Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Potrzebuje zrobić wycenę nieruchomości - dom jednorodzinny z działką, chce sprzedać.

Na jakie orientacyjne koszty i papiery muszę się przygotować ? Czy papiery (odpisy z ksiąg wieczystych etc) muszę mieć przed wyceną? Czy wystarczy do samej sprzedaży ? Czy wycenę robić przez biuro nieruchomości czy wziąć rzeczoznawce majątkowego i sprzedawać na własną rękę ? Bardzo proszę o porady bo jestem w tym temacie zielony a może ktoś z Was to przerabiał.

Napisano

Robiłem wycenę pół roku temu, płaciłem 7 stówek bez faktury.

Papiery potrzebne były przed wykonaniem operatu, odpis z KW, wypisy i wyrysy z map, plan zagospodarowania przestrzennego.

Napisano

Potrzebuje zrobić wycenę nieruchomości - dom jednorodzinny z działką, chce sprzedać.

Na jakie orientacyjne koszty i papiery muszę się przygotować ? Czy papiery (odpisy z ksiąg wieczystych etc) muszę mieć przed wyceną? Czy wystarczy do samej sprzedaży ? Czy wycenę robić przez biuro nieruchomości czy wziąć rzeczoznawce majątkowego i sprzedawać na własną rękę ? Bardzo proszę o porady bo jestem w tym temacie zielony a może ktoś z Was to przerabiał.

A po co Ci wycena rzeczoznawcy do sprzedaży domu? Ustalasz cenę jaką chcesz realną lub nie i czekasz na nabywcę. Nabywca che kupić, to robi wycenę jak potrzebuje kredytować, jak nie to kasa na stół i sprzedane.

Napisano
  • Autor

Robiłem wycenę pół roku temu, płaciłem 7 stówek bez faktury.