Astyn Napisano 16 Marca 2015 Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 Witam Borykam sie z problemem nierownej pracy na wolnych. Wymieniłem: -Świece -Kable -Pomierzyłem cewki - OK -Czujnik położenia wału ma 2 miesiace a nie widzialem na nim żadnych uszkodzeń. -Rozrząd - OK Przedód od serwa nie był do końca szczelny ale zaślepienie go nic nie zminiło. Sprawdziłem dziś luzy zaworowe: -ssący - 0,35 -wydechowy -0,40 Na wszystkich wynik taki sam. Wyczyscilem dziś przepustnice na odpalonym aucie specjalnym preparatem. Krokowiec wyczyszczony i czunik temp powietrza też. Po podłaczonie do kompa zero błędów jedyne co mnie nie pokoji to wysokie podcisnienie w kolektorze bo 440 mBar ?? Po ściągnieciu dolotu zatkałem szczelnie wlot do krokowca i auto spadło na około 500 obrotow ale nie zgasło dopiero po zatkaniu przepustnicy zgasł. Jest to normalny objaw? Bo na wolnych powietrze łapie przez krokowca wiec powinien chyba zgasnąć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawidp1984 Napisano 16 Marca 2015 Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 Czy to jest coś ten deseń? Bo ja z tym borykam się już od roku i nic nie pomaga :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astyn Napisano 17 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 17 Marca 2015 > Czy to jest coś ten deseń? > > Bo ja z tym borykam się już od roku i nic nie pomaga :/ No akurat tak nie.... poporostu idzie rowno z takimi malymi przerwami ktore sa srednio co kilka sekund. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.