrzewanie szyb, radio, klima 14,0V. Jest dobrze. Poprzedni pomiar widocznie na niedoładowanym akumulatorze. Nie zmienia to faktu, że croma znowu stanęła z powodu braku prądu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maka131 Napisano 20 Marca 2015 Udostępnij Napisano 20 Marca 2015 jak dla mnie alternator do wymiany. sprawdź jaki masz napięcie po odpaleniu silnika oraz jakie jest po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów.. ewentualnie podjedz do dobrego mechanika lub dobrego sklepu z akumulatorami i zmierzą prąd ładowania, po podłączeniu auta do odpowiedniej maszyny. u mnie prawdę pokazała taka maszynka. alternator został oddany do regeneracji i teraz brak problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 20 Marca 2015 Udostępnij Napisano 20 Marca 2015 > na postoju 14,4V > przy załączonych światłach, nawiew max, ogrzewanie szyb, radio, klima 14,0V. Jest dobrze. Poprzedni > pomiar widocznie na niedoładowanym akumulatorze. > Nie zmienia to faktu, że croma znowu stanęła z powodu braku prądu. a moze aku death? W lanowozie naladowany aku mial pod obciazeniem 9V Naladowany po dobie ledwo krecil, ladowanie altka +14V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarczykbartek Napisano 20 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 20 Marca 2015 > jak dla mnie alternator do wymiany. > sprawdź jaki masz napięcie po odpaleniu silnika oraz jakie jest po przejechaniu kilkudziesięciu > kilometrów.. > ewentualnie podjedz do dobrego mechanika lub dobrego sklepu z akumulatorami i zmierzą prąd > ładowania, po podłączeniu auta do odpowiedniej maszyny. u mnie prawdę pokazała taka maszynka. > alternator został oddany do regeneracji i teraz brak problemów. co twoim zdaniem wskazuje na alternator?? Ładowanie powinno się zawierać pomiędzy 13,8 a 14,4V. Skoro przy pełnym poborze prądu mam 14v to alternator OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarczykbartek Napisano 20 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 20 Marca 2015 > a moze aku death? > W lanowozie naladowany aku mial pod obciazeniem 9V > Naladowany po dobie ledwo krecil, ladowanie altka +14V chyba tak, tego starego dziada nawet nie da się naładować. Jutro jadę po nowy. Wybór padł na varta silver 77Ah Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.