muchamed Napisano 30 Marca 2015 Udostępnij Napisano 30 Marca 2015 Witajcie, sytuacja wygląda nastepująco: - mam namierzony egzemplarz takiego BMW, - auto jest na sprzedaż, - od nowości w jednym rękach, garazowane, serwisowane, - 4 lata temu miało robione progi, - 330 tysięcy przebiegu realnego; - około 3 lat temu (35tkm temu) miało wymienione sprzęgło z kołem dwumasowym, - na aucie nie ma oznak korozji, - z wyposażenia - ABS, wspomaganie, elektryka szyb z przodu, elektryka lusterek (+ogrzewane), oryginalne radio, - wg zapewnień właściciela auto nie bierze oleju od wymiany do wymiany (dystans 10tkm); - jedyne co budzi moje zastrzeżenia podczas jazdy to lekki luz na kierownicy - to chyba typowa przypadłośc E34, prawda? Generalnie samochód sprawia wrażenie bardzo przyzwoicie utrzymanego, ale... ile może być realnie warty? Na klasyka z racji silnika się chyba nie nadaje, co? Będę wdzięczny za jakieś podpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 30 Marca 2015 Udostępnij Napisano 30 Marca 2015 > - na aucie nie ma oznak korozji, Są tylko ich nie widać - dlatego jeśli gruntownie nie przetrzepiesz danego egzemplarza nie ma co sobie głowy zawracać. Poza tym, ze 3-4 tys dałbym za perełke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muchamed Napisano 30 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2015 > Są tylko ich nie widać - dlatego jeśli gruntownie nie przetrzepiesz danego egzemplarza nie ma co > sobie głowy zawracać. > Poza tym, ze 3-4 tys dałbym za perełke Co mi sie spodobało to to, że pomimo 330 tysiaków na blacie auto we wnętrzu jest takie mocno "zbite", nic sie nie telepie, nie drzy etc. Rdzy szukac standardowo na rantach nadkoli, na prograch, drzwiach? Pod maską jest dobrze - tutaj zaglądając nie znalazłem rudej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 30 Marca 2015 Udostępnij Napisano 30 Marca 2015 > Rdzy szukac standardowo na rantach nadkoli, na prograch, drzwiach? Pod maską jest dobrze - tutaj > zaglądając nie znalazłem rudej. Gdyby to było takie łatwe.... e34 najcześciej gniją na mocowaniach tylnego wózka (sanki mocowania dyfra), oraz reszta podłogi - również od wewnątrz pod dywanikami (miejsca otworów technologicznych). Na dobrą sprawę wszystko widać dopiero po wypruciu całej budy... przykładowo rzuć okiem co sie dzieje w e30 KLIK <<<< Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 31 Marca 2015 Udostępnij Napisano 31 Marca 2015 jak e34 to tylko w dużej benzynie po co komu stary i nie oszczędny diesel w starym samochodzie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2015 Ale 524TD nie miało chyba dwumasy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muchamed Napisano 3 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2015 > Ale 524TD nie miało chyba dwumasy. Cenna uwaga. Sprawdze to. Wlasciciel podkreslal, ze to robil i ze ma kwity... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Asvang Napisano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2015 > Cenna uwaga. Sprawdze to. Wlasciciel podkreslal, ze to robil i ze ma kwity... Tyle że w 524 jest koło dwumasowe, swoją drogą identyczne jak w 525 Tds. Większym problemem modelu 524td jest "nastawnik pompy wtryskowej" - jest awaryjny. Co do tej dwumasy - można nawet na allegro wklepać "koło dwumasowe bmw e34" i zobaczyć listę modeli w przypadkowej aukcji. http://allegro.pl/sprzeglo-kolo-dwumasowe-bmw-e28-e34-e39-525-td-tds-i5161036286.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.