Skocz do zawartości

tylne zaciski hamulcowe Mondeo MK3


Olleo

Rekomendowane odpowiedzi

Znany jest problem blokujacego sie recznego w MK3. Regeneracja kosztuje od 80 do 190zl/szt. Ponoc pomaga wymiana sprezyny na mocniejsza, choc moj mechanik zaprzecza - on twierdzi, ze tylko wymiana na poliftowe (czyt. 2004-2007r.), choc widze tez opinie, ze i to nie dziala:

www.mondeoklubpolska.pl/archive/index.php/t-127827.html

Jak skutecznie rozwiazac ten problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Znany jest problem blokujacego sie recznego w MK3. Regeneracja kosztuje od 80 do 190zl/szt. Ponoc pomaga wymiana sprezyny na mocniejsza, choc moj mechanik zaprzecza - on twierdzi, ze tylko wymiana na poliftowe (czyt. 2004-2007r.), choc widze tez opinie, ze i to nie dziala:

www.mondeoklubpolska.pl/archive/index.php/t-127827.html

Jak skutecznie rozwiazac ten problem?

Dziwne rzeczy ... normalnie pomaga wymiana linek na nowe i problem z głowy. Nic oprócz nich tam się nie blokuje 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestes pewien? W mk3 przed liftem?

Tak, na 100%. miałem mk3 przed liftem i zmieniałem linki bo zblokował mi diagnosta hamulce na badaniu technicznym.

Edytowane przez Dembu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Da radę to sprawdzić odpinając linki od zacisków?

Tutaj piszą co innego:

http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?p=2113727#post2113727

To znajdź sobie w google "wymiana linek ręcznego mondeo mk3" i poczytaj jak ludzie regenerowali zaciski, a później wymieniali linki.

Ogólnie musisz zobaczyć co się popsuło ... ja wymieniłem linki i jak ręką odjął, a hamulce blokowały się po zaciągnięciu ręcznego.

Jeżeli blokuje się ręczny, a nie całe zaciski, to raczej linki.

Edytowane przez Dembu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

Dziwne rzeczy ... normalnie pomaga wymiana linek na nowe i problem z głowy. Nic oprócz nich tam się nie blokuje 

Troszke odkopuje ale może komuś pomoże ;)

Blokuje sie ośka dźwigni ręcznego w zacisku. Z czasem zaczyna puszczać simerring od strony dźwigienki ręcznego i do środka dostaje sie woda, zaczyna to korodować i dźwignia chodzi coraz ciężej (sprężyny przy linkach nie są w stanie odciągnąć linek do położenia wyjsciowego) az sie wogóle zablokuje. Regeneracja polega na oczyszczeniu nasmarowaniu i wymianie uszczelnienia. U siebie dodałem dodatkowe sprężyny i zabezpieczam solidnie smarem od zewnątrz 2 razy w sezonie. 2 lata juz działa bez zarzutu :oki:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.