mik_fela_XI_98 Napisano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2015 Witam, ojciec kupił niedawno astrę g z z18xe. Wymienił świece z 4 elektrodowych widać, że starych na 2 elektrodowe nowe ngk. Podmienialiśmy cewkę moją - mam astre h z tym silnikiem jest sprawna. Od skasowania błąd pojawia się po około 20km: P0325 Obecny ( 8 ) Obwód czujnika 1 spalania stukowego Brak sygnału. "Auto z kluczykiem" już nie gaśnie. Pali się na zapłonie i na włączonym silniku. Silnik nie traci mocy. Oprócz palącej się kontrolki nie ma dziwnych objawów podczas jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2015 Zakładam, że masz czym się podłączyć do kompa. Wysoki bieg i gaz do podłogi z niskich obrotów. Zobacz, czy ecu opóźnia zapłon (parametr " opóźnienie spalania stukowego"). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mik_fela_XI_98 Napisano 21 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2015 > Zakładam, że masz czym się podłączyć do kompa. > Wysoki bieg i gaz do podłogi z niskich obrotów. Zobacz, czy ecu opóźnia zapłon (parametr " > opóźnienie spalania stukowego"). Będę u niego w czwartek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mik_fela_XI_98 Napisano 22 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2015 > Będę u niego w czwartek. Zrobiliśmy test. Na jałowym "opóźnienie spalania stukowego" same 0 dla każdego cylindra Gazowanie na jałowym do 4tys same 0000 Jazda na 5 biegu 0000 gaz w podłodze i pojawiają się różnie 1111, 1212, 2133 bez znów same zera dla każdego cylindra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2015 A czym się podłączałeś? Opóźnienie jest podawane w stopniach, więc powinny to być liczby 2-cyfrowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mik_fela_XI_98 Napisano 24 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2015 > A czym się podłączałeś? > Opóźnienie jest podawane w stopniach, więc powinny to być liczby 2-cyfrowe. Myślałem, że chodziło o te parametry Opóźnienie stukania cylinder 0 CA Opóźnienie stukania cylinder 0 CA Opóźnienie stukania cylinder 0 CA Opóźnienie stukania cylinder 0 CA Z 0000 zmieniają się właśnie podczas butowania z wysokiego biegu. Błąd podczas testów nie wyskoczył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 24 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2015 Aaaa, w ten sposób to podałeś . No to widać, że faktycznie czujnik spalania stukowego nie działa, bo te opóźnienia są zbyt małe. Na początek odłącz czujnik i zmierz napięcie na jego wtyczce, po włączeniu zapłonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.