rostex Napisano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2015 Po przełączeniu na LPG przy zimnym silniku przez pierwsze 1-2 km odczuwam szarpnięcia przy zdejmowaniu nogi z pedału gazu i jedno szarpnięcie przy dodawaniu gazu. Temp. przełączania ustawiona na 30 stopni. Gdy ręcznie przełączę na LPG przy jakichś 50 stopniach to problem nie występuje. Czy może być to efekt zalewania gazem przy niskiej temp. reduktora? W jaki sposób to sprawdzić aby ew. wprowadzić korekty w tym zakresie temperatury? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2015 > Po przełączeniu na LPG przy zimnym silniku przez pierwsze 1-2 km odczuwam szarpnięcia przy > zdejmowaniu nogi z pedału gazu i jedno szarpnięcie przy dodawaniu gazu. > Temp. przełączania ustawiona na 30 stopni. > Gdy ręcznie przełączę na LPG przy jakichś 50 stopniach to problem nie występuje. > Czy może być to efekt zalewania gazem przy niskiej temp. reduktora? W jaki sposób to sprawdzić aby > ew. wprowadzić korekty w tym zakresie temperatury? napisz chociaz jaka masz instalacja nikt tu wrozbita nie jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacek76 Napisano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2015 > Po przełączeniu na LPG przy zimnym silniku przez pierwsze 1-2 km odczuwam szarpnięcia przy > zdejmowaniu nogi z pedału gazu i jedno szarpnięcie przy dodawaniu gazu. > Temp. przełączania ustawiona na 30 stopni. > Gdy ręcznie przełączę na LPG przy jakichś 50 stopniach to problem nie występuje. > Czy może być to efekt zalewania gazem przy niskiej temp. reduktora? W jaki sposób to sprawdzić aby > ew. wprowadzić korekty w tym zakresie temperatury? Trzpień w elektrozaworze reduktora do przeczyszczenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 3 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2015 > napisz chociaz jaka masz instalacja nikt tu wrozbita nie jest Ster. Kme Nevo, wtryski Hana 2002, reduktor Zavoli. Instalacja nie ma jeszcze 10 tys km, założona 4 miesiące temu. Efekt występuje od początku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2015 > Ster. Kme Nevo, wtryski Hana 2002, reduktor Zavoli. Instalacja nie ma jeszcze 10 tys km, założona 4 > miesiące temu. Efekt występuje od początku. laczysz sie fejsem z instalacja, odpalasz czekasz do przelaczenia na lpg, patrzysz na czasy wtryskow pb, pozniej na czasy wtryskow pb przy pracy na lpg, . jesli sie zmniejszaja musisz "odjac" lpg jesli sie zwiekszaja musisz "dodac" lpg. tak aby czasy pb zgadzaly sie na obu paliwach. robisz podobnie w kilku punktach temp reduktora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.