Skocz do zawartości

[L] Sprawdzanie i kasowanie błędu silnika 1.6


Enter

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Posiadam interfejs VAG na usb i do tej pory doskonale posłużył mi do zdiagnozowania i skasowania błędu poduszki powietrznej . Teraz chciałbym zobaczyć jaki mam błąd silnika bo wczoraj mi się zapalił i podłączając VAG nie mogę się skomunikować z silnikiem. Używałem zarówno 3 przewodów (masa plus i linia K) jak również podpiąłem normalnie wtyczkę VAG do gniazda co powinno być jednoznaczne z połączeniem niezbędnych pinów i zawsze Chevrolet explorer podaje aby sprawdzić linię K. Nie mam już pomysłu - możliwe iż program nie rozpoznaje mojego silnika ? Posiadam wersje czeską 1.1 i rosyjskie 1.5, 1.6 i chyba 1.7 , zawsze to samo - COM poprawnie ustawiony - poduszkę bez problemu czyta a silnika nie. Macie jakieś pomysły ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam.

> Posiadam interfejs VAG na usb i do tej pory doskonale posłużył mi do zdiagnozowania i skasowania

> błędu poduszki powietrznej . Teraz chciałbym zobaczyć jaki mam błąd silnika bo wczoraj mi się

> zapalił i podłączając VAG nie mogę się skomunikować z silnikiem. Używałem zarówno 3 przewodów

> (masa plus i linia K) jak również podpiąłem normalnie wtyczkę VAG do gniazda co powinno być

> jednoznaczne z połączeniem niezbędnych pinów i zawsze Chevrolet explorer podaje aby sprawdzić

> linię K. Nie mam już pomysłu - możliwe iż program nie rozpoznaje mojego silnika ? Posiadam

> wersje czeską 1.1 i rosyjskie 1.5, 1.6 i chyba 1.7 , zawsze to samo - COM poprawnie ustawiony

> - poduszkę bez problemu czyta a silnika nie. Macie jakieś pomysły ?

Do których pinów się podłączałeś linię K?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ok. A w jaki sposób łączyłeś się z poduszkami w aucie?

Tak jak znalazłem w jakiejś instrukcji na forum - 7 z wtyczki do 13 w gnieździe w aucie i czeskim programem w srs ładnie odczytał kody błedów. Teraz 7 z wtyczki łącze z 7 w gnieździe i program coś przebąkuje o linii K .Oczywiście masa i +12 w odpowiednie gniazda wpięte. Wpinam też całkiem wtyk w gniazdo to wg mnie powinno spiąć odpowiednie piny 7-7 masa-masa +12 do +12 ale komunikat taki sam.

Błąd aktualnie skasowany na przeglądzie gazowym ale ciekawa sprawa iż nie mogę czytać silnika a poduszkę tym interfejsem bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A po problemach z połączeniem z silnikiem, próbowałeś się połączyć z poduszkami, czy z innym

> dostępnym systemem?

Robilem odwrotnie jakiś czas temu - czyli poduszka ok a potem chciałem zobaczyć co gra w silniku i mi się nie udało .Teraz zabrałem się za silnik i nie zadziałał ale o poduszce nie pomyślałem. Skoro jednak skasowali mi błąd przy przeglądzie lpg to myślę ze problem jest po mojej stronie sprzęt-oprogramowani bo chyba musieli się podpinać pod obd ? Rozumiem ze błędu nie skasowali interfejsem od lpg - tzn tak myślę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.