cesarz Napisano 27 Marca 2015 Udostępnij Napisano 27 Marca 2015 Hello. Tata zastanawia się nad takim autem - pytanie jak się spisuje ten automat? To jest jakiś nowszy czy to samo co w xantii? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald0 Napisano 27 Marca 2015 Udostępnij Napisano 27 Marca 2015 > Hello. > Tata zastanawia się nad takim autem - pytanie jak się spisuje ten automat? To jest jakiś nowszy czy > to samo co w xantii? ZTCW Jest tam AM6 6-biegowy, inny nawet niż w C5 MKI gdzie był AL4 Znów ZTC cztałem - bo nie miałem - AM6 ma dobre opinie, lepsze niż AL4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
walczy Napisano 27 Marca 2015 Udostępnij Napisano 27 Marca 2015 jaki silnik bo kombinacji jest wiele ! występowały: ZF 4HP20 AL4 Aisin AM6 np. AL4 łączony z silnikiem 2.0 benzynowym występował we wszystkich generacjach: mk1, mk2, i a aktualnej mk3 nawet ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 27 Marca 2015 Udostępnij Napisano 27 Marca 2015 a moze tak tytul uwaznie przeczytasz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
walczy Napisano 27 Marca 2015 Udostępnij Napisano 27 Marca 2015 > a moze tak tytul uwaznie przeczytasz ? aaaaaa, roztargnienie OK, w pierwszych rocznikach Mk2 z silnikiem 3.0 V6 był 4-biegowy ZF 4HP20, w późniejszych latach był Aisin AM6, kaźdy z nich ma swoje zalety i wady: 4HP20 AM6 w obu przypadkach spodziewał bym się wydatków po przekroczeniu 180-220k. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 27 Marca 2015 Udostępnij Napisano 27 Marca 2015 > aaaaaa, roztargnienie > OK, w pierwszych rocznikach Mk2 z silnikiem 3.0 V6 był 4-biegowy ZF 4HP20, w późniejszych latach > był Aisin AM6, kaźdy z nich ma swoje zalety i wady: > 4HP20 > AM6 > w obu przypadkach spodziewał bym się wydatków po przekroczeniu 180-220k. Jak ktoś słucha producenta samochodu i nie wymienia oleju to pewnie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
walczy Napisano 28 Marca 2015 Udostępnij Napisano 28 Marca 2015 > Jak ktoś słucha producenta samochodu i nie wymienia oleju to pewnie tak jako wieloletni forumowicz Klubu Cytrynki wiesz zapewne że wymiana oleju zmniejsza ryzyko wystąpienia problemów, ale go nie eliminuje, bowiem te skrzynie mają swoje słabe punkty zresztą nie są wyjątkiem, dotyczy to większości automatów produkowanych w ciągu ostatnich 15 lat wymianę oleju w automacie bezwzględnie popieram Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 28 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 28 Marca 2015 Panowie a ktoś ma taką C5II? Jak ogólnie spisuje Silniki benzynowe wiem że raczej bezproblemowe ale bardziej chodzi czy nie zepsuli zawieszenie względem Xantii/C5I ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
walczy Napisano 29 Marca 2015 Udostępnij Napisano 29 Marca 2015 > Panowie a ktoś ma taką C5II? Jak ogólnie spisuje Silniki benzynowe wiem że raczej bezproblemowe > ale bardziej chodzi czy nie zepsuli zawieszenie względem Xantii/C5I ? Zawieszenie w C5I i C5II (czyli wersja 2004-2008, trzeba to uściślić, bo faktycznie to C5I FL) jest dokładnie takie samo, nie ma żadnej różnicy. Z perspektywy mojego C5I użytkowanego między 3 a 10 rokiem jego życia i przebiegiem 55-220kkm, mogę powiedzieć że wszystkie najważniejsze elementy zawieszenia jak pompa, kolumny, gruchy a także drobnica jak np. korektory wysokości były ciągle fabryczne. Słabymi punktami były przewody. Wymieniłem 2 elastyczne bo się pociły oraz 1 sztywny metalowy który pękł z powodu korozji, wyciekł LDS i auto zjechało na ziemię, auto miało 10 lat wtedy. Koszty przewodów nowych (wg w/w kolejności) w ASO 600+1100+350 czyli koszt d.py nie urywa rozłożony na tyle lat jazdy, ale laweta+serwis+zanieczyszczenie kostki brukowej LDS-em Poza tym autko super choć ma kilka słabych punktów ale mało dokuczliwych IMO, bardzo dobrze je wspominam, genialny transatlantyk do jazdy w dalekie podróże (jak był młody) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.