Skocz do zawartości

Xsara II break - amortyzatory


dan54

Rekomendowane odpowiedzi

> Witam,

> W Xsarze Ojca już 94kkm, czas się rozejrzeć za nowymi

> amortyzatorami. Co polecacie, gdzie i za ile ?

> Co tam jeszcze w zawiesznie "przy okazji" należałoby wymienić ?

> Pzdr

> Dan

ja wymienialem po 150 tys na monrol nawet daja rade a co do reszty zawieszki jesli nic nie stuka auto nie plywa to nie dotykac nic bo ja juz pol zawieszki wymienilem i po 30 tys zas wymieniam taka jakosc zamiennikow frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam,

> W Xsarze Ojca już 94kkm, czas się rozejrzeć za nowymi

> amortyzatorami. Co polecacie, gdzie i za ile ?

A juz napewno ich czas? Bo amortyzatory w Xsarze zyje dobrze ponad 100k km. Co do nowych to w ASO sa po 155 PLN sztuka.

> Co tam jeszcze w zawiesznie "przy okazji" należałoby wymienić ?

Dobrze przyjrzec sie stanowi lozysk tylnych wahaczy (niektorzy wymieniaja je nawet profilatkycznie po przebiegu okolo 100k km) oraz poduszek tylnej belki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A juz napewno ich czas? Bo amortyzatory w Xsarze zyje dobrze ponad

> 100k km. Co do nowych to w ASO sa po 155 PLN sztuka.

Niestety tak, ostatnie hamowanie na tarce przed skrzyżowaniem

było niezłą przygodą - pozatym czuć na każdej poprzecznej

nierówności, że to auto się wogóle nie trzyma crazy.gif

> Dobrze przyjrzec sie stanowi lozysk tylnych wahaczy (niektorzy

> wymieniaja je nawet profilatkycznie po przebiegu okolo 100k km)

> oraz poduszek tylnej belki.

znasz może orientacyjny koszt tych części ?

Dzięki waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Niestety tak, ostatnie hamowanie na tarce przed skrzyżowaniem

> było niezłą przygodą - pozatym czuć na każdej poprzecznej

> nierówności, że to auto się wogóle nie trzyma

Trzeba pojechac na jakas stacje diagnostyczna i sprawdzic na szarpakach stan amortyzatorow oraz stan silentblokow przednich wahaczy i stan tylnych poduszek belki oraz lozysk wahaczy. W ASO sa teraz dobre ceny na oryginalne amortyzatory (jak pamietam 169 PLN przod i 155 PLN tyl za sztuke).

> znasz może orientacyjny koszt tych części ?

> Dzięki

Czesci to pol biedy ale roboty jest przy tym duzo.

Np wymiana silentblokow przednich na oryginaly (zamienniki sa slabe) w nieautoryzowanym warsztacie to okolo 550-600 PLN.

Poduszki na tylne belke (bez robocizny) to mniej wiecej 2x150 PLN (dwie duze poduszki, lewa i prawa) + 2x60PLN (dwie male poduszki) - ceny za dobre zamienniki jak Kleber czy Hutchinson. Zestaw naprawczy lozysk igielkowych tylnych wahaczy to nieco ponad 100 PLN (zamiennik) na strone + robocizna.

PS. Ze wzgledu na slaba zlotowke obecne faktyczne ceny moga byc nieco wyzsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.