Skocz do zawartości

Problemy ze smarowaniem 1.6 TDCI


rostex

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś słyszał o nagminnych problemach ze smarowaniem silników 1.6 TDCI (szczególnie mnie interesuje wersja 90KM bez DPF)? Podobno silnik posiada jakieś błędy konstrukcyjne, że nagminnie dochodzi do obrócenia panewek i uszkodzeń turbosprężarek mimo usunięcia słynnego sitka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh lepiej zapytać kto nie słyszał ;) Miałem kiedyś klienta , który co miesiąc zamawiał środek turbiny , przy 2 już zwracałem na to uwagę , ale dopiero przy 3 naprawił silnik :/

Te silniki potrafią przy 40-60tyś km wywalić tłok czy coś innego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka przyczyna? 

 

Czytając różne fora pakiet czynnościowy, który należy wziąć pod uwagę po zakupie auta z tym silnikiem to:

- usunąć sitko z przewodu olejowego turbosprężarki

- wymienić podkładki pod wtryskiwaczami

- wymienić smok olejowy w misce oleju

- wyczyścić miskę oleju

- wyczyścić sitko oleju w pompie podciśnienia

- zrobić płukankę silnika

- zmienić olej

 

Przeoczyłem coś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.