Enter Napisano 10 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2015 Witam. Posiadam interfejs VAG na usb i do tej pory doskonale posłużył mi do zdiagnozowania i skasowania błędu poduszki powietrznej . Teraz chciałbym zobaczyć jaki mam błąd silnika bo wczoraj mi się zapalił i podłączając VAG nie mogę się skomunikować z silnikiem. Używałem zarówno 3 przewodów (masa plus i linia K) jak również podpiąłem normalnie wtyczkę VAG do gniazda co powinno być jednoznaczne z połączeniem niezbędnych pinów i zawsze Chevrolet explorer podaje aby sprawdzić linię K. Nie mam już pomysłu - możliwe iż program nie rozpoznaje mojego silnika ? Posiadam wersje czeską 1.1 i rosyjskie 1.5, 1.6 i chyba 1.7 , zawsze to samo - COM poprawnie ustawiony - poduszkę bez problemu czyta a silnika nie. Macie jakieś pomysły ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr_M Napisano 10 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2015 > Witam. > Posiadam interfejs VAG na usb i do tej pory doskonale posłużył mi do zdiagnozowania i skasowania > błędu poduszki powietrznej . Teraz chciałbym zobaczyć jaki mam błąd silnika bo wczoraj mi się > zapalił i podłączając VAG nie mogę się skomunikować z silnikiem. Używałem zarówno 3 przewodów > (masa plus i linia K) jak również podpiąłem normalnie wtyczkę VAG do gniazda co powinno być > jednoznaczne z połączeniem niezbędnych pinów i zawsze Chevrolet explorer podaje aby sprawdzić > linię K. Nie mam już pomysłu - możliwe iż program nie rozpoznaje mojego silnika ? Posiadam > wersje czeską 1.1 i rosyjskie 1.5, 1.6 i chyba 1.7 , zawsze to samo - COM poprawnie ustawiony > - poduszkę bez problemu czyta a silnika nie. Macie jakieś pomysły ? Do których pinów się podłączałeś linię K? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Enter Napisano 10 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2015 > Do których pinów się podłączałeś linię K? 7 we wtyczce i 7 w gnieździe w aucie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr_M Napisano 10 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2015 > 7 we wtyczce i 7 w gnieździe w aucie Czyli prawidłowo. Oba moje Chevrolety gadają przez kabel od VAGA z tym ruskim softem bez zająknięcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2015 Ok. A w jaki sposób łączyłeś się z poduszkami w aucie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Enter Napisano 12 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2015 > Ok. A w jaki sposób łączyłeś się z poduszkami w aucie? Tak jak znalazłem w jakiejś instrukcji na forum - 7 z wtyczki do 13 w gnieździe w aucie i czeskim programem w srs ładnie odczytał kody błedów. Teraz 7 z wtyczki łącze z 7 w gnieździe i program coś przebąkuje o linii K .Oczywiście masa i +12 w odpowiednie gniazda wpięte. Wpinam też całkiem wtyk w gniazdo to wg mnie powinno spiąć odpowiednie piny 7-7 masa-masa +12 do +12 ale komunikat taki sam. Błąd aktualnie skasowany na przeglądzie gazowym ale ciekawa sprawa iż nie mogę czytać silnika a poduszkę tym interfejsem bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2015 A po problemach z połączeniem z silnikiem, próbowałeś się połączyć z poduszkami, czy z innym dostępnym systemem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Enter Napisano 13 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2015 > A po problemach z połączeniem z silnikiem, próbowałeś się połączyć z poduszkami, czy z innym > dostępnym systemem? Robilem odwrotnie jakiś czas temu - czyli poduszka ok a potem chciałem zobaczyć co gra w silniku i mi się nie udało .Teraz zabrałem się za silnik i nie zadziałał ale o poduszce nie pomyślałem. Skoro jednak skasowali mi błąd przy przeglądzie lpg to myślę ze problem jest po mojej stronie sprzęt-oprogramowani bo chyba musieli się podpinać pod obd ? Rozumiem ze błędu nie skasowali interfejsem od lpg - tzn tak myślę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 15 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2015 Ja celowałbym w źle działający interfejs. W tej sytuacji raczej nie połączy się również z poduszką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.