todamian Napisano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2015 witam Jest sobie samochód w którym na słuch kilka osób stwierdziła że stukają popychacze. Jednak po zdjeciu pokrywy popychacze wydają sie byc oki, natomiast wałek ma wytarte krzywki dośc znacznie - diagnoza że to to stuka. żeby wyjąc wałek trzeba go wyjąc razem z obudową która sie trzyma na tych śrubach co głowica (niby można zaryzykować zdjecie obudowy bez ruszania głowicy) i teraz mam pytanie. Wałek wiadomo do wymiana ale co jeszcze przy okazji sie wymienia?? opcja mini i opcja max jakby ktoś napisała. Aha samochód wart nieco ponad minimalną krajową wiec jest tez opcja zeby jeździć aż sie rozleci i wstawić silnik w sumie tez niewiadomego stanu). Aha silnik jest suchutki aż dziw a oleju zbytnio nie bierze, przynajmniej na 500-700km jest to niezauważalne. Silnik pali jeździ tylko stuka. Co robić? Prosze o rade? I takie pytanko do czego mozę doprowadzić taki wytarty wałek i w jakim czasie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2015 Przy tej wartości auta bym nic nie robił. Jedynie co może Cię spotkać to "przypalenie" zaworów i decyzja czy szrot czy druga głowica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2015 Opel lub daewoo 8v?? Jezeli tak mozna wykienic walek bez dciagania nasady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bart220 Napisano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2015 > witam > Jest sobie samochód w którym na słuch kilka osób stwierdziła że stukają popychacze. Jednak po > zdjeciu pokrywy popychacze wydają sie byc oki, natomiast wałek ma wytarte krzywki dośc > znacznie - diagnoza że to to stuka. > żeby wyjąc wałek trzeba go wyjąc razem z obudową która sie trzyma na tych śrubach co głowica (niby > można zaryzykować zdjecie obudowy bez ruszania głowicy) i teraz mam pytanie. > Wałek wiadomo do wymiana ale co jeszcze przy okazji sie wymienia?? opcja mini i opcja max jakby > ktoś napisała. > Aha samochód wart nieco ponad minimalną krajową wiec jest tez opcja zeby jeździć aż sie rozleci i > wstawić silnik w sumie tez niewiadomego stanu). > Aha silnik jest suchutki aż dziw a oleju zbytnio nie bierze, przynajmniej na 500-700km jest to > niezauważalne. Silnik pali jeździ tylko stuka. > Co robić? Prosze o rade? > I takie pytanko do czego mozę doprowadzić taki wytarty wałek i w jakim czasie?? 2,5 TDi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
todamian Napisano 25 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2015 > Opel lub daewoo 8v?? Jezeli tak mozna wykienic walek bez dciagania nasady. opel 1.2 96rok, możesz coś wiecej napisać?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2015 > opel 1.2 96rok, > możesz coś wiecej napisać?? Sa specjalne klucze do podwazania hydropopychacza, po czym wyciagasz pestki z zaworow oraz dzwignie. Po demontazu tych elementow i demontazu rozrzadu mozna wysunac walek rozrzadu. Kupujesz takie urzadzenie sciagasz pokolei dzwignie oraz hydry i wysuwawsz walek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2015 > Wałek wiadomo do wymiana ale co jeszcze przy okazji sie wymienia?? Wymienia się elementy współpracujące z krzywkami wałka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.