Olleo Napisano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2015 Znany jest problem blokujacego sie recznego w MK3. Regeneracja kosztuje od 80 do 190zl/szt. Ponoc pomaga wymiana sprezyny na mocniejsza, choc moj mechanik zaprzecza - on twierdzi, ze tylko wymiana na poliftowe (czyt. 2004-2007r.), choc widze tez opinie, ze i to nie dziala: www.mondeoklubpolska.pl/archive/index.php/t-127827.html Jak skutecznie rozwiazac ten problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2015 wymien na poliftowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olleo Napisano 3 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2015 > wymien na poliftowe A gdzie takie w sensownej cenie mozna kupic? Patrzac po podlinkowanym watku nie mozna sie kierowac rocznikiem samochodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dembu Napisano 30 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2015 Znany jest problem blokujacego sie recznego w MK3. Regeneracja kosztuje od 80 do 190zl/szt. Ponoc pomaga wymiana sprezyny na mocniejsza, choc moj mechanik zaprzecza - on twierdzi, ze tylko wymiana na poliftowe (czyt. 2004-2007r.), choc widze tez opinie, ze i to nie dziala: www.mondeoklubpolska.pl/archive/index.php/t-127827.html Jak skutecznie rozwiazac ten problem? Dziwne rzeczy ... normalnie pomaga wymiana linek na nowe i problem z głowy. Nic oprócz nich tam się nie blokuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olleo Napisano 1 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 1 Lipca 2015 Jestes pewien? W mk3 przed liftem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dembu Napisano 1 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2015 (edytowane) Jestes pewien? W mk3 przed liftem? Tak, na 100%. miałem mk3 przed liftem i zmieniałem linki bo zblokował mi diagnosta hamulce na badaniu technicznym. Edytowane 1 Lipca 2015 przez Dembu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olleo Napisano 2 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 2 Lipca 2015 (edytowane) Da radę to sprawdzić odpinając linki od zacisków? Tutaj piszą co innego: http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?p=2113727#post2113727 Edytowane 2 Lipca 2015 przez Olleo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dembu Napisano 2 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2015 (edytowane) Da radę to sprawdzić odpinając linki od zacisków? Tutaj piszą co innego: http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?p=2113727#post2113727 To znajdź sobie w google "wymiana linek ręcznego mondeo mk3" i poczytaj jak ludzie regenerowali zaciski, a później wymieniali linki. Ogólnie musisz zobaczyć co się popsuło ... ja wymieniłem linki i jak ręką odjął, a hamulce blokowały się po zaciągnięciu ręcznego. Jeżeli blokuje się ręczny, a nie całe zaciski, to raczej linki. Edytowane 2 Lipca 2015 przez Dembu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olleo Napisano 2 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 2 Lipca 2015 Trza zdjac linki z zaciskow i sprawdzic jak chodza dzwigienki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dembu Napisano 3 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2015 Trza zdjac linki z zaciskow i sprawdzic jak chodza dzwigienki Jeżeli od nowości nie były wymieniane, to na pewno trzeba założyć nowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomx1 Napisano 27 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2015 Dziwne rzeczy ... normalnie pomaga wymiana linek na nowe i problem z głowy. Nic oprócz nich tam się nie blokuje Troszke odkopuje ale może komuś pomoże Blokuje sie ośka dźwigni ręcznego w zacisku. Z czasem zaczyna puszczać simerring od strony dźwigienki ręcznego i do środka dostaje sie woda, zaczyna to korodować i dźwignia chodzi coraz ciężej (sprężyny przy linkach nie są w stanie odciągnąć linek do położenia wyjsciowego) az sie wogóle zablokuje. Regeneracja polega na oczyszczeniu nasmarowaniu i wymianie uszczelnienia. U siebie dodałem dodatkowe sprężyny i zabezpieczam solidnie smarem od zewnątrz 2 razy w sezonie. 2 lata juz działa bez zarzutu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.