Skocz do zawartości

Zakup BMW E34 524TD


muchamed

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

sytuacja wygląda nastepująco:

- mam namierzony egzemplarz takiego BMW,

- auto jest na sprzedaż,

- od nowości w jednym rękach, garazowane, serwisowane,

- 4 lata temu miało robione progi,

- 330 tysięcy przebiegu realnego;

- około 3 lat temu (35tkm temu) miało wymienione sprzęgło z kołem dwumasowym,

- na aucie nie ma oznak korozji,

- z wyposażenia - ABS, wspomaganie, elektryka szyb z przodu, elektryka lusterek (+ogrzewane), oryginalne radio,

- wg zapewnień właściciela auto nie bierze oleju od wymiany do wymiany (dystans 10tkm);

- jedyne co budzi moje zastrzeżenia podczas jazdy to lekki luz na kierownicy - to chyba typowa przypadłośc E34, prawda?

Generalnie samochód sprawia wrażenie bardzo przyzwoicie utrzymanego, ale... ile może być realnie warty? Na klasyka z racji silnika się chyba nie nadaje, co? wink.gif

Będę wdzięczny za jakieś podpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> - na aucie nie ma oznak korozji,

Są tylko ich nie widać - dlatego jeśli gruntownie nie przetrzepiesz danego egzemplarza nie ma co sobie głowy zawracać.

Poza tym, ze 3-4 tys dałbym za perełke grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Są tylko ich nie widać - dlatego jeśli gruntownie nie przetrzepiesz danego egzemplarza nie ma co

> sobie głowy zawracać.

> Poza tym, ze 3-4 tys dałbym za perełke

Co mi sie spodobało to to, że pomimo 330 tysiaków na blacie auto we wnętrzu jest takie mocno "zbite", nic sie nie telepie, nie drzy etc.

Rdzy szukac standardowo na rantach nadkoli, na prograch, drzwiach? Pod maską jest dobrze - tutaj zaglądając nie znalazłem rudej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Rdzy szukac standardowo na rantach nadkoli, na prograch, drzwiach? Pod maską jest dobrze - tutaj

> zaglądając nie znalazłem rudej.

Gdyby to było takie łatwe.... e34 najcześciej gniją na mocowaniach tylnego wózka (sanki mocowania dyfra), oraz reszta podłogi - również od wewnątrz pod dywanikami (miejsca otworów technologicznych).

Na dobrą sprawę wszystko widać dopiero po wypruciu całej budy...

przykładowo rzuć okiem co sie dzieje w e30 KLIK <<<<

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Cenna uwaga. Sprawdze to. Wlasciciel podkreslal, ze to robil i ze ma kwity...

Tyle że w 524 jest koło dwumasowe, swoją drogą identyczne jak w 525 Tds. Większym problemem modelu 524td jest "nastawnik pompy wtryskowej" - jest awaryjny.

Co do tej dwumasy - można nawet na allegro wklepać "koło dwumasowe bmw e34" i zobaczyć listę modeli w przypadkowej aukcji.

http://allegro.pl/sprzeglo-kolo-dwumasowe-bmw-e28-e34-e39-525-td-tds-i5161036286.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.