RederOr Napisano 28 Maja 2015 Udostępnij Napisano 28 Maja 2015 Cześć, Czy każda 1.9CDTi ma DPF ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 28 Maja 2015 Udostępnij Napisano 28 Maja 2015 > Czy każda 1.9CDTi ma DPF ? Nie każdy opel ma dpf. Najszybciej poznasz po naklejce na słupku po stronie pasażera. jakiś tekst Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RederOr Napisano 28 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2015 > Nie każdy opel ma dpf. Najszybciej poznasz po naklejce na słupku po stronie pasażera. > jakiś tekst Wielkie dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Raku Napisano 28 Maja 2015 Udostępnij Napisano 28 Maja 2015 > Cześć, > Czy każda 1.9CDTi ma DPF ? ja mam 2007 rok 150 KM i nie mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
santa Napisano 29 Maja 2015 Udostępnij Napisano 29 Maja 2015 a ja miałem ale jak ją zakupiłem to wywaliłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RederOr Napisano 29 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 29 Maja 2015 > ja mam 2007 rok 150 KM i nie mam To jeszcze popytam troszkę - Czym różnią się wersje silnikowe 120 i 150 KM ? Chodzi mi o technikalia. - Rozrząd, co ile się wymienia oraz ile ta przyjemeność kosztuje. - Sprzęgło i dwumas: przybliżona żywotność ? - wtryskiwacze: przybliżona żywotność ? - coś innego typowego dla diesla w VC ? Miałem VC 2.2 Direct więc pytania o budę i elektrykę pomijam - znam problemy). Np. takie coś - właściciel wymienił niby pasek i dwumas ze sprzęgłem, czego jeszcze można oczekiwać ? Hamulce i zawias to sobie mogę obejrzeć, ale np. jakby za chwilę padła turbosprężarka lub zaniemogły wtryski to jak mocno bym zapłakał gotówką ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Raku Napisano 29 Maja 2015 Udostępnij Napisano 29 Maja 2015 > To jeszcze popytam troszkę > - Czym różnią się wersje silnikowe 120 i 150 KM ? Chodzi mi o technikalia. > - Rozrząd, co ile się wymienia oraz ile ta przyjemeność kosztuje. > - Sprzęgło i dwumas: przybliżona żywotność ? > - wtryskiwacze: przybliżona żywotność ? > - coś innego typowego dla diesla w VC ? > Miałem VC 2.2 Direct więc pytania o budę i elektrykę pomijam - znam problemy). > Np. takie coś - właściciel wymienił niby pasek i dwumas ze sprzęgłem, czego jeszcze można > oczekiwać ? Hamulce i zawias to sobie mogę obejrzeć, ale np. jakby za chwilę padła > turbosprężarka lub zaniemogły wtryski to jak mocno bym zapłakał gotówką ? Na większość pytań nie zam odpowiedzi, rozrząd wymieniłem chyba koło 110 kkm. Auto mam od 80 kkm. Od tego czasu robiłem właśnie rozrząd + pomp., łożysko z przodu, tarcze przód, amortyzatory, ostatnio chłodnica klimy padła. na liczniku ovbecnie coś koło 145 kkm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
santa Napisano 13 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2015 > To jeszcze popytam troszkę > - Czym różnią się wersje silnikowe 120 i 150 KM ? Chodzi mi o technikalia. nie mam pojecia ale 120 nie ma chyba klap wirowych w kolektorze > - Rozrząd, co ile się wymienia oraz ile ta przyjemeność kosztuje. wersje są różne jedni twierdza ze najlepiej co 80-100 , drudzy 100-120 , ja jak kupiłem miałem 117 (na blacie na kompie i potwierdzali w serwisie niby ale roznie bywa) i zmieniałem - koszt ok 1000 zł z pompą wody > - Sprzęgło i dwumas: przybliżona żywotność ? moje niby ok 120 tyś , kupiłem z wymienioną dwumasą i narazie ~60tys jakoś jeździ - koszt wymiany jak padnie 2-2,5tyś > - wtryskiwacze: przybliżona żywotność ? niewiem ale ze 200 tys wytrzymaja spokojnie wg mnie > - coś innego typowego dla diesla w VC ? 150km - egr, dpf, klapy wirowe, dwumasa > Miałem VC 2.2 Direct więc pytania o budę i elektrykę pomijam - znam problemy). ogólnie myśle że auta są warte swojej ceny , wygodne, żwawe (ja robiłem u siebie program), typowe bolączki modelu są i to nie mało jak wejdziesz na vectra klub to podwieszonych usterek jest masa, ale zalezy wszystko jak sie trafi, dużo aut sprzedaje sie na części więc z tym nie ma wiekszego problemu i nie jest drogie , najdrozsze i zuzywajace sie to chyba dwumasa i "banany" z tylu ale to jakos zakladaja do poliftow przedliftowe czy cos i taniej i niby lepiej , ja jeszcze nie robilem nic bo jest git Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 13 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2015 > - Czym różnią się wersje silnikowe 120 i 150 KM ? Chodzi mi o technikalia. 100KM/120KM głowica 8v, bez klap w kolektorze 150KM głowica 16v, klapy w kolektorze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
saper1985 Napisano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 > To jeszcze popytam troszkę > - Czym różnią się wersje silnikowe 120 i 150 KM ? Chodzi mi o technikalia. > - Rozrząd, co ile się wymienia oraz ile ta przyjemeność kosztuje. > - Sprzęgło i dwumas: przybliżona żywotność ? > - wtryskiwacze: przybliżona żywotność ? > - coś innego typowego dla diesla w VC ? > Miałem VC 2.2 Direct więc pytania o budę i elektrykę pomijam - znam problemy). > Np. takie coś - właściciel wymienił niby pasek i dwumas ze sprzęgłem, czego jeszcze można > oczekiwać ? Hamulce i zawias to sobie mogę obejrzeć, ale np. jakby za chwilę padła > turbosprężarka lub zaniemogły wtryski to jak mocno bym zapłakał gotówką ? Dwumas, sprzęgło, wysprzeglik i docisk, nowy olej w skrzynce m32... oraz nowy kolektor i zaspawanie dziur w kolektorze, wyprogramowanie EGR... 3100zł z robociznami koszt łączny autko rwie jak dzikie i wkoncu oddycha jak trzeba... kazdemu polecam wywalenie klap... Silnik 19dth seria 150km bez DPF 2006 rok... p.s są jeszcze 19dtj czyli głowica 16v ale moc zdławiona na 120km, silnik identyczny jak 19dth 150km tylko z innym programem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 > Dwumas, sprzęgło, wysprzeglik i docisk, nowy olej w skrzynce m32... oraz nowy kolektor i zaspawanie > dziur w kolektorze, wyprogramowanie EGR... 3100zł z robociznami koszt łączny to taniutko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
saper1985 Napisano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 > to taniutko dwumas, sprzegło, wysprzeglik i docisk 1850zł z allegro, luk i sachs nówki sztuki na gwarancji a więc tragedii nie ma nie doliczyłem geometrii jeszcze 50zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 czyli pakiet startowy dla 1.9JTD i auto jak nowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.