Skocz do zawartości

Alfa Romeo 145 - kiepska instalacja gazowa


Amadi90

Rekomendowane odpowiedzi

nie dawno zakupiłem 145 2.0 QV i posiada ona gaz. Gaz ten jednak nie jest wysokich lotów, jest to instalacja BLOS, ale robił to jakiś paprok i jest tragicznie podłączona - takie info od mojego mechanika. Polecił mi bym wywalił to i na pozostałych podzespołach zmienił na sekwencję. Co byście mi w tej kwestii polecili i ile to może kosztować ? Jestem zielony w temacie gazu. Jeśli znacie kogoś dobrego na śląsku lub w Warszawie od gazu to też mi się takie info przyda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Moja rada jest taka - przejrzyj fora internetowe i poszukaj najlepszego gazownika w promieniu do 150 km od Twoich lokalizacji i tam w ciemno zmodernizuj instalację.

Nie patrz na cenę tylko na opinie o warsztacie. Zrobiłem tak gdy zakładałem instalację do Stilo - w ciągu dwóch lat auto zrobiło 60 tys. km bez najmniejszego problemu. W tym roku zakładałem gaz do drugiego autka Astry, mówię sobie, że II generacja jest tak prosta, że nie można nic w niej spieprzyć i założyłem na miejscu (w Pile) co okazało się błędem. Żałuję teraz, że nie pojechałem jednak do Poznania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie dawno zakupiłem 145 2.0 QV i posiada ona gaz. Gaz ten jednak nie jest wysokich lotów, jest to instalacja BLOS, ale robił to jakiś paprok i jest tragicznie podłączona ...

JA trochę namieszam.

Miałem BLOSa i szczerze mówiąc to jest to bardzo dobre rozwiązanie. Jak to poprawisz albo ktoć Ci to poporawi oraz dołożysz do tego prosty komputer typu bingo lub jakiś prosty stag to powinno dobrze i bezawaryjnie jeździć, a i z przeglądami nie będziesz miał problemów.

Miałem tak właśnie zrobione. Odpalania na lpg bez żadnego problemu, silnik pracował bardo dobrze, a wskaźnik lambdy teżpokazywał prawidłową mieszankę.