krzysq11998866 Napisano 20 Marca 2015 Udostępnij Napisano 20 Marca 2015 ... ale co je powoduje? Bo tak, z jednej strony diesel z CR i dwumasą, a także posiadający elastyczny łącznik w wydechu (plecionkę). Z drugiej strony silnik i skrzynia połączone są z nadwoziem przecież poduszkami. Każda z tych rzeczy może dać podobne objawy, i na tym należałoby zakończyć poszukiwanie przyczyn w internecie, ale jest jedna ciekawostka. Na wolnych obrotach nic nie drży, nie stuka, natomiast po podniesieniu tych obrotów do 1020-1050 po chwili pojawia się efekt jakby pracy na trzech cylindrach jeśli chodzi o odczucia siedzącego na fotelu - auto wyraźnie dostaje drgań które odczuwalne są najbardziej siedząc w fotelu. Coś jakby silnik kołysał się, ale on przecież tkwi nieruchomo. Zjawisko to w ogóle nie chce wystąpić, gdy stanę na pochyłości przodem auta w górę, najsilniejsze jest gdy stanę odwrotnie - przodem w dół. Na płaskim wystąpi albo i nie. Drogą eliminacji wykluczyłem więc dwumasę i układ wtryskowy, bo im obojętne jest przecież w jakiej pozycji znajduje się auto. No i przebieg auta to zaledwie 208kkm, ale tu akurat oryginalny. To jak, zrzucać skrzynię czy nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 20 Marca 2015 Udostępnij Napisano 20 Marca 2015 jaki motor i jak wyglada rozmieszczenie poduszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar_ Napisano 20 Marca 2015 Udostępnij Napisano 20 Marca 2015 > ... ale co je powoduje? > Bo tak, z jednej strony diesel z CR i dwumasą, a także posiadający elastyczny łącznik w wydechu > (plecionkę). Z drugiej strony silnik i skrzynia połączone są z nadwoziem przecież poduszkami. > Każda z tych rzeczy może dać podobne objawy, i na tym należałoby zakończyć poszukiwanie > przyczyn w internecie, ale jest jedna ciekawostka. > Na wolnych obrotach nic nie drży, nie stuka, natomiast po podniesieniu tych obrotów do 1020-1050 po > chwili pojawia się efekt jakby pracy na trzech cylindrach jeśli chodzi o odczucia siedzącego > na fotelu - auto wyraźnie dostaje drgań które odczuwalne są najbardziej siedząc w fotelu. Coś > jakby silnik kołysał się, ale on przecież tkwi nieruchomo. > Zjawisko to w ogóle nie chce wystąpić, gdy stanę na pochyłości przodem auta w górę, najsilniejsze > jest gdy stanę odwrotnie - przodem w dół. Na płaskim wystąpi albo i nie. Drogą eliminacji > wykluczyłem więc dwumasę i układ wtryskowy, bo im obojętne jest przecież w jakiej pozycji > znajduje się auto. > No i przebieg auta to zaledwie 208kkm, ale tu akurat oryginalny. To jak, zrzucać skrzynię czy nie Stawiam na poduszkę skrzyni . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 20 Marca 2015 Udostępnij Napisano 20 Marca 2015 ja raczej na druga strone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar_ Napisano 20 Marca 2015 Udostępnij Napisano 20 Marca 2015 > ja raczej na druga strone Wróóóóć oczywiście masz rację Odwrotnie przeczytałem kiedy objawy się wzmagają a kiedy zanikają. p.s. Czasem tam nie ma olejowej poduszki silnika ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 20 Marca 2015 Udostępnij Napisano 20 Marca 2015 rozbnie bywa Ale dalej nie wiemy o jakim aucie piszemy, a to moze wiele pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysq11998866 Napisano 20 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 20 Marca 2015 > jaki motor i jak wyglada rozmieszczenie poduszek 1.9 dci, ustawiony poprzecznie. Mi wychodzi na olejową poduszkę prawą z przodu, tu akurat jest ładne dojście. Chyba, że lewa jednak No nic, jutro będzie zabawa No i dzięki za potwierdzenie, że nie tylko mi wydaje się że to poduszka PS. Laguna II 2002, ale to aż strach pisać bo się zacznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 20 Marca 2015 Udostępnij Napisano 20 Marca 2015 najpierw sprawdz w prawej gornej poduszce tuleje, tej co jest nad ta olejowa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysq11998866 Napisano 20 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 20 Marca 2015 > najpierw sprawdz w prawej gornej poduszce tuleje, tej co jest nad ta olejowa... Wiem, zmieniałem już dwa razy tylko poza tymi z allegro po 20 zł nie idzie nic dostać, więc tym razem chyba pójdzie już cała łapa Hutchinsona. O ile to to oczywiście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darczi Napisano 20 Marca 2015 Udostępnij Napisano 20 Marca 2015 mi wali po nadwoziu na wolnych obrotach, mam urwany wieszak środkowego tłumika, ale skoro piszesz że na wolnych jest wszystko ok to sprawdziłbym poduszki silnika, a gałka zmiany biegów też drga? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysq11998866 Napisano 20 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 20 Marca 2015 Lewarek biegów jak zamurowany, to nie od skrzyni na pewno. Zresztą, ja przewrażliwiony jestem, ktoś inny by nie zauważył w ogóle problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.