Skocz do zawartości

Zalewanie gazem na zimnym


rostex

Rekomendowane odpowiedzi

Po przełączeniu na LPG przy zimnym silniku przez pierwsze 1-2 km odczuwam szarpnięcia przy zdejmowaniu nogi z pedału gazu i jedno szarpnięcie przy dodawaniu gazu.

Temp. przełączania ustawiona na 30 stopni.

Gdy ręcznie przełączę na LPG przy jakichś 50 stopniach to problem nie występuje.

Czy może być to efekt zalewania gazem przy niskiej temp. reduktora? W jaki sposób to sprawdzić aby ew. wprowadzić korekty w tym zakresie temperatury?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Po przełączeniu na LPG przy zimnym silniku przez pierwsze 1-2 km odczuwam szarpnięcia przy

> zdejmowaniu nogi z pedału gazu i jedno szarpnięcie przy dodawaniu gazu.

> Temp. przełączania ustawiona na 30 stopni.

> Gdy ręcznie przełączę na LPG przy jakichś 50 stopniach to problem nie występuje.

> Czy może być to efekt zalewania gazem przy niskiej temp. reduktora? W jaki sposób to sprawdzić aby

> ew. wprowadzić korekty w tym zakresie temperatury?

napisz chociaz jaka masz instalacja nikt tu wrozbita nie jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Po przełączeniu na LPG przy zimnym silniku przez pierwsze 1-2 km odczuwam szarpnięcia przy

> zdejmowaniu nogi z pedału gazu i jedno szarpnięcie przy dodawaniu gazu.

> Temp. przełączania ustawiona na 30 stopni.

> Gdy ręcznie przełączę na LPG przy jakichś 50 stopniach to problem nie występuje.

> Czy może być to efekt zalewania gazem przy niskiej temp. reduktora? W jaki sposób to sprawdzić aby

> ew. wprowadzić korekty w tym zakresie temperatury?

Trzpień w elektrozaworze reduktora do przeczyszczenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ster. Kme Nevo, wtryski Hana 2002, reduktor Zavoli. Instalacja nie ma jeszcze 10 tys km, założona 4

> miesiące temu. Efekt występuje od początku.

laczysz sie fejsem z instalacja, odpalasz czekasz do przelaczenia na lpg, patrzysz na czasy wtryskow pb, pozniej na czasy wtryskow pb przy pracy na lpg, . jesli sie zmniejszaja musisz "odjac" lpg jesli sie zwiekszaja musisz "dodac" lpg. tak aby czasy pb zgadzaly sie na obu paliwach. robisz podobnie w kilku punktach temp reduktora

945b67079162b133.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.