Skocz do zawartości

ładowanie i pobór prądu


Rekomendowane odpowiedzi

> napięcie ładowania na wolnych obrotach 13,85 V. mało, czy wystarczy?

Dolna granica ale się łapie (13,8-14,4)

> pobór prądu na postoju 0,021 A, z załączonym alarmem 0,038 A. mało, dużo?

Dopóki jest to 2 miejsce po przecinku jest ok ok.gif

> Przy powyższych ma prawo rozładować akumulator?

Oczywiście, po ok 1800 godzinach do zera (dla aku 72ah) zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dolna granica ale się łapie (13,8-14,4)

Sprawdzę jeszcze przy włączonych światłach, klimie, radiu i szybie, a pozniej trzeba sprawdzić alternator

> Dopóki jest to 2 miejsce po przecinku jest ok

> Oczywiście, po ok 1800 godzinach do zera (dla aku 72ah)

raczej mam na myśli 24h

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak dla mnie alternator do wymiany.

sprawdź jaki masz napięcie po odpaleniu silnika oraz jakie jest po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów..

ewentualnie podjedz do dobrego mechanika lub dobrego sklepu z akumulatorami i zmierzą prąd ładowania, po podłączeniu auta do odpowiedniej maszyny. u mnie prawdę pokazała taka maszynka. alternator został oddany do regeneracji i teraz brak problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> na postoju 14,4V

> przy załączonych światłach, nawiew max, ogrzewanie szyb, radio, klima 14,0V. Jest dobrze. Poprzedni

> pomiar widocznie na niedoładowanym akumulatorze.

> Nie zmienia to faktu, że croma znowu stanęła z powodu braku prądu.

a moze aku death?

W lanowozie naladowany aku mial pod obciazeniem 9V

Naladowany po dobie ledwo krecil, ladowanie altka +14V

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak dla mnie alternator do wymiany.

> sprawdź jaki masz napięcie po odpaleniu silnika oraz jakie jest po przejechaniu kilkudziesięciu

> kilometrów..

> ewentualnie podjedz do dobrego mechanika lub dobrego sklepu z akumulatorami i zmierzą prąd

> ładowania, po podłączeniu auta do odpowiedniej maszyny. u mnie prawdę pokazała taka maszynka.

> alternator został oddany do regeneracji i teraz brak problemów.

co twoim zdaniem wskazuje na alternator?? Ładowanie powinno się zawierać pomiędzy 13,8 a 14,4V. Skoro przy pełnym poborze prądu mam 14v to alternator OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.