bas Napisano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2015 Drań (na pewno na ciepłym, nie wiem jak na zimnym) szarpie sobie od 1000 do 2000 obrotów jak dam mu w pedal. Zwykle na 3,4,5 biegu, ale zdarza mu się na 2. Co obstawianie? Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacek76 Napisano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2015 Za długie węże od wtryskiwacza do kolektora. Rozwiercenie dysz rozwiazuje problem, zgadłem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 5 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2015 Zapomniałem dodać, że instalacja ma przejechane 60kkm+(dokładnie nie pamiętam), wcześniej było ok. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Request Napisano 5 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2015 Filtry, świece wymienione, reduktor, wtryski sprawne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 5 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2015 Wczoraj tankowalem na "obcej"(Orlen przy Piotrkowie kuj.) stacji i dzisiaj nie szarpal. Zwykle tankuje na osiedlowej stacji lub marketowej lub na Orlenie w okolicach Włocławka. Albo to przypadek albo coś mi się kończy, zastanawiam się czy to reduktor czy wtryskiwaczy. BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 5 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2015 Przy ok. 60kkm to raczej wtryski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 6 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2015 Rozwiercenie dysz rozwiazuje problem, zgadłem? W BRC? Ja stawiam na elektrykę. U mnie wymiana świec rozwiązała podobny problem. Oglądał ktoś mapy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 6 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2015 Szczerze mówiąc obstawialem reduktor. Zajmę się tematem po urlopie. BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pito Napisano 12 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2015 Co obstawianie? Pozdrawiam BAS Ja tam się nie znam, ale w Astrze od razu wiedziałem że mam kable lub świece do wymiany, ewentualnie kopułkę do zmiany lub przynajmniej obczyszczenia z białego nalotu. Na jednym takim wirażu, wychodząc na 4 albo 5 biegu, przy niskich obrotach, wciskałem gaz do dechy. Auto podszarpywało - zmieniałem co potrzeba i był spokój na następne kilkanaście kkm. Ostatnio u mamy w Aveo też były takie objawy - okazało się że kabel WN jest uszkodzony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 14 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2015 Jeszcze po urlopie popatrzę, ale podejrzewałem reduktor. BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 19 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2015 Ja też skłaniałby się ku temu, żeby rozpocząć od układu zapłonowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 21 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 21 Września 2015 W weekend wkurzyłem się i podłączyłem autko pod komputer, czas ładowania cewki nr2 szalał... no dzisiaj dostało nową cewkę nr2 i chodzi idealnie, niestety dzisiaj podczas diagnostyki okazało się, że rzadko, ale od czasu do czasu wahnie się czas ładowania cewki nr4, jeszcze tego nie czuć, ale w niedługiej przyszłości czeka mnie wymiana cewki nr4. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.